Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Kortom als ik thuisben ga ik een excelbestandje op zetten en voor de lol meedoen
mensen, mensen,quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:15 schreef Mess het volgende:
Maaruh ik ga ook pas weer verder vanaf 2005, lijkt me mooi..
In 2005 dan hopelijk wat meer geluk dan dit jaar! Zodat ik me verlies terug win![]()
Waar heb je dat van? Ik zie helemaal niks op de site ervan terug!quote:
Die site doet het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:44 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen met mrbookmaker die geen voetbal meer zien.
Probeer eens www.openproxies.net en dan op mrbookmaker te komen? Dat lijkt me namelijk de enige mogelijkheid om te checken uit welk land je komt...
Ik geloof dat je niet helemaal snapt waar greetings het over heeft... hij vraagt zich af waar Wooz die informatie vandaan heeft, juist omdat greetings (als nederlander) nog gewoon de voetbalwedstrijden kan zien op mrbookmaker, net als volgens mij de rest van de mensen hier. Dus wat Wooz zei klopt niet, de vraag is nu waarvandaan wooz gequote heeft... niet hoe greetings voetbalwedstrijden kan zien op de site van bookmaker want daar heeft ie dus geen problemen mee...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:44 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen met mrbookmaker die geen voetbal meer zien.
Probeer eens www.openproxies.com en dan op mrbookmaker te komen? Dat lijkt me namelijk de enige mogelijkheid om te checken uit welk land je komt...
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet helemaal snapt waar greetings het over heeft... hij vraagt zich af waar Wooz die informatie vandaan heeft, juist omdat greetings (als nederlander) nog gewoon de voetbalwedstrijden kan zien op mrbookmaker, net als volgens mij de rest van de mensen hier. Dus wat Wooz zei klopt niet, de vraag is nu waarvandaan wooz gequote heeft... niet hoe greetings voetbalwedstrijden kan zien op de site van bookmaker want daar heeft ie dus geen problemen mee...
ok, voor zover ik weet is dat niet zo...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik zeg ook, 'voor de mensen met problemen met het zien van voetbalwedstrijden'
Ik heb zelf geen misterbookmaker, dus ik kan het niet testen. Ik DACHT dus dat er mensen waren die problemen hadden.
Dat is (toch) juist niet het geval!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:10 schreef Blik het volgende:
net als ik wil gaan beginnen word bij mrbookmaker de voetbalwedstrijden geskipt...
ik wacht nog even, dat is de enige reden waarom ik eventueel mee zou doen...
Als het al waar is dat ze NL niet meer op voetbal laten wedden, dan nog staat er duidelijk bij dat het alleen geldt voor mensen die vanaf NL grondgebied toegang tot de site maken. Dus als je aan de grens van Duitsland woont en ff over de grens in een internetcafe een bet plaats dan is dat dus wel toegestaan. En via proxy dus ook, want dat kunnen ze niet nagaan en al zouden ze het kunnen zouden ze het niet doen want zij zijn ook tegen De Lotto en voeren deze maatregelen met grote tegenzin uit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef azaroth het volgende:
dat openproxie gedoe is allemaal wel leuk en aardig maar hoe wou je dan je geld laten terugstorten als nederlander?
Dat weet ik, vandaar die smile ook...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:39 schreef azaroth het volgende:
[..]
mensen, mensen,
je moet niet proberen je verlies terug te winnen (ik weet het, das moeilijk)
Nee dus! Je mag toch zeker wel een NL bankaccount hebben als je net over de grens woont. Zoals bijv. Sander4444, die woont net over de grens in Belgie en mag dan toch nog wel een NL bankaccount hebben....quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:15 schreef azaroth het volgende:
maar je bankaccount 'staat' dan toch ook op nederlandsgrondgebied? dat moet dan toch ook uitmaken??
ja idd, niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee dus! Je mag toch zeker wel een NL bankaccount hebben als je net over de grens woont. Zoals bijv. Sander4444, die woont net over de grens in Belgie en mag dan toch nog wel een NL bankaccount hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |