abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:25:30 #51
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_24027922
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het interieur van de subaru nog niet had gezien maar nu ik de foto zie wel meteen begrijp waar mijn pa t over heeft..Het gaat niet alleen om hoe t er uit ziet, veel belangrijker is hoe alles aanvoelt! (en géén hout in een auto! behalve echt hout, of houten stuurwiel in klassieker)

Denk dat mijn voorkeur uitgaat naar een toyota 90 3.0TD, of een pajero DiD of een Patrol D4D (de wat nieuwere diesels dus) puur omdat deze volgens mij beter mee kunnen komen in dagelijks verkeer..
ga dit weekend in beraad, dus ben benieuwd!
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_24028024
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:25 schreef mistraldk het volgende:
Denk dat mijn voorkeur uitgaat naar een toyota 90 3.0TD, of een pajero DiD of een Patrol D4D (de wat nieuwere diesels dus) puur omdat deze volgens mij beter mee kunnen komen in dagelijks verkeer..
HEY.. de Toyota is de D-4D!!


De LC90 kan wel goed meekomen in het verkeer ja, heeft 410 nm koppel en gaat in 11,5 sec. naar de 100
  zondag 19 december 2004 @ 23:19:48 #53
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_24092418
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

HEY.. de Toyota is de D-4D!!


De LC90 kan wel goed meekomen in het verkeer ja, heeft 410 nm koppel en gaat in 11,5 sec. naar de 100
Overigens wel érg triest dat ze in zo'n gevaarte een 4 cilinder durven te proppen.... Komt ms wel goed vooruit maar een X5 of ML of wat dan ook met een 4 cilinder is ook echt NOT DONE.

Enigste mooie LC's zijn de 70 series De rest heeft zon japans hard-plastic-nephout-skai-leer kut interieur En de 70 staat zijn mannetje ook nog eens in het terrein
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
  maandag 20 december 2004 @ 13:10:07 #54
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_24100246
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

HEY.. de Toyota is de D-4D!!


De LC90 kan wel goed meekomen in het verkeer ja, heeft 410 nm koppel en gaat in 11,5 sec. naar de 100
Oeps, klein schrijffoutje. Dat is de Di natuurlijk! Dit weekend eens goed gebabbeld met pa tijdens een mooi ritje door de alpen (veel sneeuw daar nu, ongelofelijk). Voordeel voor toyota wordt steeds groter, hij heeft zelf een customwagon gehad in afrika en is er nog steeds erg van gecharmeerd!

Waar heb je die specs gevonden van de LC90, ik heb zelf even gekeken maar ik kan die 410 Nm nergens vinden, zelfs de nieuwste heeft iets rond de 300 geloof ik?

Mijn voorkeur gaat nu uit naar een toyota van na 1996, of een nissan/mitsubishi van na 99 (vanwege de veel betere diesels)

p.s. wel weer gezien waarom die opel frontera zo'n kutwagen is: reden op een rechte weg achter touareg met daarvoor een frontera (wel sneeuw). Frontera spint opeens volledig de andere weghelft op en wordt daa met ca 40 geraakt door een nissan patrol. Niets meer van over, patrol's voorkant zag er ook niet echt goed uit maar die opel...
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_24105494
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef mistraldk het volgende:

Waar heb je die specs gevonden van de LC90, ik heb zelf even gekeken maar ik kan die 410 Nm nergens vinden, zelfs de nieuwste heeft iets rond de 300 geloof ik?
nieuwste D-4D 410nm
http://www.toyota.nl/show(...)ruiser_statisch.html

1ste gen D-4D (2001) had ongeveer 343 nm, de TD's hebben rond de 300nm

pi_24106017
De materialen in die Audi stralen gewoon meer kwaliteit uit en voelen beter aan dan in een Subaru, er zijn wel meer dan één soort plastic hoor..

Persoonlijk zou ik een S3 nooit wegdoen, koop er dan een tweedehands trekauto bij.
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')