Scroll.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef Djekko het volgende:
Bodnar. Is dat niet een rechtsback? Waar we er al 5 van hebben, uitgeleenden niet meegerekend?
Al gelezen ja. En vind nog steeds dat je beter een reserve linksback kunt halen, ipv ruilen. Ruilen hebben spelers als Lamey en Fehér geen zin in, omdat ze gaan voor hun kans bij PSV.quote:
quote:STATISTICS:
4 - RONALDO AND FRIENDS: Casillas, Roberto Carlos, Roque Junior, Helguera, Sergi; Davids, Mauro Silva (Carlos Sainz, 36th minute), Schumacher, Figo; Ewerthon (Valdo, 36th minute) and Ronaldo. During the in second half Molina, Jankulosvski, De Pedro, Stankovic, Manchev, Milton, Oliseh, Vukic and Schumacher (who changed team), Soria, Lincoln, González, Pachón and Nadal also played.
Coaches: Mario Zagalo, Carlos Alberto Parreira and Luiz Felipe Scolari.
4 - ZIDANE AND FRIENDS: Cañizares; Salgado, Marchena, Panucci; Redondo, Solari, Beckham, Zidane; Luque, Raúl and Tristán. During the second half Frey, Mascherano, Sun Xiang, Sorín, Costa, Samuel, Rossicki, Valdo, Torres, Yorke, Butragueño, Koller, Jakin, Leandro, Mijatovic, Suker, Suazo and Manchev also played.
Coaches: Marcello Lippi, Didier Deschamps and Luis Fernandez.
REFEREE: Pierluigi Collina substituted during the second half by Mejía Dávila .
Ooijer is nummer 1 voor rechtsback, Bogelund nummer 2. Bij iedere andere HCE club zouden spelers als Lamey, Fehér en Colin basisplaatsen hebben, waarom dan op het derde plan bij PSV?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:10 schreef Djekko het volgende:
[..]
Al gelezen ja. En vind nog steeds dat je beter een reserve linksback kunt halen, ipv ruilen. Ruilen hebben spelers als Lamey en Fehér geen zin in, omdat ze gaan voor hun kans bij PSV.
Een echte sporter wil op het hoogste niveau spelen. Ze willen bij PSV blijven (zijn hier in principe ook pas in het eerste seizoen) en hier voor hun kans gaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ooijer is nummer 1 voor rechtsback, Bogelund nummer 2. Bij iedere andere HCE club zouden spelers als Lamey, Fehér en Colin basisplaatsen hebben, waarom dan op het derde plan bij PSV?
Ik ook niet, weg er meequote:Op woensdag 15 december 2004 17:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Eerlijk gezegd geloof ik niet zo in Bogelund.
als ik heel eerlijk ben mis ik Bruggink nog steeds nietquote:Op woensdag 15 december 2004 15:59 schreef Zapper het volgende:
Ik kan er nog steeds boos om worden, klote Leandro, nog steeds de hoofdzaak waarom Arnold niet meer in Eindhoven te zien is
Wie wel, behalve Zapper?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben mis ik Bruggink nog steeds niet
er zijn wel meer mensen hoor, hier hebben een hoop mensen het lang zien zitten in Leandro (ik ook een tijd) zo heb je altijd wel je favorieten. K zie het bijvoorbeeld nog steeds zitten in Doelenquote:
Zo heeft iedereen fansquote:Op woensdag 15 december 2004 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen hoor, hier hebben een hoop mensen het lang zien zitten in Leandro (ik ook een tijd) zo heb je altijd wel je favorieten. K zie het bijvoorbeeld nog steeds zitten in Doelen
Heeft iemand hem wel eens zien voetballen?? staat niet echt bij wat voor een typte speler het is... maar dat zal wel een aanvaller zijnquote:OB: PSV aast op Amerikaan Eddie Johnson
PSV haalt mogelijk nog een Amerikaanse voetballer naar Eindhoven. De club volgt al geruime tijd aanvaller Eddie Johnson, die nu nog in Dallas voetbalt. De 20-jarige voetballer is topscorer in de Amerikaanse competitie en trainde eerder al in Europa. Hij liep enkele maanden geleden stage bij Manchester United in Engeland. Daarna zou hij voor een trainingsstage naar PSV komen, maar dat ging op het laatste moment niet door.
en ik in Dennis Rommedahl...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen hoor, hier hebben een hoop mensen het lang zien zitten in Leandro (ik ook een tijd) zo heb je altijd wel je favorieten. K zie het bijvoorbeeld nog steeds zitten in Doelen
Kom op man. Dat is gewoon zo'n cultrechtsback die het van inzet en een raar kapsel moet hebben. Stijntje Vreven. Bodnár was 5 jaar geleden een talent, maar heeft het niet gehaald.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wil je over een jaar nog wel eens horen.
Een van de weinige miskopen inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Addo meedoet bij PSV!
kan k me voorstellen. Is ook een dure miskoopquote:Op woensdag 15 december 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Verdedigen is niet zijn sterkste kant, maar op de tribune vergelijken we Bodnar ook altijd met Vreven. Enige verschil is dat we ons nu niet druk over hem hoeven te maken aangezien die aan onze kant speelt.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kom op man. Dat is gewoon zo'n cultrechtsback die het van inzet en een raar kapsel moet hebben. Stijntje Vreven. Bodnár was 5 jaar geleden een talent, maar heeft het niet gehaald.
Doet die zaterdag ook mee? Van mij mag die.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het niet (gelukkig), Alex en Bouma zullen neem ik aan gewoon centraal spelen. Als een van die 2 afvalt zal eerder Ooijer centraal gaan spelen en Bogelund rechts dan dat Addo mag meespelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:29 schreef DarkShine het volgende:
Doet die zaterdag ook mee? Van mij mag die.
Waardeloze speler, die zijn handjes niet thuis kan houden! Zie hem nog die amateur van Babberich op zijn gezicht slaan (arbiters zagen niks) voor de A-Cup...
Jammer, denk niet dat hij Koné of Cristiano kan dekken...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het niet (gelukkig), Alex en Bouma zullen neem ik aan gewoon centraal spelen. Als een van die 2 afvalt zal eerder Ooijer centraal gaan spelen en Bogelund rechts dan dat Addo mag meespelen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:03 schreef cultheld het volgende:
Wie wel, behalve Zapper?
Van Leerdam ook maar gelijk halen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |