abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:44:39 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24646966
[Centraal] Samsung d500
in dit gesloten topic kun je mijn mening lezen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:21:37 #77
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24660268
Ik heb 'm nu al een week, en ben er zeer over te spreken. Was aanvankelijk nogal huiverig, Samsung's zijn vaak nogal 'krakerig', maar dat is bij deze totaal niet het geval, goede bouwkwaliteit. Mooie features, cam is suprieur aan andere telefoon's met cam die op dit moment in de schappen liggen.. Wel een paar nadeeltjes, je kunt alleen uit preset themes, alarm tones en sms tones kiezen, trillen en bellen tegelijk is niet mogelijk zonder zelf met een MMF bestand te gaan kloten, en de accuduur is best aan de krappe kant. Zonde is ook dat je bij je standbyscherm, de datum en tijd niet weg kunt halen, dus je kunt maar een kleine wallpaper gebruiken, helaas. Laatste puntje is dat hij van veel mp3's maar een kanaal afspeelt; het linker. Het rechter is nergens te horen (zet er maar een mp3 op met duidelijk verschillende kanalen van L en R), behalve als je de oordopjes gebruikt. Maar verder is het een top ding, je kunt helaas niet alles hebben.
There is consciousness in all things.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:49:12 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24666306
quote:
trillen en bellen tegelijk is niet mogelijk
Ik heb het wel, en nergens mee gekloot
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:15:40 #79
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24667932
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb het wel, en nergens mee gekloot
de volledige quote is:
quote:
trillen en bellen tegelijk is niet mogelijk zonder zelf met een MMF bestand te gaan kloten
Maar als het jou gelukt is een mp3 ringtone in te stellen waarbij tegelijkertijd gevibreerd word, zou ik graag willen weten hoe het je precies gelukt is!
pi_24703196
Mensen, bij een Hi25 2 jarig abbo krijg je er een Bluetooth stick bij.
Nu zijn er problemen met SP2 en dat ding.
Ik kan namelijk niet van telefoon naar computer zenden.
Nu wil ik de orginele drivers gebruiken, maar van wat voor merk is dat stikkie ?
Staat alleen een Hi teken op.
Many tnxxx
pi_24703517
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:36 schreef mregeling het volgende:
Mensen, bij een Hi25 2 jarig abbo krijg je er een Bluetooth stick bij.
Nu zijn er problemen met SP2 en dat ding.
Ik kan namelijk niet van telefoon naar computer zenden.
Nu wil ik de orginele drivers gebruiken, maar van wat voor merk is dat stikkie ?
Staat alleen een Hi teken op.
Many tnxxx
Post eens een plaatje uit een advertentie of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24704089
pi_24704119
XTDN Connect Bluetooth stick zit er bij, eff dat cdtje erin gedaan, zucht
Ok alles werkt nu wel , maar vanaf de telefoon kan ik niet naar me pc verzenden, wel naar andere bt telefoons, en pda lukt ook, behalve naar me pc
  zondag 23 januari 2005 @ 19:31:31 #84
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24710845
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:21 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb 'm nu al een week, en ben er zeer over te spreken. Was aanvankelijk nogal huiverig, Samsung's zijn vaak nogal 'krakerig', maar dat is bij deze totaal niet het geval, goede bouwkwaliteit. Mooie features, cam is suprieur aan andere telefoon's met cam die op dit moment in de schappen liggen.. Wel een paar nadeeltjes, je kunt alleen uit preset themes, alarm tones en sms tones kiezen, trillen en bellen tegelijk is niet mogelijk zonder zelf met een MMF bestand te gaan kloten, en de accuduur is best aan de krappe kant. Zonde is ook dat je bij je standbyscherm, de datum en tijd niet weg kunt halen, dus je kunt maar een kleine wallpaper gebruiken, helaas. Laatste puntje is dat hij van veel mp3's maar een kanaal afspeelt; het linker. Het rechter is nergens te horen (zet er maar een mp3 op met duidelijk verschillende kanalen van L en R), behalve als je de oordopjes gebruikt. Maar verder is het een top ding, je kunt helaas niet alles hebben.
Ik zet er RAMMSTEIN op en kan wel alles gewoon horen hoor.
met speakertje EN met oordopjes krijg ik daadwerkelijk stereo geluid en best goed ook.
Maar wat bedoel je met kleine wallpaper en preset deuntjes?
je kan gewoon naar menu 6 gaan, geluidsinstellingen, beltoon ofzo kiezen en dan helemaal boven kan je kiezen uit standaard meuk, downloaded (slechte nikkersongs ofzo of andere technozooi en daarnaast kan je mp3tjes selecteren. heb ik ook gedaan.
  zondag 23 januari 2005 @ 19:33:27 #85
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24710867
Ik heb gewoon een standaard BT ding er bij gekocht en verder wert alles.
heb win2000pro ned m,et sp1 dacht ik.
pi_24713617
Nog een vraagje heb mbt het abbo.
Ik heb de tel nu zo ingestelt dat ik kan mailen ermee, ook sturen van emails gaat perfect.
Alleen zie ik nergens op de hi site wat de kosten hiervan nou zijn :S
Weet iemand wat dit kost???
  zondag 23 januari 2005 @ 23:14:02 #87
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24713871
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:31 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ik zet er RAMMSTEIN op en kan wel alles gewoon horen hoor.
met speakertje EN met oordopjes krijg ik daadwerkelijk stereo geluid en best goed ook.
Maar wat bedoel je met kleine wallpaper en preset deuntjes?
je kan gewoon naar menu 6 gaan, geluidsinstellingen, beltoon ofzo kiezen en dan helemaal boven kan je kiezen uit standaard meuk, downloaded (slechte nikkersongs ofzo of andere technozooi en daarnaast kan je mp3tjes selecteren. heb ik ook gedaan.
Voor zover ik weet heeft Rammstein dan ook geen enkel nummer met duidelijke verschillen tussen L en R. Zet maar eens een chiptune om naar MP3 (welke links bijv het melodietje bevat en rechts de drum), en je zult alleen het linker kanaal horen. Iets wat geen enkele andere Mp3 spelende telefoon heeft.

Met die wallpaper bedoel ik dat je de datum en tijd en dergelijke niet uit kan zetten op je standby scherm, dus je kunt niet de volledige grootte van het scherm benutten, een beetje een gemiste kans als je het mij vraagt.

Net als met de preset deuntjes. Ringtones kan je wel kiezen, maar kies maar eens een ander sms deuntje, of een ander alarm deuntje. Je kunt alleen uit een paar standaard deuntjes kiezen, en geen eigen MMF of Mp3 bestanden. Ook kan je je alarm niet instellen als trillen, wat ik zeer storend vind, omdat die deuntjes die erin zitten bij t alarm niét te horen zijn als je slaapt, wat de hele functie eigenlijk nutteloos maakt.
pi_24865883
quote:
Op maandag 17 januari 2005 11:42 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik zit ook te dubben tussen de D500 of de Siemens S65 maar die Sony Ericsson hierboven is ook mooi. En welke is dan "de nieuwe platte Motorola" die wordt genoemd?

Ik vind de D500 erg mooi in de versie van Orange: met zwart en grijs. Kun je die ook ergens anders krijgen of alleen bij Orange? Ik wil hem liever met Hi van KPN want alle mooie verhalen ten spijt bel en sms je daar toch het goedkoopst volgens mij. En als je een abo neemt dat een beetje bij je past dan geeft het ook niet dat beltegoed maar één maand meegenomen kan worden.

De D500 van Orange:

[afbeelding]
Ik ben ook zeer benieuwd of deze kleuren ook bij andere providers te krijgen..
WEET IEMAND DIT??
pi_24866079
Ik wil ook die Samsung d500 hebben, maar ik stel wel bepaalde eisen. En met die eisen kom je niet ver Ik wil hem namelijk wel voor noppes, maar dan wel met een kpn/hi abbo van 20 euri in de maand. En vooral niet hoger dan 20 euri! Vodafone en Orange lijkt me niet egt ok.
pi_24868499
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:03 schreef beur het volgende:

[..]

Ik ben ook zeer benieuwd of deze kleuren ook bij andere providers te krijgen..
WEET IEMAND DIT??
Ik heb inmiddels een zilvergrijze met 2-jarig KPN-abonnement. Hij is simlock-vrij en moest wel wat bijbetalen terwijl je de zwarte versie gratis krijgt inclusief een bluetooth dongle op de koop toe. Maar goed het oog wil ook wat Die van het plaatje is echt alleen van Orange (staat ook op het toestel) maar over een paar maanden zullen er vast wel nieuwe kleurenvarianten verschijnen.
Leave it to me. We're checking out.
pi_24868533
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik wil ook die Samsung d500 hebben, maar ik stel wel bepaalde eisen. En met die eisen kom je niet ver Ik wil hem namelijk wel voor noppes, maar dan wel met een kpn/hi abbo van 20 euri in de maand. En vooral niet hoger dan 20 euri! Vodafone en Orange lijkt me niet egt ok.
Voor 25 euro p/m gratis bij KPN abo
Leave it to me. We're checking out.
pi_24879230
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:14 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Ook kan je je alarm niet instellen als trillen, wat ik zeer storend vind, omdat die deuntjes die erin zitten bij t alarm niét te horen zijn als je slaapt, wat de hele functie eigenlijk nutteloos maakt.
Ik ben vandaag nog wakker gemaakt door datzelfde alarm.

Ik raad wel iedereen aan die er één aanschaft eerst goed te checken of er geen speling tussen de twee helften zit en geen dood punt aan t eind van het slide systeem. Ik had hier ook last van, maar bcc was zo vriendelijk hem om te ruilen voor een goede.
pi_24880937
Wat bedoel je met een dood punt Odin83?

Ik heb al een geschikt abbo gevonden: 22,50 p/m bij orange en dan krijg je de telefoon gratis
pi_24882421
Ik bedoel dat de veer daar niet werkt. Ook weer speling dus, maar dan in de schuifrichting.
Maar als je dan eenmaal een goed werkende hebt is t echt genieten!

Qua uiterlijk is het de mooiste telefoon ooit gemaakt.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:06:22 #95
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_24883082
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:34 schreef Odin83 het volgende:

Qua uiterlijk is het de mooiste telefoon ooit gemaakt.
Dat meen je niet!
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_25320921
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:03 schreef mregeling het volgende:
Nog een vraagje heb mbt het abbo.
Ik heb de tel nu zo ingestelt dat ik kan mailen ermee, ook sturen van emails gaat perfect.
Alleen zie ik nergens op de hi site wat de kosten hiervan nou zijn :S
Weet iemand wat dit kost???
Aah jij krijgt het dus wel voor elkaar om te mailen vanaf de d500 met kpn. Ik weet niet wat de instellingen zijn, krijg het maar niet voor elkaar. Zou jij deze aan mij kunnen geven ?

Tnx alvast
pi_25322150
Na twee maanden is deze telefoon alweer gratis voor Relax 400 i.c.m 1 jarige abonnement, zelfs met wat cashback.
Hoezo de prijs dondert snel naar beneden.
pi_25330087
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:39 schreef Odin83 het volgende:

[..]

Ik ben vandaag nog wakker gemaakt door datzelfde alarm.
Ik gebruik het alarm elke dag, ik word er echt wel wakker van, zeker als je em vrij hard zet. Wakker worden met vogeltjes en een leuk plingeltje is beter dan mn klote wekker
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25330131
Hoe kan je trouwens trillen aanzetten als je een mp3 ringtone hebt? Is dit uberhaupt wel mogelijk? Dan zou dat mn enige nadeel zijn, plus dat ik de knopjes niet zo heeel fijn vind, maar ik sms toch niet zoveel.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25346450
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:31 schreef mregeling het volgende:
XTDN Connect Bluetooth stick zit er bij, eff dat cdtje erin gedaan, zucht
Ok alles werkt nu wel , maar vanaf de telefoon kan ik niet naar me pc verzenden, wel naar andere bt telefoons, en pda lukt ook, behalve naar me pc
Kheb dus precies hetzelde probleem!! Maar ik kan helemaal nix sturen vanaf mn telefoon naar de pc en andersom..

Kan je niet gewoon een kabeltje kopen en t daarmee doen? kvind dat bluetooth stickie maar slecht werken. oftewel helemaal niet.!! Iemand die me kan helpen hiermee? of moet ik gewoon terug gaan naar de PhoneHouse waar k de D500 vandaan heb..

Thnx alvast!
Release Yourself..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')