ja maar dat doe ik toch nooit, het gaat me echt puur om mp3's en foto's heen en weer van pc naar d500.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef Stienn het volgende:
Het makkelijkste is dat je gewoon een bleutouht stikkie koopt! Hiermee kun je ook namelijk andere telefoons met je pc verbinden! Zo'n ding kost iets van 30 euro!
En sneller!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:52 schreef Stienn het volgende:
Zeg nooit nooit. Toch zou ik voor het bleutouht gaan! Is volgens mij goedkoper en makkerlijker!
[TK] Z.G.A.N. Bluetooth dongle kan het makkerlijker?
hmmm.. het lijkt erop dat het ligt aan welk knopje je indrukt als ie afgaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:46 schreef gfree het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de snooze functie van de wekker weer aan zet? Ik had deze voorheen altijd aanstaan en ging de wekker elke 10 minuten weer af. sinds 2 dagen is dit niet meer zo. Ik verslaap me dan ook sinds 2 dagen.
thanx.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:40 schreef gfree het volgende:
[..]
hmmm.. het lijkt erop dat het ligt aan welk knopje je indrukt als ie afgaat.
geen idee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
![]()
trouwens werkt het alarm ook als je je telefoon uit hebt? dat kon met mn vorige samsung namelijk wel
Porbeer het uit of lees je handleiding eens(ze doen ze er niet voor niets gratizz bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
![]()
trouwens werkt het alarm ook als je je telefoon uit hebt? dat kon met mn vorige samsung namelijk wel
Dat met die Javagames wil mij ook nog niet echt lukken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef achla het volgende:
[..]
Ik heb m'n D500 nu zo'n 2 maanden en hij is echt perfectmp3's overgezet naar mp4 (scheelt een hoop ruimte) mpg filmpjes overgezet naar 3gp en op m'n gsm gezet. Alles verloopt perfect via m'n bluetooth stick. Ja ook java games gaat goed ik heb er nu 34 games op staan. gsm is al vaak genoeg gevallen maar vertoont geen mankementjes
![]()
Doormiddel van een nieuwe SERIAL CONNECTION te maken via je computer met je gsm.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat met die Javagames wil mij ook nog niet echt lukken.
Ook niet met die tutorial, er zijn ook een hoop verschillende... Hoe heb jij het gedaan?
Ja , ga naar Toepassingen, Alarm, scrool naar onder , dan zie je staan "Automatisch aan"quote:[trouwens werkt het alarm ook als je je telefoon uit hebt? dat kon met mn vorige samsung namelijk wel
Dat lukt me nog wel, en dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef achla het volgende:
[..]
Doormiddel van een nieuwe SERIAL CONNECTION te maken via je computer met je gsm.
Doormiddel van Java Uploader, te downloade via:quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat lukt me nog wel, en dan?
Hoe krijg ik ze er op.
Is het trouwens makkelijker met een kabeltje?.
Dus niet via de winkel gedaan? Je hebt ze gewoon opgebeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef fratsman het volgende:
TVP. Ik krijg de mijne volgende week.
T-Mobile wilde zo graag dat ik bij hun bleef dat ik het toestel gratis krijg bij een jaarabonnement. abonnement mocht ik verlagen van 225 naar 150 en 5 gratis sms per maand erbij!
Ik sluit altijd een abonnement af voor 2 jaar, dan heb ik toestel en aansluitkosten gratis. Ik had al brieven geschreven dat ik van dat contract af wilde, maar daar kwam maar geen antwoord op. Ik gebeld. En toen zei dat meisje dat ze misschien wel een leuke aanbieding had. Dus gratis telefoon voor een éénjarige verlenging. hoef alleen maar ff m'n sim over te plaatsen. Plus verlaging van belminuten en gratis verhoging van 5 sms!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus niet via de winkel gedaan? Je hebt ze gewoon opgebeld?
Voor die oude (Samsung s300) krijg ik nog 50 euro. In ieder geval onthoudt ik dit wel, want dat meisje zei dat ik dat volgend jaar gewoon weer kon doen "Bij T-Mobile".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:54 schreef TimmyAsd het volgende:
2 jarige contracten doe ik nooit
Wil elk jaar een nieuw toestelEn uiteindelijk ben je goedkoper af. Oude toestel heeft zo nog wat restwaarde ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |