abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:37:33 #221
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28137032
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)lisering_dekker.html

ben ik de enige die zich hier zorgen over maakt?
pi_28138351
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:37 schreef DaveM het volgende:
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)lisering_dekker.html

ben ik de enige die zich hier zorgen over maakt?
Nee hoor ik maak me er ook druk over. Maar aangezien dit kabinet toch niet luistert naar de burgers heb ik mijn hoop op het eerste echte linkse kabinet wat gaat komen na de 2e kamer verkeizingen gevestigd

heb je dit trouwens al gelezen
quote:
109 Teletekst wo 22 jun
Dekker wil gezamenlijke inspecties

DEN HAAG Minister Dekker (VROM) wil dat
verschillende inspecterende instanties
beter samenwerken om overlast in en
rond woningen te bestrijden.Als iemand
van de sociale dienst een huis bezoekt,
kan er meteen een inspecteur van VROM
en een politieagent meegaan.

Dekker wil dat de inspecteurs samen
gaan kijken of de bewoner daar legaal
woont en of er terecht huursubsidie
wordt verleend.Ook moeten ze kijken of
er bijvoorbeeld wietplantages zijn.

De aanpak geldt vooral in de vier grote
steden voor wijken met veel problemen.
Dekker wil zo snel mogelijk met de
gezamenlijke inspecties beginnen.
Of te wel we gaan 3 mensen naar 1 persoon sturen om te kijken of deze de regels niet overtreed, zou dekker niet zo slim zijn om te kunen bedenken om de bijstandsconsulenten een training te geven zodat deze zelf dat onderzoek kan gaan uitvoeren.

Damn het lijkt me dan echt verrrot om een uitkering te hebben, komt de bijstandsconsulent lang, komen er meteen ook nog 2 andere flapdrollen mee. begint een beetje op een gestapo staat te lijken.
pi_28138904
Ja, beetje boel Gestapo!
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:14:18 #224
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28139695
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee hoor ik maak me er ook druk over. Maar aangezien dit kabinet toch niet luistert naar de burgers heb ik mijn hoop op het eerste echte linkse kabinet wat gaat komen na de 2e kamer verkeizingen gevestigd
Ik zou al blij zijn met een echt linkse minister op VROM (behalve dan Jan Pronk want diens beleid was een ramp).
quote:
heb je dit trouwens al gelezen
[..]

Of te wel we gaan 3 mensen naar 1 persoon sturen om te kijken of deze de regels niet overtreed, zou dekker niet zo slim zijn om te kunen bedenken om de bijstandsconsulenten een training te geven zodat deze zelf dat onderzoek kan gaan uitvoeren.

Damn het lijkt me dan echt verrrot om een uitkering te hebben, komt de bijstandsconsulent lang, komen er meteen ook nog 2 andere flapdrollen mee. begint een beetje op een gestapo staat te lijken.
Inderdaad ja. De identiteit van bewoners controleren en rondneuzen naar wietplantages kan ook gewoon door de politie gebeuren, hier is duidelijk niet goed over nagedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')