Hij is 23.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:16 schreef fs180 het volgende:
anders geef je hem makeup voor zn 14e verjaardag
Trekt wel bij. Jonge mensen denken altijd alles wel te weten en hebben principes!quote:
Oftewel: homoquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
"Ik weiger een vriendin te zoeken alleen maar omdat de maatschappij dit van mij verwacht! Ik weiger een meisje te nemen alleen maar omdat dat 'normaal' is. Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen! Een mens hoeft niet zijn hele leven met dezelfde te delen! Jullie laten je allemaal leiden door hormonen en de mening van anderen!"
Als ie daar dan eens mee zou beginnen ipv iedereen al 23 jaar er mee lastig te vallen!!! (dit geldt trouwens voor als die wandelende lijken uit de gothische tijdquote:Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen
Precies! Hij heeft zelf niet door hoe ongelukkig ie wordt van z'n eigen debiele standpunten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:59 schreef meranto het volgende:
[..]
Als ie daar dan eens mee zou beginnen ipv iedereen al 23 jaar er mee lastig te vallen!!! (dit geldt trouwens voor als die wandelende lijken uit de gothische tijd)
Het klinkt eigenlijk alsof hij gewoon niemand kan krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
"Ik weiger een vriendin te zoeken alleen maar omdat de maatschappij dit van mij verwacht! Ik weiger een meisje te nemen alleen maar omdat dat 'normaal' is. Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen! Een mens hoeft niet zijn hele leven met dezelfde te delen! Jullie laten je allemaal leiden door hormonen en de mening van anderen!"
Geniaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
Doet me denken aan die gothics uit South Park.
"To be a non-conformist, you have to dress in black, and listen to the same music we do."
Hij weigert zich dus te conformeren door precies hetzelfde te doen, denken, luisteren en dragen als een hele subcultuur?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
Dat die gozer geld blijft lenen van me om het later niet terug te betalen omdat hij niet mee wil werken aan deze 'kapitalistische ingestelde maatschappij' is to daar aan toe. Maar dat eindeloze gelul over zich niet willen aanpassen uit principe.. En dan gek op kijken als ze zich niet gelukkig voelen, en constant zelfmoord briefjes willen schrijven.... Die 'vriend' van mij is een geniaal schrijver, en hij zou er echt wat mee moeten doen, maar het enige wat ie doet is zielige gedichtjes schrijven over de donkere wereld.
Nu dit weer:
"So hee... Maar eh.. Hoe is ie nou?"
"Mwah. Ik voel me een beetje eenzaam weet je. Het is allemaal zo zwaar af en toe."
![]()
![]()
JAHAAHAHAAAAHAAHAAAAA!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij weigert zich dus te conformeren door precies hetzelfde te doen, denken, luisteren en dragen als een hele subcultuur?
![]()
Da's het grote dilemma, he... Wat je ook doet, je word toch altijd in een hokje gefrot.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij weigert zich dus te conformeren door precies hetzelfde te doen, denken, luisteren en dragen als een hele subcultuur?
![]()
oeh! mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb vandaag nog een gothic gezien
jaja
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
Doet me denken aan die gothics uit South Park.
"To be a non-conformist, you have to dress in black, and listen to the same music we do."
Doet me denken aan zijn plotselinge aversie tegenover Cradle of Filth.. Toen het in de hallen van de middelbare scholen ook populair werd, was hij opeens erg tegen die bandquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef BrauN het volgende:
En hij drinkt zeker ook Euroshopper bier omdat Heineken hem te 'commercieel' is? Man, laat dat jankjong stikken.
Geef hem een lift naar het spoor, daar eindigen dat soort figuren toch vaak.quote:
Dat eeuwige gezeik over underground zijn en commercieel wordenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:53 schreef Shagster het volgende:
Doet me denken aan zijn plotselinge aversie tegenover Cradle of Filth.. Toen het in de hallen van de middelbare scholen ook populair werd, was hij opeens erg tegen die band
Ben ik het absoluut mee eens. Dat gelul altijd.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over underground zijn en commercieel worden![]()
Flikker toch eens op, alsof de muziek ineens minder mooi is als meer mensen het mooi vinden![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:21 schreef Shagster het volgende:
Mijn gothic drinkmaatje komt ook op Fok!
Wat een conformist! Fok heeft al 40.000 gebruikers! Das toch niet meer 'jezelf' zijn dan! verschrikkelijk zeg, alleen omdat zn zogenaamd "sociaal geaccepteerde drinkmaatje het zegt doet hij dat ook _o-quote:Op woensdag 15 december 2004 14:21 schreef Shagster het volgende:
Ben wel benieuwd wat die van mijn post vind. Hij kan moeilijk ontkennen dat het waar is.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:21 schreef Shagster het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook zo lomp!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat die mensen zich zo graag anders kleden dan anderen, maar ondertussen zien ze er allemaal precies hetzelfde uit.
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:13 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook zo lomp!
Er zit in Utrecht zo'n kroeg vol met dat soort types: de Boothill. Ik was daar een keertje en ik was de enige met kleur in mijn kleding. Ze lopen daar allemaal rond met een attitude van: 'Wow! Kijk mij eens anders zijn!' en ondertussen zien ze er allemaal hetzelfde uit
.
Hehe had ik ook een keer. Een boze vriendinquote:Op woensdag 15 december 2004 14:34 schreef Shagster het volgende:
Nou, hij is op het moment een beetje over de zeik, en wilde er niet inhoudelijk op reageren.
Ik voel me een beetje betrapt.
Precies, het is geen ideologie dat ze uit een filosofieboek halen ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben t helemaal met je eens ssebass. En wat me nog het meeste ergert is dat deze lui helemaal geen reden hebben om dat soort denkbeelden / gedrag te hebben.
welvaartsziekte misschien, als alles al voor je geregeld is heb je meer tijd om na te denkenquote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben t helemaal met je eens ssebass. En wat me nog het meeste ergert is dat deze lui helemaal geen reden hebben om dat soort denkbeelden / gedrag te hebben.
Ze wonen gewoon thuis, krijgen elke avond eten op tafel geserveerd, hebben ouders die voor hun klaar staan in raad, daad en financïen en dan gaan ze zo doen. Daar kan ik met mn pet niet bij.
Ik ben in mn jonge leven zowat alles kwijtgeraakt wat ik maar kwijt kan raken en ben ook wat aan de depressievere hand maar dit soort gedrag is te onzinnig. Pure zelfkwelling
Vergeet de langharige metal-gasten niet! Kom je daar aanlopen, staat er zo'n grote, dikke zwartgeklede gothictrut buiten te roken.. Met van die smink bij dr ogenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef Shagster het volgende:
[..]![]()
De Boothill!! Voor net niet punkers en 15 jarige ik weet het niet zeker gothics..![]()
En hij mag hem ook niet gebruiken, want dan gebruikt hij stroom, en dan helpt hij de nuts-bedrijven.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh, das toch niet erg? Zolang ie maar er geen geld voor heeft neergeteld.
Precies.. In een hutje op de hei zal hij gaan moeten wonenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:00 schreef Ixnay het volgende:
Als hij zo tegen de kapitalistisch ingestelde maatschappij is, moet hij ook geen bier drinken, daar helpt hij de kroeg en de brouwerij mee.
Ik fiets er wel eens langs als ik bij die Albert Heijn daar moest wezen.. Als je langsfiets kijken ze je altijd zo aan alsof ze een zigeuner vloek op je leggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Vergeet de langharige metal-gasten niet! Kom je daar aanlopen, staat er zo'n grote, dikke zwartgeklede gothictrut buiten te roken.. Met van die smink bij dr ogen!
Dus het is eigenlijk maar een nep gothic?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En hij mag hem ook niet gebruiken, want dan gebruikt hij stroom, en dan helpt hij de nuts-bedrijven.
Je beseft dat hij dit ook leest? Hij komt je echt wel in elkaar slaan nou.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:10 schreef Tique het volgende:
Hij is dus gewoon een NORMALE gothic...
Hij moet niet zeiken, jij doet wat je zelf wilde en liet je doen en laten niet door hem bepalen door gewoon dit topic te posten. Precies volgens zijn principes dusquote:Op woensdag 15 december 2004 14:34 schreef Shagster het volgende:
Nou, hij is op het moment een beetje over de zeik, en wilde er niet inhoudelijk op reageren.
Ik voel me een beetje betrapt.
"Hallo! Waarom ben jij niet helemaal in het zwart! Burgerlul!"quote:Op woensdag 15 december 2004 21:07 schreef Shagster het volgende:
[..]
Ik fiets er wel eens langs als ik bij die Albert Heijn daar moest wezen.. Als je langsfiets kijken ze je altijd zo aan alsof ze een zigeuner vloek op je leggen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:22 schreef Foxxy het volgende:
[..]
"Hallo! Waarom ben jij niet helemaal in het zwart! Burgerlul!"![]()
Nu heb ik niets tegen goths, ik ken een heleboel leuke exemplaren en heb zelf ook aardig wat raakvlakken met die 'scene', maar van dat soort mensen word ik bijkans kotsmisselijkquote:Op woensdag 15 december 2004 21:22 schreef Foxxy het volgende:
[..]
"Hallo! Waarom ben jij niet helemaal in het zwart! Burgerlul!"
Moet je daar ff gaan vertellen, van dat wit.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:35 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Nu heb ik niets tegen goths, ik ken een heleboel leuke exemplaren en heb zelf ook aardig wat raakvlakken met die 'scene', maar van dat soort mensen word ik bijkans kotsmisselijk
Wit is het nieuwe zwart!
Dat komt wel goed denk ik, ik heb al genoeg wit voorbij zien komen... Van simpele bloesjes tot aan complete bruidsjurken. Want ja, je bent natuurlijk wel kottik he?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:41 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Moet je daar ff gaan vertellen, van dat wit.
Aaaaahaaaa-fucking-men!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over underground zijn en commercieel worden![]()
Flikker toch eens op, alsof de muziek ineens minder mooi is als meer mensen het mooi vinden![]()
HAHA, idd die gothics stemmen altijd SP.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:13 schreef Amun-Ra het volgende:
Zit die maat van je bij de SP ofzo?
Misschien is dat juist de reden waarom ze zo zijn, in hongerbuikjes landen in afrika of in de middeleeuwen waar de mensen het wel echt moeilijk hebben/hadden heb je veel minder van zulke oppervlakkige problemenquote:Usericon van Cool_Runner
Ze wonen gewoon thuis, krijgen elke avond eten op tafel geserveerd, hebben ouders die voor hun klaar staan in raad, daad en financïen en dan gaan ze zo doen. Daar kan ik met mn pet niet bij.
Ik ben in mn jonge leven zowat alles kwijtgeraakt wat ik maar kwijt kan raken en ben ook wat aan de depressievere hand maar dit soort gedrag is te onzinnig. Pure zelfkwelling
je spreekt uit ervaringquote:
Ik zie de laatste tijd steeds meer extreem-rechtse "Heil Wodan!" Goffs.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:39 schreef Zero-Nine het volgende:
HAHA, idd die gothics stemmen altijd SP.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |