Dat zeg je wel:quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:51 schreef cultheld het volgende:
... Nu zeg ik niet dat de Monaco 'ff' pakken, maar we moeten wraak nemen voor vorig jaar
quote:... in eigen huis verpletteren en uit lekker verdedigen
We móeten in eigen huis minstens met 2-0 of 3-1 winnen, want een 1-0 voorsprong in Monaco verdedigen wordt lastig. Als ik Hiddink was zou ik júist nu een paar aankopen doen in de winterstop, want tegen Monaco hebben we zeker kans om door te stoten naar de kwartfinale. Hoe zuur moet dit voor Dutchgooner zijn, eerst lachen dat ze eerste worden en nu tegen een zwaardere tegenstander spelen. De ultieme ironie zou een uitschakeling zijn door Bayern en PSV dat tegelijkertijd door zou gaan.quote:
De ultieme streek zou het volgende scenario zijn:quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:39 schreef R4V3 het volgende:
je zou haast blij worden dat we niet als eerste zijn geeindigd. Ik weet nog wel dat iemand hier zei dat we eerste moesten worden anders zouden we zo'n zware tegenstander krijgen. Monaco is niet makkelijk maar toch liever Monaco dan Bayern.
Spits want wij hebben Alexquote:Het gevaarlijke van Monaco zijn de spitsen.
Alex tegen het konijntje (Saviola)quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spits want wij hebben Alex![]()
![]()
![]()
Denk dat Alex liever speelt tegen een fysiek wat sterkere spits, dan een handige als Saviola.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Showtime het volgende:
[..]
Alex tegen het konijntje (Saviola)![]()
Alex slacht dat konijntje als ware het de avond voor eerste kerstdag.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Showtime het volgende:
[..]
Alex tegen het konijntje (Saviola)![]()
Ik ben nog steeds benieuwd hoe een koe een haas vangt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat Alex liever speelt tegen een fysiek wat sterkere spits, dan een handige als Saviola.
Zeker? Ik meende juist gelezen te hebben dat hij geen beroep hem heeft gedaan. Laporta zou hem pas benaderen als Rijkaard daar om vroeg.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:30 schreef ASSpirine het volgende:
Rijkaard heeft al aan Saviola gevraagd over het terugkomen
ikdacht dat ik er iets over had gelezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zeker? Ik meende juist gelezen te hebben dat hij geen beroep hem heeft gedaan. Laporta zou hem pas benaderen als Rijkaard daar om vroeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |