Hmm.. okay thnx! zal eens wat proberenquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
misschien moet je ff de bluetooth software updatenen wat raars dat ik had, was dat die bluetooth het in sommige usb poortjes niet deed en in andere wel
![]()
Als je ook wilt smsen dan laten ze je daar dus wel extra voor betalen...losse smsjes of een bundel en dan zit je al gauw op de 30 euro per maand! En wappen e'.d. is waarschijnlijk ook niet inbegrepen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:21 schreef DragonChaser het volgende:
- Samsung D500 gratis
- Vodafone 150 2 jaar (¤21,50 per maand)
- ¤100 webvoordeel bij een 2 jarig abonnement - 10 x ¤10,00 per maand retour vanaf de 2e factuur.
- Geen aansluitkosten
- Nu 6 maanden GRATIS 150 belminuten per maand extra!
Goede aanbieding?
http://www.k-700.com/tutorials/t5.phpquote:Op zondag 27 maart 2005 17:21 schreef Singo het volgende:
Jah, ik zit ook met het probleem dat ie geen video's afspeelt.. dan zet ik er een MPG op maar die werkt niet.. welke formaten video kan de samsung WEL afspelen??
iemand? het zijn bestanden met de extensie .jad en .jarquote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef Apekoek het volgende:
ik wil dus java games via de infrarood naar mn d500 sturen, alleen dat werkt niet, maar mp3s wel! wat kan ik hier aan doen?
*kijkt* Ik zie geen optie.Wel voor muziek e.d,maar niet voor je smsjesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:23 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand hoe ik met een bleutooth al m'n smsjes en mmsjes kan importeren? Of kan dat niet?
Ik vind het best wel een lekkere foon.Hijs van de trap gevallen, op de grond gevallen, uit mn handen gepleurt, en nog steeds geen krasje, en alles werkt.Wat betreft dat sliden heb ik er ook geen last mee.Alleen ik begin wel te merken, en ik hoorde van de telecom winkel dat dat een bekend probleem was...mn knopjes blijven steken.Of doen soms niks.Maar voor de rest issie oke.Op het gedoe met het blauwtand stickje van kpn na overigens.Die blijkt niet correct te werken met XP SP2quote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de gebruikers ervaringen wat betreft het materiaal zelf qua betrouwbaarheid?
iemand die uberhaupt al java games op zijn d500 heeft weten te krijgen?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef Apekoek het volgende:
ik wil dus java games via de infrarood naar mn d500 sturen, alleen dat werkt niet, maar mp3s wel! wat kan ik hier aan doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
beetje vrouwentelefoon .
mij te klein iig .
Ik heb m'n D500 nu zo'n 2 maanden en hij is echt perfectquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
iemand die uberhaupt al java games op zijn d500 heeft weten te krijgen?
hoe plaats je die java games op je d500 dan? via een bijgeleverd programma'tje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef achla het volgende:
[..]
Ik heb m'n D500 nu zo'n 2 maanden en hij is echt perfectmp3's overgezet naar mp4 (scheelt een hoop ruimte) mpg filmpjes overgezet naar 3gp en op m'n gsm gezet. Alles verloopt perfect via m'n bluetooth stick. Ja ook java games gaat goed ik heb er nu 34 games op staan. gsm is al vaak genoeg gevallen maar vertoont geen mankementjes
![]()
Nee, gewoon via m'n bluetooth stick.quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hoe plaats je die java games op je d500 dan? via een bijgeleverd programma'tje?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef achla het volgende:
[..]
Ik heb m'n D500 nu zo'n 2 maanden en hij is echt perfectmp3's overgezet naar mp4 (scheelt een hoop ruimte) mpg filmpjes overgezet naar 3gp en op m'n gsm gezet. Alles verloopt perfect via m'n bluetooth stick. Ja ook java games gaat goed ik heb er nu 34 games op staan. gsm is al vaak genoeg gevallen maar vertoont geen mankementjes
![]()
Hiervoor gebruik ik, mpegable X4live. Natuurlijk wel het één en ander instellen en ik heb hetzelfde beeld (vloeiend, geluid) als op m'n laptop.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:26 schreef Singo het volgende:
Ik heb ook mijn filmpjes omgezet naar 3gp.. maar die worden heel vaag en lopen langzamer dan het geluid.. welk programma heb je hiervoor gebruikt? Ik zou het HEEEEEEL graag willen weten..![]()
[..]
je kunt gewoon instellen dat ie eerst gaat trillen en dan herrie maaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ie gewoon niet trilt bij een ringtone, helemaal niet dus. Of hij eerst gaat trillen en daarna pas de melodie erbij pakt weet ik niet, maar dat is bij mijn samsung en de e700 nog steeds niet zo. Betwijfel het dus of de d500 dat wel bij elke ringtone kan. Mijn ervaring is nl dat ik alleen de 2 ringtones gebruik die meteen trillen, de overige 48 hebben dus weinig nut naar mijn idee. Want zeg nou zelf, wie zit nou te w8en op een telefoon die niet trilt...
?quote:Op zondag 3 april 2005 13:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar met wat voor een hulpprogrammatje dan?
ja maar dat doe ik toch nooit, het gaat me echt puur om mp3's en foto's heen en weer van pc naar d500.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef Stienn het volgende:
Het makkelijkste is dat je gewoon een bleutouht stikkie koopt! Hiermee kun je ook namelijk andere telefoons met je pc verbinden! Zo'n ding kost iets van 30 euro!
En sneller!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:52 schreef Stienn het volgende:
Zeg nooit nooit. Toch zou ik voor het bleutouht gaan! Is volgens mij goedkoper en makkerlijker!
[TK] Z.G.A.N. Bluetooth dongle kan het makkerlijker?
hmmm.. het lijkt erop dat het ligt aan welk knopje je indrukt als ie afgaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:46 schreef gfree het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de snooze functie van de wekker weer aan zet? Ik had deze voorheen altijd aanstaan en ging de wekker elke 10 minuten weer af. sinds 2 dagen is dit niet meer zo. Ik verslaap me dan ook sinds 2 dagen.
thanx.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:40 schreef gfree het volgende:
[..]
hmmm.. het lijkt erop dat het ligt aan welk knopje je indrukt als ie afgaat.
geen idee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
![]()
trouwens werkt het alarm ook als je je telefoon uit hebt? dat kon met mn vorige samsung namelijk wel
Porbeer het uit of lees je handleiding eens(ze doen ze er niet voor niets gratizz bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
![]()
trouwens werkt het alarm ook als je je telefoon uit hebt? dat kon met mn vorige samsung namelijk wel
Dat met die Javagames wil mij ook nog niet echt lukken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef achla het volgende:
[..]
![]()
Doormiddel van een nieuwe SERIAL CONNECTION te maken via je computer met je gsm.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat met die Javagames wil mij ook nog niet echt lukken.
Ook niet met die tutorial, er zijn ook een hoop verschillende... Hoe heb jij het gedaan?
Ja , ga naar Toepassingen, Alarm, scrool naar onder , dan zie je staan "Automatisch aan"quote:[trouwens werkt het alarm ook als je je telefoon uit hebt? dat kon met mn vorige samsung namelijk wel
Dat lukt me nog wel, en dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef achla het volgende:
[..]
Doormiddel van een nieuwe SERIAL CONNECTION te maken via je computer met je gsm.
Doormiddel van Java Uploader, te downloade via:quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat lukt me nog wel, en dan?
Hoe krijg ik ze er op.
Is het trouwens makkelijker met een kabeltje?.
Dus niet via de winkel gedaan? Je hebt ze gewoon opgebeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef fratsman het volgende:
TVP. Ik krijg de mijne volgende week.
T-Mobile wilde zo graag dat ik bij hun bleef dat ik het toestel gratis krijg bij een jaarabonnement. abonnement mocht ik verlagen van 225 naar 150 en 5 gratis sms per maand erbij!
Ik sluit altijd een abonnement af voor 2 jaar, dan heb ik toestel en aansluitkosten gratis. Ik had al brieven geschreven dat ik van dat contract af wilde, maar daar kwam maar geen antwoord op. Ik gebeld. En toen zei dat meisje dat ze misschien wel een leuke aanbieding had. Dus gratis telefoon voor een éénjarige verlenging. hoef alleen maar ff m'n sim over te plaatsen. Plus verlaging van belminuten en gratis verhoging van 5 sms!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus niet via de winkel gedaan? Je hebt ze gewoon opgebeld?
Voor die oude (Samsung s300) krijg ik nog 50 euro. In ieder geval onthoudt ik dit wel, want dat meisje zei dat ik dat volgend jaar gewoon weer kon doen "Bij T-Mobile".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:54 schreef TimmyAsd het volgende:
2 jarige contracten doe ik nooit
Wil elk jaar een nieuw toestelEn uiteindelijk ben je goedkoper af. Oude toestel heeft zo nog wat restwaarde ook
Zoals je zegt, je ziet het aan het batterij-teken bovenaan. Ook staat er op het scherm in het groot "opgeladen"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef Undergod het volgende:
hoe weet je wanneer die klaar is met op laden?
Denk ik zelf ook. Waarom zit er anders al wat energie op die nieuwe batterijenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vermoed dat dat een fabeltje is. Net als Nokia's en die 24-uur
En wil je een nieuwe...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:23 schreef Geqxon het volgende:
Maar na 2 weken ben je dat geklooi al weer zat
Ik wilde dat ik dat hadquote:
ja hoe doe je dat simpel inderdaad? en welke games zijn allemaal te draaien op de d500? veel java games werken namelijk simpel weg nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben best wel handig, maar waaaaaaaaarom krijg ik er geen java-games op.!
Bij mij draaien zowiezo:quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja hoe doe je dat simpel inderdaad? en welke games zijn allemaal te draaien op de d500? veel java games werken namelijk simpel weg niet![]()
en hoe zet jij ze er op? (en waar haal je ze vandaan als je een legale source hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:39 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Bij mij draaien zowiezo:
Forgotten Warrior
Arch Angel
Rayman3
Tetris
Zoy's Rescue 2
Bomberman Puzzle
Breakout Bears
Castlevania
Collapse!
Connect4 SP
Detonate
Erotic Slot
EASnowboarding
Finding Nemo
GravityDefied
Jamtris
MIDP-Man
Pitfall Glacier
RacingFever2
tom and jerry
Van Helsing
Bejewled
alleen.. ze zijn stuk voor stuk geen ene ruk aan,![]()
Kun je niet meer terug dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Herald het volgende:
Ik heb sindskort de D500 ook, maar kan niet zeggen dat ik zo onder de indruk ben. Heb twee jaar lang de Nokia 3650 gehad, en die had toch een fijner menuutje (Symbian). Ook is de D500 ontzettend traag met foto's(bestanden) versturen via Bluetooth. Daarbij kun je niet eens inzoomen bij foto's die je via je PC erop zet, alleen maar bij zelfgemaakte foto's en hij weigert zelf gefabriceerde JPG's te laten zien (inhoud wordt niet ondersteund). Smsjes tikken gaat ook rotter dan bij mijn vorige GSM, omdat ik een smsn00b ben tikte ik vaak op de pc de sms -> opslaan in kladblok -> txt-bestand versturen -> notitie versturen als sms en voila. Dat gaat nu dus ook niet meer.
Achja iedereen op kantoor vindt het in elk geval een toptoestel, dus dan pimpen we er maar mee en zwijgen we over de gebreken.
sms kan je ook via de computer versturen hoor... via PIM FIle managerquote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Herald het volgende:
Ik heb sindskort de D500 ook, maar kan niet zeggen dat ik zo onder de indruk ben. Heb twee jaar lang de Nokia 3650 gehad, en die had toch een fijner menuutje (Symbian). Ook is de D500 ontzettend traag met foto's(bestanden) versturen via Bluetooth. Daarbij kun je niet eens inzoomen bij foto's die je via je PC erop zet, alleen maar bij zelfgemaakte foto's en hij weigert zelf gefabriceerde JPG's te laten zien (inhoud wordt niet ondersteund). Smsjes tikken gaat ook rotter dan bij mijn vorige GSM, omdat ik een smsn00b ben tikte ik vaak op de pc de sms -> opslaan in kladblok -> txt-bestand versturen -> notitie versturen als sms en voila. Dat gaat nu dus ook niet meer.
Achja iedereen op kantoor vindt het in elk geval een toptoestel, dus dan pimpen we er maar mee en zwijgen we over de gebreken.
http://315.fiberworld.nl/d500/ en http://www.dualband.tk zijn enkele sites waar je zulke info kunt verkrijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
en hoe zet jij ze er op? (en waar haal je ze vandaan als je een legale source hebt)
tja, krassen zijn nog wel weg te werken met speciaal opvul spul. ik denk dat je het beste naar de winkel kunt gaan om m dan te laten repareren. hoe duur het is weet ik niet, maar ik denk niet dat het goedkoop is?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:28 schreef Undergod het volgende:
Stel nou dat ik een barst in het scherm van mijn D500 gekregen heb, is dat fix-baar? en hoe duur is zo'n geintje??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |