Leuk dat jij er weer bentquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef Hayk het volgende:
* Hayk Pimpt ook even mee
En ik heb een Nikon F65 gekocht. Tweedehands dan wel, maar toch... *o*
Trouwens, 't is LEUK om weer terug te zijn!!!!
Ministatiefje kost minder dan 1 tientje. Soms krijg je ze gratis bij een of andere actie zelfs... Alleen, verwacht niet teveel van de statiefkop, da's meestal een balsocket geval die niet al teveel gewicht kan verdragen.... een F100 met patspak en zware lens kan ie al niet aan ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien Sok niet wenst te reageren op msnhier ook even de vraag: wat kost een ministatiefje ongeveer?
En zou dit iets zijn (is namelijk zo goedkoop dat ik me dat ten zeerste afvraag)?
neequote:Op dinsdag 14 december 2004 19:39 schreef Xilantof het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met de leuke aankopen![]()
* Xilantof vraagt zich af of ze nu nog gelukkig zijn te krijgen met kerst![]()
Voor een compactcamera is ie goed bruikbaar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien Sok niet wenst te reageren op msnhier ook even de vraag: wat kost een ministatiefje ongeveer?
En zou dit iets zijn (is namelijk zo goedkoop dat ik me dat ten zeerste afvraag)?
Je kan ook niet overal van op de hoogte zijn hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:18 schreef Hayk het volgende:
[..]
-O_ nou, dat valt allemaal érg mee... Tenzij ik iets heb gemist natuurlijk... Door die verhuisdrukte krijg je ook niet álles mee natuurlijk. Zometeen maar even vragen dus![]()
Moven danquote:Op woensdag 15 december 2004 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben de rest van de dag niet meer te genieten denk ik.
je pept hem zo wel op.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moven danChagrijnig zijn doe je maar ergens anders
Volgens mij wil hij op reis.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wordt ie hier wat vrolijker van:
[afbeelding]
Laptoptas gepromoveerd tot poezenmand
Als ik chagrijnig wil zijn hier doe ik dat lekkerquote:Op woensdag 15 december 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moven danChagrijnig zijn doe je maar ergens anders
Ik zie aan de horizon nog een klein gaatje in de bewolkingen volgens mij zitten wij niet ver van elkaar verwijderdquote:Op woensdag 15 december 2004 10:43 schreef Oceanonix het volgende:
Het is hier gewoon weer grijs en grauw.![]()
Ga jij eens gauw legolabben...volgens mij heb je dat nog niet genoeg gedaan deze weekquote:Op woensdag 15 december 2004 10:37 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Ook hier doet de zon z'n best om door de wolken heen te breken!
Het lijkt er alleen op dat de wolken gaan winnen want volgens mij zag ik zonet nog meer blauwe lucht...
Het enige blauwe wat ik buiten zie is die toren op het terrein en de kozijnen van het gebouw tegenover mequote:Op woensdag 15 december 2004 10:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zie aan de horizon nog een klein gaatje in de bewolkingen volgens mij zitten wij niet ver van elkaar verwijderd
Hoofdzaak is dat ik weer eens blauwe lucht heb gezien
Je moet ook niet naar buiten kijken Oceanonixquote:Op woensdag 15 december 2004 11:24 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het enige blauwe wat ik buiten zie is die toren op het terrein en de kozijnen van het gebouw tegenover me![]()
Managementstraining gehad Pquote:Op woensdag 15 december 2004 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar buiten kijken Oceanonix. Da's niet goed voor de productiviteit.
Welke productiviteit????quote:Op woensdag 15 december 2004 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar buiten kijken Oceanonix. Da's niet goed voor de productiviteit.
Zo goed is het weer nou ook weer niet.....quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Managementstraining gehad P
Eerst in een koffiearm overleg aan politiek doen en dan je frustraties botvieren op je omgeving![]()
Voor de lange termijn is het af te radenhoewel het bij tijd en wijle lekker verdientquote:
Ach....een echte managementfunctie levert teveel stress op voor mequote:Op woensdag 15 december 2004 12:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor de lange termijn is het af te radenhoewel het bij tijd en wijle lekker verdient
Het heerst kennelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
....projectleed.....
Ja kloptquote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zo goed is het weer nou ook weer niet.....
Silverstone.... is dat die in Zwanenburg
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het heerst kennelijkik ben hier inmiddels een gevecht tegen de plaatselijke ambtenarij begonnen waarvan de poppen ineens verschrikkelijke dansneigingen krijgen, alleen zieke en dooie poppen dansen nog niet
Ondergetekende heeft daar in het grijze verleden ook nog eens wat rondjes afgelegd, helaas was het weggedrag van zo'n kart onder invloed van mijn gewicht vrij goed vergelijkbaar met dat van een landbouwtractorquote:
Nee, we zoeken de persoon op die in de afgelopen jaren de minste ziektedagen heeft gehad en leggen alles op gebied van beheer van alle omgevingen op zijn bordjequote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we gewoon de gebruikers laten ontslaan? Zijn we ook van het probleem af
Groetjes vanuit het legolab!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw legolabben...volgens mij heb je dat nog niet genoeg gedaan deze week
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, we zoeken de persoon op die in de afgelopen jaren de minste ziektedagen heeft gehad en leggen alles op gebied van beheer van alle omgevingen op zijn bordje.
Dan nog een scriptje dat iedereen die aanlogt automatisch overal autorisatie op verstrekt en dan moet jij eens zien hoe weinig projecten er nog uitlopen.
Je bent zeker nu bezig met projectontwijkend gedrag? Of is dit nou het typische voorbeeld van het management wat het werk delegeert en daarna zichzelf te buiten gaat aan internet?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Groetjes vanuit het legolab!
* Sub ontwijkt alle boze blikken van projectgenoten die wel aan het werk zijn...
Als je projectgenoten weten dat jij aan het fok!ken bent, zijn ze duidelijk met iets anders bezig dan met hun werkquote:Op woensdag 15 december 2004 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Groetjes vanuit het legolab!
* Sub ontwijkt alle boze blikken van projectgenoten die wel aan het werk zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |