Je moet het anders bekijken......quote:Op woensdag 15 december 2004 22:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die tegenzin klopt![]()
en de vergoeding is laag(stagiaire he
)
ongeveer 1,8 euro per uur.
Ik heb wel stagiaires meegemaakt die in alle opzichten helemaal niks kregen. geen vorm van vergoeding en ook niet datgene wat je tijdens een stage mag verwachten, het proeven aan het echte grotemensenwerk. Slechts één van die stagiares kwam op het gezonde idee om zijn biezen te pakken en aan zijn opleidingsinstantie kenbaar te maken dat ie simpelweg als goeiekope produktiekracht werd ingezet. De rest schikte zich mokkend in de situatiequote:Op woensdag 15 december 2004 22:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die tegenzin klopt![]()
en de vergoeding is laag(stagiaire he
)
ongeveer 1,8 euro per uur.
Je kunt het ook omrekenen naar de benodigde spaarperiode voor een Maseratiof een andere prestigieuze automobiel naar keuzequote:Op woensdag 15 december 2004 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet het anders bekijken......
Da's dus 1/22e van het door jou gewenste Nikkor 70-200mm F2.8 VR-objectief. Dus 22 weken werken bij je stage en je hebt die lens bij elkaar
welterustenquote:Op donderdag 16 december 2004 07:32 schreef Bowiefan het volgende:
werkze luitjens, ik gaan zo tussen de klamme lappen
Zeg daar dan wat vanquote:Op donderdag 16 december 2004 07:20 schreef Xilantof het volgende:
weet ik Pdehoog, maar tis raar als je als stagiair (voor mij gevoel) zo veel op je bordje krijgt
Als je daarachter bent wil ik het ook graag wetenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
En zo loop ik nog tegen wat meer probleempjes aan.
Hoe zet je de filtser uit ? Ik wil hem soms dwingen om niet te flitsen maar toch......![]()
hmz
In feite maakt dat niet uit hoor Rewimoquote:Op donderdag 16 december 2004 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Wil je eens uitleggen wat die standen doen? En wat moet je dan zelf doen?
Ik moet nog zoveel leren...Ik wilde ook eerst met een "echte" SLR aan de slag om dit soort dingen onder de knie te krijgen. En ik heb nog niet eens 1 rolletje vol of ik heb die DSLR al in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |