Als je daar kan kiezen tussen: English, Deutsch, francais, Italiano en Nederlands (bij mijn FW)quote:Op zondag 19 juni 2005 11:03 schreef JeroenV het volgende:
Misschien dat ie daar bij staat, ik zag hem niet, maar ik weet niet wat Grieks in het Grieks is.
En? gelukt? bij mij zit er namelijk ook een aardige bart in mn telefoon, kost minimaal 150 euro om te laten maken..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:14 schreef Undergod het volgende:
Als je het via de officiele weg doet is het geintje 115 excl verzendkosten.
Maar in beverwijk schijnen zich ook mogelijkheden voor te doen, daar ga ik zaterdag heen.
nee via een of ander bedrijfje, maar heb gelukkig garantie op de reperatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef Undergod het volgende:
Waar heb je je barst laten repareren? Op de zwarte markt zoals ik? Dan is het vrij duidelijk dat die gast het niet goed gedaan heeft.
Met welk programma kan dit?quote:Op zondag 10 april 2005 16:13 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ja. Je kunt ze ook converteren naar Mp4, dan kan je er ipv ~20 ~60 op kwijt.
En jij moet gewoon mijn reacties vanaf pagina 4 lezen in dit topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:00 schreef zeman het volgende:
Weet iemand hier hoe je een d500 uit elkaar kan halen? Of bv een link naar een site met een instructie filmpje oid. Ik wil graag de display vervangen.
BVD
Boven scrollt zo'n balk als je een smsje geopend hebt. Komt tijd/datum/naam te staanquote:Op dinsdag 6 december 2005 06:27 schreef THC1 het volgende:
weet iemand hoe je bij de D500 het tijdstip van de ontvangen smsjes kan zien? ik kan de afzender zien, maar niet de tijd wanneer ze ontvangen zijn !?!?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |