gewoon in de wasmachine op centriguren stand, hoe lomp kan je zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef snoopy het volgende:
denk dat het konijn van Jolie per ongeluk gekrompen is in de droger Rewimo
Drogisterij.net bood uitkomst, hij bestaat !! en kost 36 euro. Nu baal ik dat het niet allemaal daar heb besteld, want de Gucci was daar goedkoper.... Naja. Ik ga de Absolu wel bij de Etos halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef clauwheee het volgende:Join the club Bar
Syrena volgens mij issie iets van 30-35 euro. Kweet niet zeker of wij hem ook verkopen. Franchise enzo. We hebben hier nog een grotere Etos en die heeft um wel voor zover ik weet. Kun je online niet vinden wat ie ongeveer kost?
Oh nou hopelijk keuren ze dit wel goed!! Ik moet trouwens ook eens hard op zoek gaan naar een afstudeerplek, ik hoor van anderen dat het niet opschiet!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Nou gelukkig maar Jessie!
Vernieuwde versie afstudeeropdracht is op de meel gegaan net. Ben benieuwd! Zabb, nog ff terugkomen op je vraag, ze vonden de eerdere versie te instrumenteel, het moet strategischer ja, ja..
Alweer ?? Je blijft maar aan het doorsukkelen zo . . .quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef Lois het volgende:
Mag ik even op het ziekenbankje? Ik heb de halve nacht over een teiltje gehangen (maar spugen lukte niet) en de rest van de nacht op de wc gezeten.![]()
Ja, best wel. Op zich is er nog niks aan de hand, maar toch...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Mixen van de AH zijn erg lekker! Ik heb vanmiddag die foccacia gemaakt!Gewoon in de oven trouwens...
Wright'squote:Op dinsdag 14 december 2004 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik bedoelde een andere bij de AH... weet alleen even de naam niet en de verpakking zit al in de container...
Idd! Van Lu!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Jij hebt met Lula zitten smoezen... Je zou denken dat ze aandelen in die meuk heeft, joh
Drie keer raden waar ze het voor het eerst heeft gegetenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:27 schreef Zabb het volgende:
Ik zit nu lekker Hummus te eten met pitabrood!
Ik heb genoeg hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Jaaa hallo zeg!! Ik had al lekkere trek!!
He? In zo'n grote stad zullen ze toch wel Soezie verkopen? Anders moet je een keer op zaterdag hier in Dordt naar de molen gaan. Die verkopen het wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Soezie dat hebben ze hier nergens.
Ik koop het altijd bij de Welkoop, raar maar waar!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Soezie dat hebben ze hier nergens.
Heb uit pure noodzaak maar mn laatste gevulde koek opgegetenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hoor!Is veel te veel voor mij alleen, mijn vriend lust het namelijk niet!
Ik zou hem na overmorgen niet meer eten, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:40 schreef Zabb het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe lang ik de Hummus kan bewaren??
...of Zabbie moet al een vervroegde kerstvakantie willenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zou hem na overmorgen niet meer eten, denk ik.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Zeg Zabb spam je gerechtensite hier nog es stiekum
Dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Mijn gerechten voor de geinteresseerden. Het zijn er niet zoveel hoor.
Haha! Het lijkt me idd niet verstandig om dit lang te bewaren. Dan moet ik het morgen wel opeten, wat vervelend nou!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
...of Zabbie moet al een vervroegde kerstvakantie willen
Hij is gebookmarkedquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Leuk idee!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij is gebookmarkedBen ook bezig met een (vego)receptensite met fotorecepten. Geen idee of hij ooit ook echt online komt
Leuk! Doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:54 schreef Zabb het volgende:
Binnenkort willen we nog wel een aparte site van de gerechten maken!![]()
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef Lois het volgende:
*zich aansluit bij Karin*
Eva vond Saskia ook geweldig, ze stond helemaal met haar mondje open om Saskia na te doen.![]()
dr staat geen hummus opquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin gevoel dat ik niet veel zal missen . . .quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat geen hummus op
nou weet ik nog niet wat het is....:{
Hummus is een dip gemaakt van kikkererwten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr staat geen hummus op
De Hummus staat er idd (nog) niet op!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat geen hummus op
Bij ons in het centrum (op de Molendijk) zit een kaaswinkel en die verkoopt iig die pakken Soezie. Ze vielen mij op naar aanleiding van al die bbm verhalen hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:05 schreef jessie het volgende:
Waar dan Easy? En hoe zien die dingen er uit?
Officieel niet nee!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef bixister het volgende:
lekker hummus!maar van wittebonen? dan is 't geen hummus meer!
Nee! Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Zabb het volgende:
Ik kocht de hummus eerst ook weleens bij de AH van het merk Merzo ofzoiets, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald.
Dat is een stuk beter dan wat er net op wasquote:Op woensdag 15 december 2004 00:06 schreef jessie het volgende:
Ik zet hem net aan maar zie de mannetjes van rtl boulevard
Voordat je het weet gaat ze samen met wat vriendinnen op vakantie in Salou of zo . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 00:10 schreef jessie het volgende:
En dan te bedenken dat ik 3 jaar geleden al met weeen liep![]()
Dat doe je dan toch ??quote:
Huh wat bedoel jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |