quote:Op maandag 13 december 2004 21:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind je ook lief
quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Nyluzzz het volgende:
cover van Vi is uitgelekt
[afbeelding]
nee dat valt inderdaad tegen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Het schijnt volgens de geruchten Hofs te worden. Nu vind ik dat niet echt spectaculair.
Kan Vitesse weer een paar maanden later naar de curator.quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Het schijnt volgens de geruchten Hofs te worden. Nu vind ik dat niet echt spectaculair.
waar moet je hem neerzetten nu dan?quote:Op maandag 13 december 2004 21:52 schreef MaxPower het volgende:
Hofs is toch wel een hele goede voetballer hoor. Hij kan de top3 zeker aan.
Het is toch echt Hofs, die wel degelijk ook door Ajax en psv bekeken worden.quote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk eerder aan een groot talent uit het buitenland. Zoals Robihno.
Dan moeten ze minstens 15 miljoen neerleggen. Hoe zou Feyenoord daar aan moeten komen?quote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk eerder aan een groot talent uit het buitenland. Zoals Robihno.
Herkansing CL.quote:
Chelsea. btw, als dat zo zou zijn had Johan Derksen een hartaanval moeten krijgen, dus 't zal wel kloppen van Hofsquote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dan moeten ze minstens 15 miljoen neerleggen. Hoe zou Feyenoord daar aan moeten komen?
LE-ZENquote:
Ja, maar is die Derksen dan echt zo achterlijkquote:Op maandag 13 december 2004 23:38 schreef jerryx het volgende:
[..]
LE-ZEN
Omdat hij zei dat het in de Feyenoord-krant zou staan, en die is al in handen van iemand hier op fok. En daar stond idd Nicky Hofs in.
Komt nog bij dat het over een echte versterking zou gaanquote:Op maandag 13 december 2004 23:26 schreef Aeroxie het volgende:
-Derksen had het over een mega aankoop
-Derksen zei dat hij er van stond te kijken toen hij het hoorde
-Ajax en PSV zouden er niet blij mee zijn
-Hij zei dat hij morgen nieuwsgierig was naar welke kranten morgen de goede naam in de krant hadden staan, want ze zouden dan wel over hele goede journalisten moeten behschiken.
-Derksen had het over een aankoop, volgens mij is Hofs geen aankoop maar trekken ze hem transfer vrij aan.
Dat kan Hofs toch niet zijn......
Ja.quote:Op maandag 13 december 2004 23:42 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ja, maar is die Derksen dan echt zo achterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |