ehh...niet...Het is nu alleen zo'n anticlimax als het daadwerkelijk over Hofs zou gaan...quote:Op maandag 13 december 2004 23:47 schreef jerryx het volgende:
[..]
Maar hoe wil jij verklaren dat ie het over de Feyenoord-krant had dan?
Nee, Petrovic bleef maar praten...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:meer dan 6 pagina's volgepost rond deze uitzending. Nog Fok vragen langs gekomen?
[Derksen-mode]quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef VoreG het volgende:
Op de FP staat Hofs, maar dat noem ik geen toptransfer
idd no cash, no gloryquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[Derksen-mode]
VoreG, voor Feyenoord-begrippen is dit een top-transfer
[/Derksen-mode]
Ik wist dat ik iets vergat, jammer dat Ajax dat niet heeft gezien zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[Derksen-mode]
VoreG, voor Feyenoord-begrippen is dit een top-transfer
[/Derksen-mode]
die weten nog niet onder wie hij volgend jaar moet trainenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergat, jammer dat Ajax dat niet heeft gezien zeg!
Vond het ook wel ok, Petrovic moest bijna huilen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Derksen was gister weer op dreef tegen Petrovic
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:56 schreef komrad het volgende:
is het nu zeker dat het hofs is?
Nee, het is Ronaldo, maar dat nieuws viel in het niet bij de transfer van Hofsquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:56 schreef komrad het volgende:
is het nu zeker dat het hofs is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |