abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2004 @ 01:28:33 #126
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24172421
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:00 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Kan jij het opbrengen om te erkennen dat ik de ideologie islam bestrijd.
Waarom heb je niet gewoon respect voor andermans ideologie? Waarom moet je het bestrijden? Ieder mens is anders en ieder mens heeft een eigen manier hoe hij/zij het leven bekijkt. Zolang ze er niemand kwaad mee doen, wat is dan het probleem? Ik ken genoeg moslims die nooit iemand kwaad doen en andere mensen respecteren, ongeacht wat ze denken, wat jij niet doet... waarom is het dan zo fout dat ze islamitisch zijn?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_24174347
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Akkersloot het volgende:
Je bent een klootzak. Het bewuste topic, en zoals zo veel van mijn topics, zijn islam/christendom gerelateerd. En horen dus thuis in WFL.
Je mag van me denken wat je wil Ik vind jou geen klootzak. Alleen maar lastig en uiteindelijk indirect sfeerverziekend.
Jij bent niet geinteresseerd in een discussie die jouw standpunten zou kunnen veranderen; je wilt selchts je standpunten uitdragen. En dan is GC veel geschikter.
Succes daar!
pi_24174396
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:00 schreef Akkersloot het volgende:
Kan jij het opbrengen om te erkennen dat ik de ideologie islam bestrijd.
Nu zeg je precies waar het op staat. Maar helaas is WFL niet de plaats om ideologien te bestrijden. We zijn geen missionair forum. We voeren discussies op wetenschappelijk gebied, hetgeen empirie en analyse impliceert. Geen stammenstrijd over aannames.
Geachte Akkersloot, u bent dus als persoon per definitie off-topic Althans in WFL.
pi_24174491
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:18 schreef Akkersloot het volgende:
Dat Iteejer het dus toch een IP ban voorstelt, zegt volgens mij dus alleen maar iets over wat voor persoon Iteejer is.
Als iteejer zo verdraagzaam was als jij had ie je na drie dagen WFT al geband. Dat had ik trouwens sowieso gedaan.
Wittgenstein
pi_24174519
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:18 schreef Akkersloot het volgende:
Als iemand beband moet worden wordt hij gewoon geband. Je kan dan niet posten. Je kan blijkbaar nog wel klonen aanmaken en als kloon verder posten. Maar dat valt via het IP-adres te controleren (en volgt meestal een nog langere ban, zie banmeldtopic). Als je iemand een IP-ban wil geven suggereer je dus dat iemand tijdens een ban permanent klonen aanmaakt. Ik heb nooit tijdens een ban via een kloon verder gepost.
Bij 'suggereer' gaat je redenering de mist in. Iteejer suggereert niet dat je een kloon aan gaat maken, maar voorkomt het alleen. Wat heeft een ban van een user voor zin als je het hem toestaat gewoon een kloon te maken en verder te ouwehoeren?
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_24174540
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je bent een klootzak. Het bewuste topic, en zoals zo veel van mijn topics, zijn islam/christendom gerelateerd. En horen dus thuis in WFL.

Als Hij bestaat dan zijn al mijn schrijfsels ontstaan bij Zijn gratie. Ik eis dat mijn complete ouvre naar WFT verplaatst wordt!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24174621
Akkersloot, Iteejer gaf drie opties :

1. Aanpassen
2. Mond houden
3. IP ban

Waarom vergeet je voor het gemak twee van de drie? Of passen die niet in je slachtofferrol ?
pi_24174718
Akkersloot, richt je gewoon op GC. Maar bedenk wel dat Flash wat directer en feller reageert dan ik; dus je daar net zo te gedragen als hier is niet erg handig.

Ik stel voor dat we dit hoofdstuk gewoon afsluiten, zodat FB weer kan worden wat het hoort te zijn: Feedback op topics in WFL, ipv Akkersloot's achtertuin.

Wij als mods zullen topics die hier onsinziens niet thuishoren naar GC verplaatsen, of indien ze bij herhaling geopend worden gewoon sluiten. Als jullie als users gewoon in FB niet meer reageren op de Akkerslitanie, kan het dus eindelijk weer es stil worden rond A op dit forum
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:44:40 #134
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24184217
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:46 schreef iteejer het volgende:
Je mag van me denken wat je wil Ik vind jou geen klootzak. Alleen maar lastig en uiteindelijk indirect sfeerverziekend.
Jij bent niet geinteresseerd in een discussie die jouw standpunten zou kunnen veranderen; je wilt selchts je standpunten uitdragen. En dan is GC veel geschikter.
Succes daar!
Kan je nog even uitleggen waarom je het had over een IP-ban. Daarmee dreigen, en dus suggeren dat ik een stroom van kloons zou aanmaken, vind je dat zelf niet-sfeerverziekend.

En een vraag als "mogen X-en in moslimlanden God ook Jahweh noemen" betreft de islam en hoort dus gewoon thuis in WFL.
@ Alicey. Dat ik islam én christendom zie als ideologie (voor degenen die deze religies verzonnen hebben was het immers sowieso al een ideologie en dus is islam en christendom sowieso al per definitie een ideologie). Dat ik het zelfde (christendom en islam) zie als een ideologie terwijl een ander het ziet als een levensbeschouwing doet daar niets van af. Het is toch een beetje vreemd als je iets anders tegen het zelfde kijkt het ineens GC of politiek zou zijn en geen WFL.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:49:03 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24184297
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

@ Alicey. Dat ik islam én christendom zie als ideologie (voor degenen die deze religies verzonnen hebben was het immers sowieso al een ideologie en dus is islam en christendom sowieso al per definitie een ideologie). Dat ik het zelfde (christendom en islam) zie als een ideologie terwijl een ander het ziet als een levensbeschouwing doet daar niets van af. Het is toch een beetje vreemd als je iets anders tegen het zelfde kijkt het ineens GC of politiek zou zijn en geen WFL.
Je trekt verkeerde conclusies. De topic is verplaatst omdat het specifieke onderwerp niets met levensbeschouwing te maken had. Niet alles wat met religie te maken heeft valt automatisch onder levensbeschouwing.
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:54:58 #136
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24184428
quote:

[..]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24186812
quote:

[..]

........
Akker, dat je kritisch tegenover het geloof staat, kan ik toejuichen. Dat je op dezelfde manier tegen gelovigen bent als dat een orthodoxe moslim tegen homo's is, is sneu. Je gebruikt dezelfde drogredenatie en manier van discusseren als de groep die je zo hekelt. Gedraag je AUB normaal, de frustratie druipt van mn scherm af als ik je posts lees.
pi_24187068
Gaan we nou trouwens alle users bij de eerste paar lettergrepen van hun nick noemen? Wat een bijzonder achterlijke gewoonte, zeg.
Wittgenstein
pi_24187405
quote:
Kan je nog even uitleggen waarom je het had over een IP-ban. Daarmee dreigen, en dus suggeren dat ik een stroom van kloons zou aanmaken, vind je dat zelf niet-sfeerverziekend.
Al jarenlang is de grootste klacht over jou níet datgene wat je zegt, alswel de manier waarop je door blijft drammen over zaken die al 300 keer aan de orde gekomen zijn. Jij haalt bij velen het bloed onder de nagels vandaan.
Ga eens na waarom, wees daar es eerlijk in. Waar ligt de fout?
Bij al die anderen, of bij jou?

Als jij denkt op een wetenschappelijke manier iets te kunnen zeggen over de islam of christendom, wat dan ook, en er op een dito manier over kunt discussieren, kun je hier terecht.

Maar jou lukt dat niet. En als we je vragen je gedrag wat aan te passen krijgen we een grote bek terug. 3 jaar lang hebben we geprobeerd dat duidelijk te maken, zowel crew als andere users. Op een gegeven ogenblik blijft er weinig anders over dan een ban. We willen ons forum serieus en plezierig houden. Dat schreeuwerige getier en gescheld hoeven we hier niet te zien. Er is al genoeg polarisatie en apen-gedrag á la 'ik heb gelijk alleen ik heb gelijk' in deze maatschappij. Een onverdraagzaamheid die levens kost, in stand gehouden door beide kanten. Door mensen als jij. Jij bent dan wle ngeen fundamentalist in religieuze zin, maar des te meer in de zin van 'ik heb gelijk'.

Daarom dus mijn dreigement cq aankondiging van een ipban. Waaorm geen gewone ban? Idd, als je 3 jaar lang door blijft zeiken heb ik niet de illusie dat een langdurige ban je hier weg zal houden.

Jouw uitlokkerijen, gedram en onverdraagzaamheid is iets wat we hier niet willen. En er gaat nu niet weer een hele avond volgekleiderd worden door jou in FB; je krijgt de gelegenheid hierop te antwoorden en daar houden we het bij. Mocht je door blijven zeuren, worden die posts verder gewoon verwijderd. Genoeg is genoeg, en nu ís het ook genoeg.
pi_24188404
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:55 schreef Koekepan het volgende:
Gaan we nou trouwens alle users bij de eerste paar lettergrepen van hun nick noemen? Wat een bijzonder achterlijke gewoonte, zeg.
Achterlijkheid is ook maar relatief, mijn waarde Koek.
pi_24189820
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:09 schreef iteejer het volgende:
Al jarenlang is de grootste klacht over jou níet datgene wat je zegt, alswel de manier waarop je door blijft drammen over zaken die al 300 keer aan de orde gekomen zijn. Jij haalt bij velen het bloed onder de nagels vandaan.
Ga eens na waarom, wees daar es eerlijk in. Waar ligt de fout?
Bij al die anderen, of bij jou?
Wees dan ook consistent en doe wat aan (bijvoorbeeld) Alper die wel topics vol mag dumpen met de grootst mogelijke onzin en vervolgens elke serieuze reactie negeert, om later weer hetzelfde truukje te herhalen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  vrijdag 24 december 2004 @ 22:17:47 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24189867
quote:
Waar ik op doel is dat zoals iemand Mohammed "profeet Mohammed" mag noemen mag ik Mohammed "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" noemen. Dat is gewoon ieders recht en heeft niets met "Akkerslootisme" te maken.
Ook dit heb ik tot in het treurige aan toe toegelicht. De wijze waarop jij het schrijft leidt af van de daadwerkelijke discussie en heeft geen toegevoegde waarde in discussies, en is derhalve ongewenst. Het is eenvoudig om je hierin een beetje aan te passen. Het kan werkelijk geen kwaad om dat zelf ook eens te doen, in plaats van iedereen zich aan te laten passen aan jou.
pi_24189896
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:59 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Achterlijkheid is ook maar relatief, mijn waarde Koek.
Hoi haus, hoi koek, hee, schorp, hallo akker, hee MrD, hallo Thab, en natuurlijk, hoi Ben
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 24 december 2004 @ 22:22:39 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24190010
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 22:15 schreef MrData het volgende:

[..]

Wees dan ook consistent en doe wat aan (bijvoorbeeld) Alper die wel topics vol mag dumpen met de grootst mogelijke onzin en vervolgens elke serieuze reactie negeert, om later weer hetzelfde truukje te herhalen.
Ik ben niet zo bekend met Alper. Hij heeft nu nog het voordeel van de twijfel. Blijkt inderdaad de komende dagen dat Alper wel reageert, maar niet inhoudelijk ingaat, zal het topic indien het verder ook nergens toe leidt eveneens gesloten worden. Ik vind het nu nog te vroeg om vast te stellen dat Alper weigert inhoudelijk te reageren.
  vrijdag 24 december 2004 @ 22:22:54 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24190024
dupe
pi_24190252
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 22:19 schreef Bensel het volgende:

[..]

Hoi haus, hoi koek, hee, schorp, hallo akker, hee MrD, hallo Thab, en natuurlijk, hoi Ben

Sorry Koek. Epan. Mja, ik heb niet zo veel met nicks. Het typt alleen wat sneller als je afkort. Maar als je het vervelend vindt, noem ik je wel gewoon Koekepan hoor.
pi_24190334
Overigens, uit het wiskunde voor gevorderden topic:
quote:
Je gooit je geloofwaardigheid aardig te grabbel Jozo.
pi_24192307
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 22:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]

hele forum afgestruind ?
  zaterdag 25 december 2004 @ 16:21:56 #149
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24202436
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:09 schreef iteejer het volgende:
. Jij bent dan wle ngeen fundamentalist in religieuze zin, maar des te meer in de zin van 'ik heb gelijk'.
Dat ben je zelf. Je blijft maar staan achter je opmerking dat ik een IP-ban zou moeten krijgen en heb dat, achteraf, ook nog eens toegelicht met "gezien je gedram kan ik niet voorstellen dat je met een gewone ban niet met de ene na de volgende kloon zou komen" (terwijl ik je gezegd heb ik tijdens een ban nóóit met een kloon gepost heb). Dat is dus precies de stemmingmakerij die jij mij verwijt.

De helft van mijn posts zijn reacties op dergelijke kut opmerkingen. Ik heb het recht om daar op te reageren. Ook al vergroot dat alleen maar de weerstand onder derden. Ik hoef opmerkingen als "cultuurfascist" (door Lord_Vetinari) niet te nemen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_24202566
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 22:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]

Dat was puur "derogatory". .
Wittgenstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: