abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 07:35:56 #1
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23960508
Prins Bernhard:ik heb zes dochters

AMSTERDAM Prins Bernhard onthult in een
groot interview dat de Volkskrant met
hem had dat hij twee buitenechtelijke
dochters heeft:de Française Alexia (37)
en de ongeveer 50-jarige Amerikaanse
Alicia.Over de laatste zegt de prins
dat ze met rust moet worden gelaten.

Hij plaatst haar geboorte in verband
met de huwelijkscrisis als gevolg van
de Greet Hofmans-affaire in de jaren
vijftig.Hij was toen woedend omdat in
kringen rond Hofmans over hem gezegd
werd dat hij geld stal van zijn vrouw.

De prins laat Alexia en Alicia delen in
zijn erfenis.Het interview mocht pas na
zijn overlijden worden gepubliceerd.

teletekst pagina 109

----

Zes kinderen en nog allemaal meisjes.

dinsdag 14 december 2004 @ 07:38:30 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_23960516
Is het toeval dat de namen van beide 'bastaardsdochters' beginnen met 'Al' en eindigen of 'ia'?
  dinsdag 14 december 2004 @ 07:40:05 #3
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23960519
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
*knip*
Ik hoorde net op de radio hier ook iets over. Ik vind het wel goed dat hij die 2 dochters (de enigste waar ze op de radio over spraken) mee laat delen in de erfenis. Dat wil toch wel iets zeggen over zijn verantwoordelijkheids gevoel .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 14 december 2004 @ 07:43:00 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23960528
Wim Lex kan nog heel wat leren van opa

wel een briljant excuus voor de amerikaanse dochter: ik heb ruzie met mijn vrouw dus ik ga een potje buiten de deur neuken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23960547
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 07:40 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik hoorde net op de radio hier ook iets over. Ik vind het wel goed dat hij die 2 dochters (de enigste waar ze op de radio over spraken) mee laat delen in de erfenis. Dat wil toch wel iets zeggen over zijn verantwoordelijkheids gevoel .
Je hebt natuurlijk meedelen en meedelen. Als ze beide 1 euro krijgen delen ze ook mee.
pi_23960552
Dus die uit Engeland zijn niet van hem zoals hij altijd al zei.
Toch netjes dat ze ook erfgenamen zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 07:52:58 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23960568
zes?
quote:
Bernhard had twee buitenechtelijke dochters

AMSTERDAM - Prins Bernhard had twee buitenechtelijke dochters. Dat heeft de prins onthuld in een serie vraaggesprekken met de Volkskrant die pas na zijn dood mochten verschijnen. Het bestaan van de 37-jarige Française Alexia is een publiek geheim.

Dat geldt niet voor de ongeveer 50-jarige Amerikaanse Alicia, over wie de prins terughoudend is. "Ze moet met rust worden gelaten." Beide dochters delen in de erfenis. "Mijn nalatenschap moet door zes worden gedeeld. Zo heb ik dat vastgelegd in mijn testament." Het vermogen dat hij en Juliana nalaten schat Bernhard op 150 tot 200 miljoen euro.

Alexia is volgens de prins "bij toeval" geboren. De komst van Alicia is een direct gevolg van de huwelijkscrisis tussen hem en Juliana in de jaren vijftig, een gevolg van de Greet Hofmans-affaire. Volgens de prins wist Juliana van zijn twee ontwettige kinderen. "Het bestaan van mijn buitenechtelijke kinderen is nooit een pijnlijk geschiedenis geweest. Beide kinderen waren getroffen door hoe lief mammie voor hen was. En mijn vrouw zei op haar beurt dat het verschrikkelijk lieve kinderen waren."

De Volkskrant publiceert de weerslag van de in totaal negen gesprekken met de prins dinsdag in een speciale bijlage. "Het maakt mij niet uit of de mensen aan mij terugdenken als een aardige vent of een scharrelaar", aldus Bernhard.

De gesprekken, gevoerd tussen begin 2001 en afgelopen voorjaar, vonden plaats zonder medeweten van de Rijksvoorlichtingsdienst, de premier en de koningin. Bernhard heeft alle uitgewerkte teksten gezien en geaccordeerd, aldus De Volkskrant.
EDIT : STOM....die 4 van Juliana erbij (*ben niet echt wakker geloof ik )
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 07:57:01 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23960587
quote:

De prins is dood, de prins spreekt

AMSTERDAM - 'Het maakt uit of de mensen aan mij terugdenken als een aardige vent of een scharrelaar.' Aldus prins Bernhard in een groot en exclusief interview met de Volkskrant, na zijn dood te publiceren. Bernhard: 'Als het beeld is dat ik zo nu en dan een deugniet was, dan gun ik dat de mensen. Maar ik zou het erg vinden als ze denken: hij deugde niet.'

'Ik heb zes dochters' 'Lockheed was zelfoverschatting' 'Onwettige kinderen delen in erfenis' 'Vermogen dat Juliana en ik nalaten is 150 tot 200 miljoen euro'

De prins onthult dat hij twee buitenechtelijke dochters heeft, Alexia en Alicia. Het bestaan van de 37-jarige Française Alexia is een publiek geheim. Dat geldt niet voor de ongeveer vijftigjarige Amerikaanse, Alicia, over wie de prins terughoudend is. 'Ze moet met rust worden gelaten.'

Alexia is volgens de prins 'bij toeval' geboren, Alicia's geboorte plaatst hij in direct verband met de huwelijkscrisis tussen hem en koningin Juliana in de jaren vijftig, als gevolg van de Hofmansaffaire. Het conflict liep hoog op, vooral omdat kringen rondom Hofmans de prins ervan beschuldigden geld te hebben gestolen van zijn vrouw.

Bernhard: 'Als ik twintig onwettige kinderen had gehad en zij had mij dat verweten, dan had ik mij dood geërgerd en had ik gezegd: het zijn er minder. Toch, zo'n verwijt had ik aanvaard. Maar de beschuldiging geld te stelen van je eigen vrouw... Dat heeft iets kapot gemaakt. Dat heb ik haar verteld. Ik heb gezegd: dat is de verklaring waarom ik deze dochter heb.'

De prins zegt dat koningin Juliana volledig aanvaardde dat hij buiten hun huwelijk nog twee dochters had. Bernhard: 'Het bestaan van mijn buitenechtelijke kinderen is nooit een pijnlijke geschiedenis geweest. Beide kinderen waren getroffen door hoe lief mammie voor hen was. En mijn vrouw zei op haar beurt dat het verschrikkelijk lieve kinderen waren.'

De prins laat Alexia en Alicia delen in zijn erfenis. 'Mijn nalatenschap moet door zes worden gedeeld. Zo heb ik dat vastgelegd in mijn testament.'

Prins Bernhard bestrijdt dat de Oranjes tot de rijksten van de wereld behoren. Hij schat het vermogen dat Juliana en hij nalaten op 150 tot 200 miljoen euro.

Het interview met prins Bernhard, dat de Volkskrant vandaag in een extra bijlage publiceert, is de weerslag van negen lange gesprekken op paleis Soestdijk tussen het begin van 2001 en het afgelopen voorjaar. Niet eerder heeft een lid van het koninklijk huis zo openlijk over zijn leven gesproken. De ontmoetingen met de prins vonden plaats buiten medeweten van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD), de premier en de koningin. De afspraak was dat het verslag van de gesprekken niet gepubliceerd zou worden bij leven van de prins. Bernhard heeft alle uitgewerkte teksten gezien en geaccordeerd.

Anders dan afgelopen week in de publiciteit naar voren kwam, bestrijdt Bernhard dat hij persoonlijk van de Amerikaanse vliegtuigbouwer Lockheed een miljoen dollar heeft ontvangen. Een onderzoek uit 1976 kon de schuld van de prins niet vaststellen, maar meende wel dat zijn positie en zijn karakter hem ontvankelijk hadden gemaakt voor foute praktijken.

Bernhard ontkent niet dat Lockheed geld heeft gestort op een Zwitserse bankrekening, maar hij zegt met naam en toenaam dat het voor anderen was bestemd.

Hij erkent bij een andere gelegenheid in 1974 brieven te hebben geschreven aan Lockheed waarin hij om geld vroeg. Dat geld is nooit gekomen. Hij raakte gealarmeerd toen een Senaatscommissie in de VS die onderzoek deed naar onzuivere praktijken van Lockheed, halverwege de jaren zeventig bleek te zijn gestuit op ondermeer 'een hoge Nederlandse functionaris'.

De prins: 'Ik viel bijna van mijn stoel. Ik zei: potver, nu hang ik, wie zal mij nu nog geloven? Wie wil geloven dat ik dat miljoen voor WWF (het Wereldnatuurfonds, red.) had willen hebben, wie gelooft dat? My foot! Nou hang ik!'

Bernhard erkent dat hij 'stom' is geweest. 'De prins der Nederlanden vraagt niet om commissie. Basta.' Tegelijk onthult de prins dat hij begin jaren vijftig ook in een miljoenentransactie was betrokken. Toen werd hij tijdig teruggefloten.

Hij heeft er tijdens de ontmoetingen nooit een geheim van gemaakt dat hij, al was het noodgedwongen na zijn dood, nog één keer zijn verhaal wilde doen. De prins voelde zich, meer nog dan zijn schoonzoon Claus, gemuilkorfd door de opeenvolgende regeringen. Hij wilde zijn versie nalaten van alle verhalen die de ronde hebben gedaan over de Hofmansaffaire, het Lockheedschandaal, het vermogen van de Oranjes, zijn levenswandel en de familieverhoudingen.

Bernhard: 'Ik denk dat de grote meerderheid van de ministers het eng vindt verantwoordelijk te zijn voor het koninklijk huis.'

'Ik heb tegen directeur Brouwers van de RVD gezegd: waarom geven jullie niet de dag na mijn dood een verklaring uit waarin staat dat de Nederlandse regering weet van al die verhalen en dat de Nederlandse regering bij deze verklaart dat ze onwaar zijn? Brouwers zei: maar hoe zou de Nederlandse regering dat moeten doen? Ik zei: dat laat me koud, ik vind alleen dat jullie het aan mij verplicht zijn.'

De prins ontkent in de jaren dertig een aanhanger en lid te zijn geweest van Hitlers NSDAP. 'Ik kan met de hand op de bijbel verklaren: ik was nooit een nazi.' Hij weet dat zijn naam op de ledenlijst stond, maar zegt dat hij nooit lid is geweest. 'Ik weet niks. Ik vermoed niks. Ik vermeld hier de feiten zoals ik die ken.'

Het verhaal met prins Bernhard, De prins spreekt is ook te lezen op de website van de Volkskrant. Verder verschijnt vandaag bij uitgeverij Balans het verhaal van Bernhard in boekvorm.

dinsdag 14 december 2004 @ 07:59:36 #9
11502 nipeng
The last ride is free
pi_23960603
Vergeet zijn reptilian nazaten niet die hij verwekt heeft tijdens de orgieën op de Bilderberg conferenties.

(sorry kom net uit thru)
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 08:02:30 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23960616
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 07:57 schreef Loedertje het volgende:

Alexia is volgens de prins 'bij toeval' geboren
Originele woordkeus

Wat zou hij bedoelen? "Per ongeluk" of zo?
pi_23960692
Hij werd toen niet net van iets beschuldigd door zijn vrouw, dus daar had hij geen excuus voor?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23960781
24 extra pagina's bij mijn krantje - allemaal over die doitsjer
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 08:53:31 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23960941
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:30 schreef SCH het volgende:
24 extra pagina's bij mijn krantje
quote:
'Het maakt uit of de mensen aan mij terugdenken als een aardige vent of een scharrelaar

En dat allemaal onder het mom * het boeit mij echt niet wat mensen van mij denken maar ik heb lekker wel tien persoonlijke verhalen aan tien verschillende kranten/.tijdschriften gegeven*

die zit nu op een wolk omgeven door mooie engeltjes een lange neus te trekken naar iedereen terwijl hij ondertussen *nanananana* roept
pi_23960962
-weg-

[ Bericht 88% gewijzigd door NorthernStar op 14-12-2004 08:56:31 ]
Frusticus.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 08:56:12 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23960966
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:16 schreef multatuli het volgende:
Hij werd toen niet net van iets beschuldigd door zijn vrouw, dus daar had hij geen excuus voor?
Van Alexia zou je kunnen zeggen "Goh, ze is toevallig even oud als Willem Alexander". Maar hoe kun je nou per toeval geboren worden?

Duitsers.
pi_23960999
Pakje condooms met zijn tanden opengescheurd?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:12:07 #17
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23961067
Ik verwacht binnenkort een openhartig interview met die buitenechtelijke dochters, dankzij de niet aflatende nieuwsgierigheid bemoeienis van de rioolpers onder het mom van: het zijn toch publieke figuren, lid van het koningshuis of niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Crouton op 14-12-2004 09:16:34 (foutje bedaank) ]
The Internets, I needs it..
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 09:15:33 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23961101
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik verwacht binnenkort een openhartig interview van die buitenechtelijke dochters, dankzij de niet aflatende nieuwsgierigheid bemoeienis van de rioolpers onder het mom van: het zijn toch publieke figuren, lid van het koningshuis of niet.
Ik heb al gezocht naar foto's maar kon niks vinden.

De moeder van Alexia was laatst wel op TV.
pi_23961219
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik heb al gezocht naar foto's maar kon niks vinden.

De moeder van Alexia was laatst wel op TV.
Van Alexia zijn alleen foto's uit haar tienertijd, daar kwam de Telegraaf laatst mee. De Weekend had deze al eerder, maar de Telegraaf deed alsof ze een primeur hadden..
sig verwijderd door FA
pi_23961267
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 07:43 schreef Klonk het volgende:
Wim Lex kan nog heel wat leren van opa

wel een briljant excuus voor de amerikaanse dochter: ik heb ruzie met mijn vrouw dus ik ga een potje buiten de deur neuken
Wacht effe, bherhnahrd was toch niet vanwege ruzie met z'n vrouw in het buitenland maar vanwege de oorlog?
pi_23961356
De oorlog van '54?
pi_23961368
Bingo.
  Redactie Games dinsdag 14 december 2004 @ 10:08:30 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23961666
Bernhard de Scharrelaar...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:46:42 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23962337
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:33 schreef Redux het volgende:

[..]

Wacht effe, bherhnahrd was toch niet vanwege ruzie met z'n vrouw in het buitenland maar vanwege de oorlog?
ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten lezen
quote:
Hij plaatst haar geboorte in verband
met de huwelijkscrisis als gevolg van
de Greet Hofmans-affaire in de jaren
vijftig.Hij was toen woedend omdat in
kringen rond Hofmans over hem gezegd
werd dat hij geld stal van zijn vrouw
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23962397
Het was ook een vraag, thx!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2004 @ 10:51:44 #26
22592 crew  Ole
pi_23962439
Die ene onderzoeker is net Dr Klavan!
(Kees van Kooten)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_23962586
Waarom is je icoon op zwart, Ole?
pi_23962633
Hm.. wat ik raar vond was ... hij zegt dat Trix niks heeft. En verklaart vervolgens dat hij en Juliana alleen al tussen de 150 en 200 miljoen hadden privé. Bijelkaargesprokkeld uit de toelage. Ergens zit er een gat in dat hele verhaal.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 december 2004 @ 11:10:21 #29
22592 crew  Ole
pi_23962819
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:59 schreef Redux het volgende:
Waarom is je icoon op zwart, Ole?
dat is ie al een tijdje.. M
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_23962987
Hoeveel "exclusieve" interviews heeft die Nazi nu gegeven?
Volgende week verschijnt er ws in de Telegraaf ofzo weer een exclusief interview met hem, uiteraard mag ook dat interview alleen gepubliceerd worden na zn dood
pi_23963119
Als het een echte vent was dan had hij dat al heel lang terug bekend gemaakt. Maar nee, mijnheer ik-doe-wel-zo-gewoon-maar-ik-sta-ver-boven-jullie doet dat pas als hij zelf de pijp uit is. Het is gewoon een laffe kerel. Wel typerend voor dat 'fantastische' koningshuis, het is gewoon een zootje leugenaars. En die 150-200 miljoen die hij en Juliana nalaten, stort die maar in de kas van de staat. Dat geld is namelijk gewoon van de Nederlanders gejat!

En voor iedereen die denkt dat er nu ineens een heleboel nieuwe dingen bekend worden omdat de archieven geopend worden, think again. Alles gaat eerst langs 'ik wens alleen met Majesteit aangesproken te worden', ofwel Bea. Dat verdwijnt weer gewoon in een kluis ergens dus. Hulde aan de Oranjes, deze prachtige symbolen van ons vaderland!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23963510
Wat fijn voor alle 6 de dochters dat ze ook elk 100.000 euro buit gemaakt door de lockheed affarie krijgen.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 11:51:25 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23963665
het zou balkenende deugd doen ... dat zijn nu nog is normen en waarden

(het vreemdgaan niet, maar de buit verdelen)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_23963713
Bij toeval 2 buitenechtelijke kinderen gekregen?
Hoezo toeval?
Kan alleen door vreemdgaan en sex.
Niks toeval.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:54:37 #35
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23963749
Sorry dat ik het zeg, maar wat een laffe zak.

Nadat je dood bent allemaal verhalen openbaren, die het volk zou moeten weten.
Dat van die kinderen is dan wel minder belangrijk, hoewel het hier ook om de erfenis gaat, maar dat van die Lockheed affaire is echt schandalig.

En dan al die mensen bij het paleis: 'toch netjes van hem dat hij het nu heeft toegegeven' . .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23964611
Hij schuift het tenminste niet onder stoelen of banken, net zo min als hij het Koninklijk Lid in andere dingen schoof

En Juliana wist er van.... says who? Bernard, maar die is er niet meer, en Juul ook niet meer om dat weer te ontkennen.
pi_23964691
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:18 schreef Absinth het volgende:
die Nazi
Belachelijke tekst en bezijden de waarheid.
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef Posdnous het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een laffe zak.
Weleens gehoord van ministeriële verantwoordelijkheid?
pi_23964713
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef Posdnous het volgende:
maar dat van die Lockheed affaire is echt schandalig.
Vertel eens. Jij weet blijkbaar meer.
pi_23964714
Ik kan me wel voorstellen dat hij dat nu pas bekend heeft gemaakt. Dat gemoraalridder van al die Nederlanders die zo goed weten hoe het hoort wordt je ook schijtziek van

Boeiend wat die mensen doen met hun priveleven, daar hebben wij helemaal niks mee te maken! Ik snap dat echt niet dat er mensen zijn die denken dat wij het recht hebben om alles van hun te weten....
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:41:41 #40
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23964734
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:39 schreef Eightball het volgende:

Weleens gehoord van ministeriële verantwoordelijkheid?
Buiten dat ministeriele verantwoordelijkheid al een enorm lachwekkend gegeven is, strekt het ook maar tot zover. Dat betekent niet dat je als lid van het Koningshuis alles maar kan maken.

Hij is destijds niet voor niks uit z'n uniform gezet.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:42:26 #41
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23964754
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:40 schreef sindell het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat hij dat nu pas bekend heeft gemaakt. Dat gemoraalridder van al die Nederlanders die zo goed weten hoe het hoort wordt je ook schijtziek van

Boeiend wat die mensen doen met hun priveleven, daar hebben wij helemaal niks mee te maken! Ik snap dat echt niet dat er mensen zijn die denken dat wij het recht hebben om alles van hun te weten....
Dat van die Lockheed-affaire is niet bepaald prive-leven .
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:42:48 #42
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23964760
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:40 schreef Eightball het volgende:

[..]

Vertel eens. Jij weet blijkbaar meer.
Hoe bedoel je?
pi_23964777
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:42 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat van die Lockheed-affaire is niet bepaald prive-leven .
Ik refereerde dan ook aan hetgeen dit topic over gaat. Er staat toch geen Lockheed affaire in de TT
pi_23964780
quote:
Ik snap dat echt niet dat er mensen zijn die denken dat wij het recht hebben om alles van hun te weten....
Ik snap niet dat mensen - niet gehinderd door enige kennis van zaken - Prins Bernhard uitmaken voor Nazi en zakkenvuller.
pi_23964799
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:42 schreef Posdnous het volgende:
Hoe bedoel je?
Wat is er zo schandalig aan?
pi_23964827
quote:

Als er door het koninghuis invloed wordt uitgeoefend op het beleid wat door de regering wordt gevoerd, of op strategische beslissingen is het niet meer dan normaal dat we dat horen in een democratie. Anders kunen we net zo geod in een dictatuur gaan wonen en de schijndemocratie ophouden dat er wel verkeizingen zijn maar belangrijke beslissingen toch door het oppertunistische koningshuis genomen worden.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:45:16 #47
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23964830
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef Eightball het volgende:

[..]

Wat is er zo schandalig aan?
Nou ja, steekpenningen staan niet bepaald bekend als het toppunt van integriteit.
pi_23964856
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:41 schreef Posdnous het volgende:
Hij is destijds niet voor niks uit z'n uniform gezet.
Juist.
En past het nu dan nog de man te beschimpen?
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:46:34 #49
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23964865
quote:
Hou toch op.. als er iemand moraliseert is het wel de Koningin die alles zo goed schijnt te weten. Als je zo extreem integer en netjes wil overkomen ga je natuurlijk behoorlijk op je bek met al die schandalen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:47:45 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23964889
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:46 schreef Eightball het volgende:

[..]

Juist.
En past het nu dan nog de man te beschimpen?
Het gaat niet om beschimpen, het gaat er om dat hij nu pas een boekje open doet.

En dat uit het uniform zetten was een nog veel en veel te magere straf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')