Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Op een vriendin...
Zodat ik haar kan dumpen en het vrijgezellenleventje weer kan oppakken.
Een gozer met een stoma.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doen
Goed plan. Zijn wij ook van dat gemekker afquote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een gozer met een stoma.
origineel...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer wat gemist, ik dacht namlijk dat kasta een vriendin had
En het wachten is op de uitdeKastaNova nick, Rip
Nee, je moet niets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
moet ik dat allemaal gaan lezen ?
ja hoor, ga gerust je gang...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag dit verhaal even kort samengevat worden?
Uiteraard moest ik natuurlijk een tegenreactie posten, aangezien ik van mening ben dat na 6 pagina's vol lof-posts, tientallen beamingen en een dozijnquote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Xebrozius het volgende:
Vehaal slaat nergens op, wat een kutverhaal, Nog nooit zo'n slecht stuk gelezen..
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik wíl niemand leren kennen; ik heb er goddomme 24 jaar over gedaan om vrienden te selecteren die me interesseren en waarmee ik leuke gesprekken kan voeren, dus ik wíl niet verplicht gesprekken voeren met niet boeiende mensen die ik normaliter voorbij zou lopen.
Ah, kastanova is een alias van een bekend schijversduo, met een directe samenwerking van caberatiers en columnisten.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier geen discussie
Hoe kun je met iemand een discussie hebben, die niet echt is.
Ik geloof er geen ene ..... van
Een discussie over een column is altijd uiterst vermakelijk leesvoerquote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier geen discussie
Hoe kun je met iemand een discussie hebben, die niet echt is.
Ik geloof er geen ene ..... van
Zonder gein, ik heb er serieus over nagedacht...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doen
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja hoor, ga gerust je gang...
alle mannen zoeken toch eigenlijk een vrouw die op hun moeder lijkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Jij zoekt gewoon een vrouw zoals je moeder
Sophocles.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Kasta is een klassiek gevalquote:
In de volksmond ook wel het oedipuscomplex genoemdquote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Toch wel!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:40 schreef HansKazaNova het volgende:
Alhoewel dat me dat uiteindelijk toch ook wel behoorlijk vermoeiend lijkt.
Ga jij je ogen ook uitsteken nadat je je realiseert dat je een vriendin hebt die op je moeder lijkt..?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel het oedipuscomplex genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |