Ik ben ook helemaal niet zo'n oude rocker.....quote:
Masters of Reality - Down in a holequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tot nog toe:
1 Black Sabbath - BS
2 BS - Paranoid
3 BS - Master Of Reality
4 BS - Vol 4
5 BS - Sabbath Bloody Sabbath
6 Queens Of The Stone Age - QOTSA
7 QOTSA - R
8 QOTSA - Songs For The Deaf
9 Led Zeppelin - III
10 Led Zeppelin - IV
11 Metallica - Master of puppets
12 Kyuss - Blues For The Red Sun
13 Metallica - Metallica
14 Tool - Aenima
Mij niet iigquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lijk ik echt zo'n metalhead?
Was het nog niemand opgevallen dat ik naast een Black Sabbath-obsessie ook een Depeche Mode-obsessie heb? En dat ik naast rock/metal een enorme berg Hip Hop, Trip Hop en Industrial in m'n kast heb staan?
Die gaat al jaren mee op een inmiddels half vergaan cassettebandje en op mp3.....moet ik ook nog eens ergens voor weinig uit een 2de hands-bak gaan vissen, net zoals number of the beast en reign in blood en nog een paar genoemde albums btwquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:13 schreef GLO het volgende:
Wel Bleach en In Utero, maar geen Nevermind
Het is makkelijker om met Sabbath vergelijkbare bands te proberen dan zomaar in het wilde weg wat hiphop te noemenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lijk ik echt zo'n metalhead?
Heb je deze er later bij gezet? Ik had ze net namelijk niet gezien maar ik heb ze wel. Niet dat het uitmaakt want volgens mij zou doc dan nog steeds de 20 vol maken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:03 schreef DaisyDuke het volgende:
korn - life is peachy
white stripes - elephant
Ja, daar heb je wel gelijk in natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is makkelijker om met Sabbath vergelijkbare bands te proberen dan zomaar in het wilde weg wat hiphop te noemenMet Sabbath heb je in elk geval een aanknopingspunt...
Ja, klopt.. maar het haalt inderdaad niets uit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je deze er later bij gezet? Ik had ze net namelijk niet gezien maar ik heb ze wel. Niet dat het uitmaakt want volgens mij zou doc dan nog steeds de 20 vol maken.
nopequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef Z het volgende:
John?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |