waarom zijn ze illigaal ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach bij de laatste 13 weken heb je iig geen 13 noteringen.. dat zou echt erg zijn...
En papegaiaen zijn duur omdat ze hartstikke illegaal zijn...
Niksquote:
vind het leuke beesten en als ik straks op mezelf woon lijkt me dat wel een geinig huisbeestquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niksmaar ik wil altijd alles weten
plus dat als ik t niet vraag, iemand anders t wel doet
m'n kat is hier aan komen lopen en schijt buiten, ze kan beter hier blijven meer ruimte (en ze kan naar buiten wanneer ze wil) en hoef ze niet op een kattebak leren schijten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:02 schreef PeuRac het volgende:
Dan neem je de kat toch mee![]()
maar papagaaien lijken me ook wel kwel
Omdat ze in gevangenschap geen eieren leggen, of in ieder geval geen waar jongen uit komen, dus zijn ze per definitie uit hun natuurlijke leefomgeving gehaald. En het is verboden tropische dieren te exporteren naar nederland.quote:
ik jou nietquote:
Precies alexxxxxquote:
quote:
nee... in dit SC topic? of een ander..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
ben ik weer na een bezoek aan de supert
maarre... youp... stuk al gelezen over de 1 serie?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
mogguhquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Hoiff een paar smiley's posten die ik in mn msn wil
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja dat.. maar hij heeft over geen enkele bmw ooit iets positiefs gezegd alles wat hij zegt neem ik met een korrel zout...quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[pta slowchat] Ferrari 355
en een stukje verder nog wat
ja hij rijdt iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Youp het volgende:
[..]
oh ja dat.. maar hij heeft over geen enkele bmw ooit iets positiefs gezegd alles wat hij zegt neem ik met een korrel zout...kan ook niet want hij rijdt een mercedes
![]()
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:40 schreef Fugie het volgende:
mijn hd waar windows opstaat doet stukgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |