Hij is 23.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:16 schreef fs180 het volgende:
anders geef je hem makeup voor zn 14e verjaardag
Trekt wel bij. Jonge mensen denken altijd alles wel te weten en hebben principes!quote:
Oftewel: homoquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
"Ik weiger een vriendin te zoeken alleen maar omdat de maatschappij dit van mij verwacht! Ik weiger een meisje te nemen alleen maar omdat dat 'normaal' is. Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen! Een mens hoeft niet zijn hele leven met dezelfde te delen! Jullie laten je allemaal leiden door hormonen en de mening van anderen!"
Als ie daar dan eens mee zou beginnen ipv iedereen al 23 jaar er mee lastig te vallen!!! (dit geldt trouwens voor als die wandelende lijken uit de gothische tijdquote:Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen
Precies! Hij heeft zelf niet door hoe ongelukkig ie wordt van z'n eigen debiele standpunten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:59 schreef meranto het volgende:
[..]
Als ie daar dan eens mee zou beginnen ipv iedereen al 23 jaar er mee lastig te vallen!!! (dit geldt trouwens voor als die wandelende lijken uit de gothische tijd)
Het klinkt eigenlijk alsof hij gewoon niemand kan krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
"Ik weiger een vriendin te zoeken alleen maar omdat de maatschappij dit van mij verwacht! Ik weiger een meisje te nemen alleen maar omdat dat 'normaal' is. Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen! Een mens hoeft niet zijn hele leven met dezelfde te delen! Jullie laten je allemaal leiden door hormonen en de mening van anderen!"
Geniaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
Doet me denken aan die gothics uit South Park.
"To be a non-conformist, you have to dress in black, and listen to the same music we do."
Hij weigert zich dus te conformeren door precies hetzelfde te doen, denken, luisteren en dragen als een hele subcultuur?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
Dat die gozer geld blijft lenen van me om het later niet terug te betalen omdat hij niet mee wil werken aan deze 'kapitalistische ingestelde maatschappij' is to daar aan toe. Maar dat eindeloze gelul over zich niet willen aanpassen uit principe.. En dan gek op kijken als ze zich niet gelukkig voelen, en constant zelfmoord briefjes willen schrijven.... Die 'vriend' van mij is een geniaal schrijver, en hij zou er echt wat mee moeten doen, maar het enige wat ie doet is zielige gedichtjes schrijven over de donkere wereld.
Nu dit weer:
"So hee... Maar eh.. Hoe is ie nou?"
"Mwah. Ik voel me een beetje eenzaam weet je. Het is allemaal zo zwaar af en toe."
![]()
![]()
JAHAAHAHAAAAHAAHAAAAA!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij weigert zich dus te conformeren door precies hetzelfde te doen, denken, luisteren en dragen als een hele subcultuur?
![]()
Da's het grote dilemma, he... Wat je ook doet, je word toch altijd in een hokje gefrot.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij weigert zich dus te conformeren door precies hetzelfde te doen, denken, luisteren en dragen als een hele subcultuur?
![]()
oeh! mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb vandaag nog een gothic gezien
jaja
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
Doet me denken aan die gothics uit South Park.
"To be a non-conformist, you have to dress in black, and listen to the same music we do."
Doet me denken aan zijn plotselinge aversie tegenover Cradle of Filth.. Toen het in de hallen van de middelbare scholen ook populair werd, was hij opeens erg tegen die bandquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef BrauN het volgende:
En hij drinkt zeker ook Euroshopper bier omdat Heineken hem te 'commercieel' is? Man, laat dat jankjong stikken.
Geef hem een lift naar het spoor, daar eindigen dat soort figuren toch vaak.quote:
Dat eeuwige gezeik over underground zijn en commercieel wordenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:53 schreef Shagster het volgende:
Doet me denken aan zijn plotselinge aversie tegenover Cradle of Filth.. Toen het in de hallen van de middelbare scholen ook populair werd, was hij opeens erg tegen die band
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |