![]()
quote:
Samsung introduceert met de D500 een mobiele telefoon die tegemoet komt aan álle multimediabehoeften van de mobiele beller. In de slideup- telefoon komen alle innovatieve technologieën van Samsung op het gebied van zakelijke en entertainmenttoepassingen bij elkaar. Met een 1,3-megapixelcamera, camcorder, mp3-speler, bluetooth, speakerphone, e-mail-client en een intern geheugen van 96 MB is de Samsung D500 de uitkomst voor mensen die méér met hun mobiele telefoon willen vanuit zakelijk oogpunt óf entertainmentbehoeften.
quote:
1.3 Megapixel Camera met Flits
Semi-Automatic Slide up
262.144 TFT kleurenscherm
Video Recording (MPEG4/60 min.) & Messaging + Audio
96MB Intern Geheugen
Tri-band
MP3 Speler & Ringtones
Bluetooth & USB
SyncML DS
E-mail/MMS
64 Polyphonic Ringtones
Handsfree Speaker
Voice Clarity
Plug-in Speaker
Wat kun je hier kwijt?Alles wat te maken heeft met de samsung d500. De voordelen, de nadelen, vragen en je eigen ervaringen.
TS begint :
Ik heb sinds zaterdag de samsung d500 gekocht.Deze heb ik in combinatie met een kpn 40 abbo genomen.Achteraf heb ik daar ergens toch wel spijt van.Ik had altijd t-mobile, en die beviel me best.Anyway, ik kon kiezen, of de samsung d500 met simlock voor een jaar en een gratis bluethoot stick voor mn pc erbij, of de samsung d500 zonder simlock en zonder stick.Na 15 x kixass456 te hebben gevraagd ( ja die was mee
![]()
) of het wel slim om hem met een kpn abbo en simlock te nemen toch maar gedaan. Nu ergens twijfel ik of het wel de goeie keuze was.Er zitten idd veel functie's op.Goeie mp3 speler, goeie fotocamera, goeie camcorder...maar toch mis ik iets.En ik heb geen idee wat ik mis.
Ik heb ergens het idee dat samsung er iets uitgelaten heeft.Alleen ik weet dus nog niet wat.Verder heb ik tot nu toe nog geen problemen met dat ding gehad, naja, soms dan druk je op een toets en dan doet ie niks.Of dat nou aan mij ligt of aan dat ding...dat is nog af te wachten. Opzich is deze telefoon IMHO
niet echt geschikt als zakelijke en gebruiksvriendelijke foon.Daarom vraag ik me nu af of ik niet gewoon beter de nokia 6230 had kunnen nemen met gratis playstation.Maar goed.Ik gebruik hem toch niet als zakelijke telefoon.Ik heb hem meer als hebbeding. Ik raad het dan ook zeer af om hem aan te schaffen vanuit zakelijk oogpunt.Je komt gewoon iets te kort.
[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 17-01-2005 15:29:27 ]