Feit is dat links en islamofiel haast synoniemen zijn. Verder is het gewoon lachwekkend dat ik van hem over iemand die zegt dat hij visioenen heeft niet geestesziek mag noemen.quote:Op zondag 26 december 2004 18:32 schreef Alicey het volgende:
Denk je werkelijk dat het is omdat zij geen kritiek tegen de islam kunnen verdragen? Indien dit zo is, zou ik het interessant vinden om te horen waarom dat dan zo zijn. Koekepan is voor zover mij bekend zo atheistisch als een tekkel. Wat zou dan zijn motivatie zijn om kritiek tegen de islam niet te verdragen?
Daar ga je Northern Star.quote:
Volgende stap: Wat is drammen.quote:zolang je dit doet d.m.v. discussie en niet d.m.v. drammen.
Om die vraag te beantwoorden lezen we verder:quote:Op zondag 26 december 2004 18:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Daar ga je Northern Star.
[..]
Volgende stap: Wat is drammen.
Iets waar 2 topics over gesloten zijn en feedback over is gevoerd nog een keer aankaarten is een voorbeeld van drammen.quote:Ik bestrijd de islam door de koran onder uit te willen halen (had ik al genoemd). Nu las ik in de koran dat wij "ongelovigen" zullen branden "samen met de stenen". Wat slaat op afgodsbeelden. Dus mijn vraag: "waar zijn dan onze afgodsbeelden" ? Hoe kan die alwetende profeet dat nu niet weten.
Daarom.quote:Waarom is dat gedram ?
Wat er in GC gebeurt is niet mijn pakkie-an.quote:(Verder Jij hebt dat topic verplaatst naar GC. En Yvonne heeft het gesloten. Zwak van je om als WFL mod daar niet tegen in te gaan)
Oplettuh,quote:Op zondag 26 december 2004 18:28 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom zoek je een jongerenforum uit om "de islam te bestrijden"?
Ze durft niet tegen me in te gaanquote:Op zondag 26 december 2004 18:44 schreef Akkersloot het volgende:
[
(Verder Jij hebt dat topic verplaatst naar GC. En Yvonne heeft het gesloten. Zwak van je om als WFL mod daar niet tegen in te gaan)
Je wil niet eens knuffelen!quote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze durft niet tegen me in te gaan
Terecht natuurlijk
quote:
Zijn ze er ook in het roze?quote:Op zondag 26 december 2004 18:54 schreef iteejer het volgende:
Alicey, miv van 2005 hebben we slotjes en Akkerslotjes. Leuk he?
Dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 26 december 2004 18:57 schreef Alicey het volgende:
Vraag dan meteen hetzelfde voor mijn username.
Zo ver was ik ook.quote:Op zondag 26 december 2004 18:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukkenVraag maar es aan Shmoopy
Een verwijzing naar de dikke van dale is geen antwoord op de vraag waarom ik koranvers 2:24 niet onderuit mag halen.quote:
Oh, was dit FB?quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
Leuk he, om nou zelf es FB vol te Akkerbaggeren..
Klopt, maar dat was dan ook de vraag niet.quote:Op zondag 26 december 2004 19:01 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een verwijzing naar de dikke van dale is geen antwoord op de vraag waarom ik koranvers 2:24 niet onderuit mag halen.
Over zijn opmerking "je spoort toch wel ? " las je natuurlijk gewoon overheen.quote:Op zondag 26 december 2004 18:52 schreef yvonne het volgende:
[Tegen Mod Northern Star: Je grote smoel houden]
Ik vind dat Yvonne ook een blanco stem uit moet kunnen brengen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Over zijn opmerking "je spoort toch wel ? " las je natuurlijk gewoon overheen.
Hoi admin Yvonne. Mag ik de islam (de ideologie) bestrijden. Ja óf nee.
Wel waarom dat topic over vers 2:24 gedram was. Je zegt dat mijn topics als gedram worden gezien. Dat topic is gesloten. Waarschijnlijk omdat het gedram is. Dus waarom is een topic over koran vers 2:24 gedram ?quote:Op zondag 26 december 2004 19:03 schreef Alicey het volgende:
Klopt, maar dat was dan ook de vraag niet.
Het doel van WFL is het discussieren, niet het vers voor vers afkraken van de koran. Bovendien stelt die afkraking geheel niets voor, bestaat slechts uit het uit zijn context trekken van woorden en het 'op de woorden' spelen, zonder enige moeitre te doen om de boodschap als geheel te begrijpen of zelfs maar te lezen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:01 schreef Akkersloot het volgende:
Een verwijzing naar de dikke van dale is geen antwoord op de vraag waarom ik koranvers 2:24 niet onderuit mag halen.
Heuh. Het is Yvonne die de ene na de andere topic over de islam sluit. Dus ik vind dat ze er wel een antwoord op mag geven.quote:Op zondag 26 december 2004 19:05 schreef Alicey het volgende:
Ik vind dat Yvonne ook een blanco stem uit moet kunnen brengen.
Het opnieuw openen nadat er een reden is gegeven om tot sluiting over te gaan, en daarna het nog 3 keer bediscussieren in verschillende FB topics lijkt mij duidelijk gedram.quote:Op zondag 26 december 2004 19:06 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wel waarom dat topic over vers 2:24 gedram was. Je zegt dat mijn topics als gedram worden gezien. Dat topic is gesloten. Waarschijnlijk omdat het gedram is. Dus waarom is een topic over koran vers 2:24 gedram ?
Oh, van mij mag het ook hoor. Ik wil Yvonne niets verbieden.quote:Op zondag 26 december 2004 19:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heuh. Het is Yvonne die de ene na de andere topic over de islam sluit. Dus ik vind dat ze er wel een antwoord op mag geven.![]()
]quote:Op zondag 26 december 2004 19:07 schreef iteejer het volgende:
Het doel van WFL is het discussieren,
Ik vind hem ook wel fijn.quote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Ik vind dit een veel leukere kerstrel dan Ehmz vonnuh
Iedereen kan zelf de Koran en Bijbel lezen. Verwijzen naar externe bronnen kan in sommige gevallen geen kwaad, anders kunnen we net zo goed de hele bijbel, koran, encyclopedieen etc. gaan posten.quote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
]
Juist. Maar sommige posts, zelfs topics kunnen ook gewoon informatief zijn. Dat we volgens de koran als "ongelovigen" zullen branden met onze afgodsbeelden (ha ha) is ook gewoon informatief.
En met mensen discussieren die kritiek op de islam niet kunnen verdragen is ook discussieren.
Ha ha. Ik vraag je naar de reden dat dat bewuste topic gesloten is. Niet omheen lullen a.u.b.quote:Op zondag 26 december 2004 19:09 schreef Alicey het volgende:
Het opnieuw openen nadat er een reden is gegeven om tot sluiting over te gaan, en daarna het nog 3 keer bediscussieren in verschillende FB topics lijkt mij duidelijk gedram.
Discussieren met mensen die kritiek op hun kritiek op de islam niet kunnen verdragen wordt echter na een keer op 34.985 wel vervelend...quote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En met mensen discussieren die kritiek op de islam niet kunnen verdragen is ook discussieren.
Dat laat ik helemaal verder aan de mods overquote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Over zijn opmerking "je spoort toch wel ? " las je natuurlijk gewoon overheen.
Hoi admin Yvonne. Mag ik de islam (de ideologie) bestrijden. Ja óf nee.
Ongeacht of men pro of contra islam is, men stoort zich aan je tsunami-achtige stijl van posten. Daar gaat het om. En die uit zijn verband gerukte oneliners uit de koran zijn absoluut niet informatief, integendeel.quote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Akkersloot het volgende:
Juist. Maar sommige posts, zelfs topics kunnen ook gewoon informatief zijn. Dat we volgens de koran als "ongelovigen" zullen branden met onze afgodsbeelden (ha ha) is ook gewoon informatief.
Hou toch eens op met die drogredeneringen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:12 schreef Alicey het volgende:
Iedereen kan zelf de Koran en Bijbel lezen.
Dat vind ik zon neprelquote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Ik vind dit een veel leukere kerstrel dan Ehmz vonnuh
Je wilt iets anders weten dan je vroeg dus.quote:Op zondag 26 december 2004 19:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha. Ik vraag je naar de reden dat dat bewuste topic gesloten is. Niet omheen lullen a.u.b.
Het was dram-men. En de uitleg van drammen is gegeven. Wat voor reden wil je verder nog? Wil je nou eenmaal gewoon horen dat het gesloten is omdat het een topic van jou was?quote:Op zondag 26 december 2004 19:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha. Ik vraag je naar de reden dat dat bewuste topic gesloten is. Niet omheen lullen a.u.b.
Hoe zo is dat vers 2:24 uit zijn verband gerukt. Open dat topic maar weer en leg het eens uit. Schijnbaar is het dus niet alleen informatief maar hebben we dus ook iets om over te discussieren.quote:Op zondag 26 december 2004 19:14 schreef iteejer het volgende:
En die uit zijn verband gerukte oneliners uit de koran zijn absoluut niet informatief, integendeel.
Leg mij dan eens uit wat de informatieve waarde is van iets wat iedereen die er in geinteresseerd is kan opzoeken?quote:Op zondag 26 december 2004 19:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die drogredeneringen.
Dat maak je er zelf van. Je moet jezelf in de woorden van een andere WFL'er niet opwerpen als de scheidsrechter van een discussie wanneer je er zelf aan deelneemt.quote:Op zondag 26 december 2004 18:28 schreef Akkersloot het volgende:
Alicey toch. Koekepan en streepjescode kunnen het toch niet verdragen dat ik Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem.
Ha ha. En volgens ITeejer is het vers uit zijn verband gerukt. Dus wel discussie waarde. En waarom reageer je niet op mijn argument dat een topic ook informatief kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 19:15 schreef Alicey het volgende:
Het topic is gesloten omdat het geen discussiewaarde heeft.
Daar heb ik op gereageerd, maar na 2 woorden reageerde je met daarbij het woord drogredeneringen gebruikende.quote:Op zondag 26 december 2004 19:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha. En volgens ITeejer is het vers uit zijn verband gerukt. Dus wel discussie waarde. En waarom reageer je niet op mijn argument dat een topic ook informatief kan zijn.
Een gesioleerd vers zonder context gaan afkraken is onzin. Ga regels uit het telefoonboekafkraken. Net zo zinvol.quote:Op zondag 26 december 2004 19:16 schreef Akkersloot het volgende:
Hoe zo is dat vers 2:24 uit zijn verband gerukt. Open dat topic maar weer en leg het eens uit. Schijnbaar is het dus niet alleen informatief maar hebben we dus ook iets om over te discussieren.
Dus jij komt zo maar uit het niets op het idee om in de koran op te zoeken ofdat we volgens de koran zullen branden met "onze" afgodsbeelden.quote:Op zondag 26 december 2004 19:17 schreef Alicey het volgende:
Leg mij dan eens uit wat de informatieve waarde is van iets wat iedereen die er in geinteresseerd is kan opzoeken?
Geef je meteen zelf antwoord op de vraag hoe belangrijk anderen je topic vinden.quote:Op zondag 26 december 2004 19:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus jij komt zo maar uit het niets op het idee om in de koran op te zoeken ofdat we volgens de koran zullen branden met "onze" afgodsbeelden.
Tja.. Aan de andere kant zien we in het dagelijks leven genoeg van dit soort types, dus de kans dat er zo'n fanaat op Fok opduikt is zeer zeker wel aanwezig.quote:Op zondag 26 december 2004 19:22 schreef iteejer het volgende:
Ik ben er overigens van overtuigd dat Akkersloot krom van het lachen op zijn gebedsmatje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |