Je geeft blijkbaar nu toe dat je liever die D70 gehad had? En dat de aanschaf van de 300D een fout is?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Echte fotografen gebruiken een Powershot A75 of een Olympus OM-2
D'r viel in die dagen ook nog wat te kleurenquote:
Ik dacht dat jongesok een groeispurtje doorgemaakt hadquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef Ouwesok het volgende:
nee, ik ben niet op diëet, dit is gewoon een ouwe feauteau
Ik kan best een maandje over slaan hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb medelijden met hayk en Ymke...moeten weer helemaal wennen aan een nieuwe camera...dat wordt natuurlijk helemaal niks deze maand
Kerst? Wat maakt kerst nu nog uit als je een nieuwe camera hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:39 schreef Xilantof het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met de leuke aankopen![]()
* Xilantof vraagt zich af of ze nu nog gelukkig zijn te krijgen met kerst![]()
de rest van het huis wordt nu gewoon continu verblind door de flitsquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kerst? Wat maakt kerst nu nog uit als je een nieuwe camera hebt?
Doet me denken....quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef Xilantof het volgende:
de rest van het huis wordt nu gewoon continu verblind door de flits![]()
Ik ben vrij met de Kerstquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:46 schreef Ymke het volgende:
Krijg ik wat met de kerst dan? Ik vier helemaal geen kerst , zit zielig en alleen in de nachtdienst voor de zieke medemens te zorgen
Met kerst![]()
Dat lijkt me nou nog eens een zinvolle invulling van de kerstdagenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:46 schreef Ymke het volgende:
........zit zielig en alleen in de nachtdienst voor de zieke medemens te zorgen
-O_ nou, dat valt allemaal érg mee... Tenzij ik iets heb gemist natuurlijk... Door die verhuisdrukte krijg je ook niet álles mee natuurlijk. Zometeen maar even vragen dusquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:53 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan zat ouwe slow (ging toch eigenlijk best wel snel) chat topic nog ff door te nemen.
Welcome back Hayk
en ik zie dat ik erg veel gemist heb....
volgens PdeHoog is je eega aan het bevallen
en volgens Nonixje heb je al 6 dochters
Leuk dat jij er weer bentquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef Hayk het volgende:
* Hayk Pimpt ook even mee
En ik heb een Nikon F65 gekocht. Tweedehands dan wel, maar toch... *o*
Trouwens, 't is LEUK om weer terug te zijn!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |