quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:25 schreef JooB het volgende:
Dit is dus de Grote nieuwe aankoop. 1,45 m. Altijd handig bij corners.
Bommel was al verder hoor, van Bommel kon vervolgens ook vrij moeiteloos mee bij PSVquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef cultheld het volgende:
Hofs laat de laatste tijd hele leuke dingen zien hoor. Van Bommel was bij Fortuna in die tijd eigenlijk een zelfde soort speler en kijk waar ie nu staat
Ja maar ook nog maar sinds de voorbereiding van dit seizoen. Daarvoor viel hij (mij) echt niet op. Hij ziet er ook wat dikkig uit, zal wel teveel opgetrokken zijn met dikke Theo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef cultheld het volgende:
Hofs laat de laatste tijd hele leuke dingen zien hoor. Van Bommel was bij Fortuna in die tijd eigenlijk een zelfde soort speler en kijk waar ie nu staat
Maar qua mentaliteit is Hofs net Van Bommel. Ik denk dat als ie voldoende speeltijd krijgt tussen mensen als Kalou, Ghaly, Ono en Kuijt, dat 't een hele grote kan worden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel was al verder hoor, van Bommel kon vervolgens ook vrij moeiteloos mee bij PSV
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar qua mentaliteit is Hofs net Van Bommel. Ik denk dat als ie voldoende speeltijd krijgt tussen mensen als Kalou, Ghaly, Ono en Kuijt, dat 't een hele grote kan worden.
Jewel zie Gullit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Kalou in de basis inplaats van Buffel, dat kan toch niet!?"
Daar ben ik ook al tijden van overtuigd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Stijn Vreven wel wat voor Feyenoord, als verlengstuk van de harde kern zullen we maar zeggen
Het lijkt mij wel een van Bommel , maar dan ene met iets minder kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef methodmich het volgende:
Wat zie jij er PSV'igs in dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |