elke dag 3 keer...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus zķ krijg jij van die hoge postaantallen!
U gaat slapen?quote:
Dat had gemakkelijk in twee posts gekundquote:
Hij moet nog veel lerenquote:Op zondag 19 december 2004 00:54 schreef Ouwesok het volgende:
Dat had gemakkelijk in twee posts gekund
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:23 schreef dawg het volgende:
Offy!
User [2K] op DPZ heeft jou icon gejat.
Undercover gaan en dan wel dezelfde avatar user-iconquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:30 schreef Xilantof het volgende:
is het niet toevallig een Offy undercover
maar dat lijkt met niet
Bovenste, die heeft er nog wel iets 'abstracts' inquote:Op zondag 19 december 2004 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Zie hier de kleurenversie van deze:
[afbeelding]
Die ik eindelijk heb laten ontwikkelen omdat mijn rolletje vol was...
Welke vinden jullie leuker?
Ga je bed in manquote:Op zondag 19 december 2004 07:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen en bedankt trouwens nog Shark, Bowie, Xila en Ouwesok
Dat doet ie al een een paar biljard jaar en zal ie ook nog wel een tijdje blijven doenquote:Op zondag 19 december 2004 10:14 schreef Oceanonix het volgende:
goedemorgen allen.
DE ZON SCHIJNT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah..ok.. txquote:Op zondag 19 december 2004 03:26 schreef Offy het volgende:
Bovenste, die heeft er nog wel iets 'abstracts' in![]()
Ehm.. zet je naam in je avatar zou ik zeggenquote:
Ja, dat zeker... mijn rolletje bevat ook nog 2 foto's met blauwe lucht... zo lang zat ie dus al in mijn toestelquote:Op zondag 19 december 2004 10:47 schreef Oceanonix het volgende:
Ja maar nu zie ik ook een blauwe lucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is toch heel bijzonder![]()
waarvoor?quote:Op zondag 19 december 2004 07:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen en bedankt trouwens nog Shark, Bowie, Xila en Ouwesok
Ik ga zo maar eens een zoveelste poging wagen mijn neefje te fotograferenquote:Op zondag 19 december 2004 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben oook wer wakker, maar nu echt
Het is idd schitterend weerEigenlijk wel zin om naar buiten te gaan en foto's te maken
Moet alleen nog een hoop papierwerk doen, kerstkaarten schrijven
reiskostendeclaratie verwerken, GE-NEU-ZEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |