Dat was een van Hitlers artsen...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:47 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik heb hem ook gezien, vond de mooiste scene dat Goebels er met zijn kinderen vandoor ging naar het hiernamals met die cyna en op twee komt Speer die zijn gezin opblaast met een grenaat.
Alleen jammer van het einde....
Het is zo gebeurd, waarom dan anders weergeven?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:13 schreef thaleia het volgende:
of de cliche eindscene waarin Traudl zich ontfermt over zielig klein jochie en met hem wegfietst, op weg naar een betere toekomst....auw)
De uitbarstingen kwamen echt zo vaak voor. Ik heb pas bij een kennis een briefwisseling van hem met Misch gelezen en Misch heeft het ook over de uitbarstingen van Hitler. En Misch kan het weten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er gewoon te vaak inzaten. Ik vond ze op zich wel overtuigend, maar de frequentie was te hoog. Zo gestoord was Hitler nou ook weer niet.
Ff nagekeken, het wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat was een van Hitlers artsen...
zo gestoord was Hilter nou ook weer niet ?? duhhhh....quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er gewoon te vaak inzaten. Ik vond ze op zich wel overtuigend, maar de frequentie was te hoog. Zo gestoord was Hitler nou ook weer niet.
Ik vond de film echt heel erg tegenvallen.. hij duurt idd vreselijk lang totdat Hitler zelfmoord pleegt.Nu snap ik wel dat niet de hele film daar om draait , maar wat er allemaal in de bunker gebeurde.Maar het speelt naar mijn mening toch wel een grote rol in de film Normaal boeit een film die over WO2 gaat mij ernorm maar dat was bij deze film echt niet het geval.Ben zelfs ondertussen eten gaan kokenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:50 schreef Djaser het volgende:
Ik ben bij de aftiteling direct weg gelopen het was namelijk nogal een lange zit.
En dat is nou net het grote minpunt van de film. In het begin vlieg je er doorheen en de laatste uren worden zolang uitgerekt dat ik echt op Hitlers zelfmoord zat te wachten. Natuurlijk kan ik de titel Der Untergang wel vertalen maar het lijkt me dat die al voor de belegering van Berlijn aan de gang.
Verder niets dan lof over de film, alles wat erg indrukwekkend gedaan; de wanhoop, verdriet, pijn. Je gaat toch echt meevoelen met de personen. Alleen niet met Adolf en Eva, zij bleven de onbereikbare personen in de film, maar dat zal wel met opzet zo zijn gedaan.
En ze hebben hem gelukkig eindelijk toch nog in de bioscoop vertoont
Niet mee eens.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:58 schreef yvonne het volgende:
SLECHT!!!!!
Na alle lovende kritieken veel van voor gesteld,
maar wat was die Hitler SLECHT en gigantisch over geacteerd,
dat de kritieken DURVEN te zeggen dat hij zo goed leek...
Ze hebben dus never nooit beeldmateriaal van hem gezien...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vond de film echt heel erg tegenvallen.. hij duurt idd vreselijk lang totdat Hitler zelfmoord pleegt.Nu snap ik wel dat niet de hele film daar om draait , maar wat er allemaal in de bunker gebeurde.Maar het speelt naar mijn mening toch wel een grote rol in de film Normaal boeit een film die over WO2 gaat mij ernorm maar dat was bij deze film echt niet het geval.Ben zelfs ondertussen eten gaan kokenNee geef mij dan maar een film zoals Shindlers List.. die blijft me tenminste boeien
![]()
Ik ken Joachim Fest ja dank je,quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik vind dat ze hem goed hebben neergezet. Heb je het boek van Joachim Fest - Hitlers laatste dagen gelezen daar komen zijn woede aanvallen ook naar voren. Ik denk dat het beeldmateriaal wat wij kennen niet het beeld is van Hitler zoals hij was in die laatste weken van zijn leven.
Ben ik niet met je eens Yvonne, Ik heb vele boeken gelezen over de laatste dagen in de Bunker, ik noem de boeken van Fest, Junge, Zoller, Trevor-Rope, Read, Hastings, Evans, Joachimsthaler, Le Tissier, Heller en O'Donnell. Daarnaast vele ooggetuigen verslagen en ken ik mensen die geschreven hebben met Fest en overlevende uit de Fuhrerbunker. Ze bevestigen allemaal het gedrag en de toestand van Hitler in de laatste dagen. De persoon Hitler is nog nooit zo dicht benaderd als nu. En Yvonne, vergeet niet, Hitler was in die dagen een karikatuur van zichzelf !quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken Joachim Fest ja dank je,
en er is dus beeldmateriaal voorhanden van zijn laatste weken dank je.
Zijn woede aanvallen waren nieteens van zijn laatste dagen.
Als jeje ook maar IETS in de persoon Hitler verdiept heb zie je , ondanks alle lovende kritieken, wederom een karikatuur neergezet worden.
Daarin verschillen we dan blijkbaar van mening.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef yvonne het volgende:
Ik ken Joachim Fest ja dank je,
en er is dus beeldmateriaal voorhanden van zijn laatste weken dank je.
Zijn woede aanvallen waren nieteens van zijn laatste dagen.
Als jeje ook maar IETS in de persoon Hitler verdiept heb zie je , ondanks alle lovende kritieken, wederom een karikatuur neergezet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |