quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
HEY.. de Toyota is de D-4D!!
![]()
De LC90 kan wel goed meekomen in het verkeer ja, heeft 410 nm koppel en gaat in 11,5 sec. naar de 100
![]()
Oeps, klein schrijffoutje. Dat is de Di natuurlijk! Dit weekend eens goed gebabbeld met pa tijdens een mooi ritje door de alpen (veel sneeuw daar nu, ongelofelijk). Voordeel voor toyota wordt steeds groter, hij heeft zelf een customwagon gehad in afrika en is er nog steeds erg van gecharmeerd!
Waar heb je die specs gevonden van de LC90, ik heb zelf even gekeken maar ik kan die 410 Nm nergens vinden, zelfs de nieuwste heeft iets rond de 300 geloof ik?
Mijn voorkeur gaat nu uit naar een toyota van na 1996, of een nissan/mitsubishi van na 99 (vanwege de veel betere diesels)
p.s. wel weer gezien waarom die opel frontera zo'n kutwagen is: reden op een rechte weg achter touareg met daarvoor een frontera (wel sneeuw). Frontera spint opeens volledig de andere weghelft op en wordt daa met ca 40 geraakt door een nissan patrol. Niets meer van over, patrol's voorkant zag er ook niet echt goed uit maar die opel...
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"