die hoorde ik al eerder iemand roepen, maar ik ken de beste man niet. wat voor speler is dat?quote:Javier Mascherano
ik bedoelde mascherano, kompany ken ik welquote:Op maandag 13 december 2004 22:20 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
bedoel je kompany?
is het grootste talent van belgie....
quote:
Handen af van Uneken!quote:Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Johan Derksen meldt dat Feyenoord morgen een nieuwe speler bekend gaat maken, in de Feyenoord krant. Ajax en PSV zullen er van op kijken.
Wie gaat het worden:
Hofs
Landzaat
Bogarde
Robinho
Carlos Tevez
Of wordt het Peter Uneken, daar zullen Ajax en PSV zeker van opkijken!![]()
Place your bets!
Dit is ook maar speculeren.quote:Op maandag 13 december 2004 22:29 schreef Knoekie het volgende:
Het is dus Hofs:
http://www.fr-fans.nl/nieuws_079.htm
LoL ik zit net op voetbalzone.nl te lezen zie ik opeens dit bericht van mij langs komen, ik denk huh dat heb ik hier toch niet gepost. Heeft zo´n sjappie daar mijn bericht gewoon letterlijk gekopierdquote:Op maandag 13 december 2004 23:26 schreef Aeroxie het volgende:
-Derksen had het over een mega aankoop
-Derksen zei dat hij er van stond te kijken toen hij het hoorde
-Ajax en PSV zouden er niet blij mee zijn
-Hij zei dat hij morgen nieuwsgierig was naar welke kranten morgen de goede naam in de krant hadden staan, want ze zouden dan wel over hele goede journalisten moeten behschiken.
-Derksen had het over een aankoop, volgens mij is Hofs geen aankoop maar trekken ze hem transfer vrij aan.
Dat kan Hofs toch niet zijn......
Maar het verhaal van Johan D. dat PSV en ajax bij het horen van deze Topaankoop! van feyenoord in tranen uit zouden barsten is ietwat overdrevenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Dat was overigens wel zo klaar als een klontje, dat het Hofs moest zijn. Maar wel verrassend op zich.
understatementquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar het verhaal van Johan D. dat PSV en ajax bij het horen van deze Topaankoop! van feyenoord in tranen uit zouden barsten is ietwat overdreven
Natuurlijk wist Petro het al. Hij begon ook meteen te grappen dat Derksen zijn mond dichthield, hij ging er gewoon niet op in.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Ja dat was wel mooi.
En Petro maakt mij trouwens niet wijs dat hij van niks wist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |