Ik heb het toch ff opgezocht en wat blijkt: de man heet wel degelijk John. Alleen Peter Wolf noemt hem wel eens Jerome of Tyrone.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:07 schreef Doc het volgende:
[..]
We have a winner! Jerome it is ...
+2 DaisyDuke
quote:J. Geils was born John Geils Jr. in New York City, NY, the guitarist's nickname becoming the handle for one of the most legendary musical groups in the history of Boston rock & roll, the J. Geils Band. During live performances, singer Peter Wolf would say, "Play it Jerome" to his lead guitarist when Geils took a solo. "Occasionally it was Tyrone [that Wolf called him on-stage]," the musician told the All Media Guide.
Ik heb de score aangepast (incl excuses aan DaisyDuke) ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb het toch ff opgezocht en wat blijkt: de man heet wel degelijk John. Alleen Peter Wolf noemt hem wel eens Jerome of Tyrone.
[..]
Inderdaad. En het vervolg wordt dat vast ook :-)quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Coparck - Birds Happiness and Still not Worried!
Erg fijne plaat!
Gravenhurst - Flashlight Seasonsquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:20 schreef bigshadow het volgende:
poging 2, welk album? Anders 15 albums in mijn collectie die niet uit 2004 afkomstig zijn
[afbeelding]
-edit- Ik ben trainen, vanavond verder -edit-
'Help Doc naar de honderd' is een loffelijk streven, maar hier heb je hem een punt teveel toebedeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Inderdaad. Nóg 2 punten voor Doc. En ook goeiemorgen
Dat schiet al lekker op Doc![]()
O ja, uit het vorige topic nog natuurlijk. Scherp, bukgeitquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
'Help Doc naar de honderd' is een loffelijk streven, maar hier heb je hem een punt teveel toebedeeld.
Opgezocht en dat is goed. Stel de volgende vraag maar vast, zou ik zeggen.quote:
Hè hè, eindelijk gescoord vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee, al geraden
GLO +2
Uit Winschoten
Helemaal goed! Nóg sneller geraden dan de Ro-d-ysquote:Op woensdag 15 december 2004 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Witney Houston?
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan zeg ik Moby
Neuh, het zijn rappersquote:Op woensdag 15 december 2004 00:09 schreef Gambolputty het volgende:
living colour?
Ho ho, niet zo snel. Ik zie wel mijn favoriete latinrapbandje voor me, maar kan niet zo 1-2-3 op de naam komen. Laat ons nog ff denken.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik maar een andere doen?
le_knightclub_soda +2quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Orishas?
Ho. Die had ik op verzoek van DD al eerder uitgedeeld, bij absentie van desintbestaat.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Orishas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |