abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24031268
Misschien midner gemakkelijk dan een aantal jaar terug toen er overal een stuk meergeld beschikbaar was. Maar ik had ook begrepen dat dit fonds eerder voor de wat kleinere transfers aangewend zou worden. Voor grote transfers zouden nog wel externe geldbronnen aangeboord worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:06:21 #252
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24031674
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:33 schreef ChAoZ het volgende:
Terug naar het fonds. PSV financiert, naar wat ik meekrijg, de laatste tijd veel grote transfers door de investeringen van grote investeerders. Gezien nu dit fonds wordt opgericht, lijkt het me dat er blijkbaar vanuit die hoek niet meer genoeg wordt bijgesprongen.
Ah, nu begrijp ik wat je bedoelt. Bij die 'transfers' van Robinho en Tevez ging het om zeer grote talenten. Dan zijn er, net zoals du_ke al zegt, veel makkelijker grote externe financiers te vinden. Die hoeven in principe niks met PSV te amken te hebben en kunnen net zo goed een transfer naar een andere club financieren.

ps. Philips is al zo'n 10 jaar niet meer 'suikeroom' voor PSV en heeft zelfs gezegd dat wat hun betreft er zelfs een andere shirtsponsor mag komen als PSV daar meer aan kan verdienen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 december 2004 @ 12:18:09 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24033132
had veel erger gekunt! heb wel zin in de wedstrijd tegen Monaco
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24033188
Wat een mazzel zeg. Het had niet veel beter gekund zeg maar gerust.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24033223
Er is al geloot?

Monaco moet wel te doen zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24033430
Hier hebben ze gewoon kans tegen om de volgende ronde te behalen, het CL-seizoen is als je het mij vraagt eigenlijk al geslaagd, maar een ronde verder komen is altijd mooi natuurlijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:32:53 #257
90464 R4V3
Forza PSV
pi_24033501
tja Monaco moet echt te doen zijn.
pi_24033508
Einde missie europa .
slettebak [@] gmail.com
pi_24033532
*zeer tevreden is*

En we stomen nu door ook! Chevanton en Saviola zijn de enige die we vrezen moeten van die selectie.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24033622
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:32 schreef R4V3 het volgende:
tja Monaco moet echt te doen zijn.
Niet gaan onderschatten, kan nog heel erg close worden.
pi_24033631
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef JaWi het volgende:
Einde missie europa .
voor ajax wel denk ik

Maar gunstige loting waar zeker kansen zijn voor de kwartfinale
pi_24033679
Hoe laat komt de UEFA loting?
The gum you like, is coming back in style.
pi_24033721
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoe laat komt de UEFA loting?
Over 65 minuten
pi_24033758
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Over 65 minuten
13.45 .
slettebak [@] gmail.com
pi_24033769
Live op uefa.com en op tv op eurosport.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:43:41 #266
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_24033795
Mooie loting! als we nu tegen de winnaar van Bremen - Lyon of Liverpool - Leverkusen moeten is het helemaal feest
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:44:48 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24033821
Wat een arrogantie zeg, ze doen al alsof ze 'm hebben gewonnen
pi_24033838
Altijd die arrogantie in Eindhoven .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:47:32 #269
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_24033883
Hahah laat ons ook een keer genieten, we kunnen niet zo goed met de situatie van een tweede ronde omgaan he
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_24034021
"We hadden zwaarder kunnen loten", zo was de reactie van Andre Ooijer,nadat
AS Monaco uit de koker was gekomen als opponent van PSV in de achtste finales
van de Champions League. PSV trof de Fransen vorig jaar al in de eerste ronde.
In Eindhoven werd met 2-1 verloren, uit werd het 1-1.Ooijer:"Maar het is nu een
heel andere ploeg. Er zijn spelers vertrokken, net als bij ons. We moet er niet te
veel over lullen,gewoon vol die twee wedstrijden ingaan."
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:16:33 #271
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24034528
* Spideyman heeft een goed gevoel bij/tegen Monaco
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24034653
Kansenverhouding: 40-60 in het voordeel van Chevanton cs.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24034904
Hiddink: 'Elke loting is zwaar'

Direct nadat bekend werd dat PSV tegen AS Monaco speelt zei hoofdtrainer Guus Hiddink tegen PSV Media dat ‘elke loting zwaar is, dus ook Monaco'. De algemene stemming onder de spelers was dat de ploeg niet mag mopperen met deze opponent.
Tijdens het bekijken van de loting zei Johann Vogel steeds hardop dat hij hoopte vooral níet tegen AC Milan te spelen, een ploeg die hij zéér zwaar inschat. Bijna kwam het zover - er zaten nog twee ballen in de schaal, waaronder die van Milan - maar het werd dus Monaco. Een oude bekende, omdat de ploeg vorig jaar ook al op bezoek kwam in het Philips Stadion.

"Dit is de beste ploeg die we hadden kunnen loten. Ik acht namelijk Olympique Lyon en Bayer Leverkusen sterker dan Monaco. En het is géén Milan geworden, dus ze hebben de goeie kogel uit de schaal gehaald", zei Vogel op De Herdgang.

Guus Hiddink herhaalde een stelling die hij eerder uitsprak. "We zitten bij de laatste zestien, dus elke loting is zwaar. Ook AS Monaco. Een interessante wedstrijd." Vorig jaar speelde PSV in Monaco met 1-1 gelijk, op eigen veld werd met 1-2 verloren.

Wilfred Bouma was niet ontevreden. "Als ik vooraf had mogen kiezen, dan was de keus gevallen op Monaco of Leverkusen. Ik heb al wel wat beelden gezien van Monaco en denk dat het toch moeilijk wordt. Maar als je eerlijk bent dan heb je liever deze ploeg dan Chelsea of één van de Italiaanse clubs. Dit is toch een gunstige loting. Ongetwijfeld gaan we de komende tijd veel van hun bekijken en bestuderen", aldus Bouma tegen PSV Media in de spelersruimte.

pi_24035342
't kon niet beter Ik ben pas 50 minuten wakker, werd wakker met radio 1 opeens hoor ik "PSV kon slechter loten dan Monaco" ik werd helemaal wous Nu zeg ik niet dat de Monaco 'ff' pakken, maar we moeten wraak nemen voor vorig jaar, toen we zo hard werden genaaid op doelsaldo en vergeet niet dat Giuly, Rothen, Morientes en Prso niet meer voor AS Monaco uitkomen Ook in de competitie speelt Monaco maar matig, Lyon is een klasse beter. Ik denk dat we hier zeker van kunnen winnen, in eigen huis verpletteren en uit lekker verdedigen

PSV gaat ver komen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24035478
quote:
Ik denk niet eens dat De John terug in de basis komt, Hiddink haalt Vogel er echt niet uit hoor
Iedereen speelt beter als De Jong meedoet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')