Succes ermee. Ik zal voor je duimen dat ze alles weghalen van ontstekingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:17 schreef flugeltje het volgende:
En de operatiedatum staat vast. Volgende week dinsdag ben ik aan de beurt. Of de duvel er mee speelt is het net nu natuurlijk harstikke rustig in m'n liezenMeteen weer de twijfel uiteraard of ik wel door moet zetten. Maar goed, alles is geregeld nu, dus we pakken maar door...
Wowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ben weer thuis. Vanmiddag flink onder handen genomen en heb derhelve 7 snedes van zo'n 8 cm in m'n liezen. Vier links en drie rechts. Ze hebben de boel dichtgemaakt met nietjes en ik heb nu dus een halve ijzerwarenwinkel in m'n liezen. De kuisheidsgordelbouwer in de middeleeuwen was er jaloers op geweest
Verder heb ik nog heel weinig pijn eraan. Het doet wel zeer, maar is niet pijnlijker als een gemiddelde onsteking en die ben ik toch gewend. Ruggeprik ging gewoon weer goed. Vanmiddag om kwart voor één was ik binnen op het ziekenhuis en om half zeven mocht ik naar huis. Al met al geen slecht resultaat zou je zou zeggen...
Nu maar hopen dat het herstel net zo voorspoedig gaat en dat ze alles te pakken hebben.
Klopt, normaal lieten ze het altijd open. Waarschijnlijk weer een nieuwe methode... Ik wil het wel eens proberen, lijkt me dat ik nu een stuk sneller hersteld zal zijn dan wanneer het open blijft. Wellicht waren er toch een stuk minder fistelgangen dan ik dacht...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef Roeji het volgende:
[..]
WowDit klinkt echt klote. Nietjes om t dicht te maken? Ik vind t maar raar, normaal laten ze t toch liever open?
Heel veel beterschap en ik hoop echt dat je geen pijn hebt/krijgt. En dat je snel hersteld en dat t wegblijft.
![]()
Ik hoop met je mee. Ik hoop echt dat je er snel bovenop bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, normaal lieten ze het altijd open. Waarschijnlijk weer een nieuwe methode... Ik wil het wel eens proberen, lijkt me dat ik nu een stuk sneller hersteld zal zijn dan wanneer het open blijft. Wellicht waren er toch een stuk minder fistelgangen dan ik dacht...
Gaat prima hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef it_was_me het volgende:
@ flugeltje: hoe is het nu?
Hee wat fijn te horen. En ja dat verschonen is iedere keer weer een ramp.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gaat prima hier
de pijn valt 100% mee... alleen wat lastig met verschonen steeds en het is erg vermoeiend... Gaat helemaal goedkomen gok ik zo
Ik herken het gevoel. Meestal kun je er wel tegen, maar opeens is er een moment dat je het niet meer kunt hebben. Ikzelf heb dat sinds de laatste operatie (in januari) heel erg. Ik kan er gewoon niet meer tegen dat er steeds weer iets terugkomt en dat er weer gesneden moet worden. En dat je op het intiemste deel van je lijf er zo gehavend uitziet.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Klinkt goed flugeltje,fijn dat het zo goed is gegaan!
Ik zit weer es helemaal onder in mijn kruis/liezen.Ze zijn allemaal door (3 stuks) dus echt pijn heb ik nu niet echt meer maar vind het zo extreem lelijk dat ik allemaal littekens heb.Ik weet niet waar het vandaan komt normaal zit ik er niet zo mee eigenlijk,als ik maar geen pijn heb, maar opeens baal ik er vreselijk van!!!!
@Roeij: hoe is het nu met je, met de ontstekingen?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel. Meestal kun je er wel tegen, maar opeens is er een moment dat je het niet meer kunt hebben. Ikzelf heb dat sinds de laatste operatie (in januari) heel erg. Ik kan er gewoon niet meer tegen dat er steeds weer iets terugkomt en dat er weer gesneden moet worden. En dat je op het intiemste deel van je lijf er zo gehavend uitziet.
Ik zou willen dat dat gevoel (en de schaamte) weg zou gaan en weg zou blijven.
Ik hoop dat je er snel vanaf bent![]()
@ flugeltje; goed te horen dat t is meegevallen en zo goed is gegaan. Was het eigenlijk niet pijnlijk om die nietjes te verwijderen?
Op dit moment even rustig, maar t verschilt soms van dag tot dag. In elk geval geen verschil in relatie tot voeding kunnen ontdekken.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
@Roeij: hoe is het nu met je, met de ontstekingen?
Hier gaat het eigenlijk wel heel goed. Heb geen plekken meer opo dit moment. En het eten van varkensvlees straft zichzelf accuut. Ik voel me ook een stuk beter nu ik meer op mijn voeding ben gaan letten.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef Roeji het volgende:
[..]
Op dit moment even rustig, maar t verschilt soms van dag tot dag. In elk geval geen verschil in relatie tot voeding kunnen ontdekken.
hoe gaat t verder met jou?
dat is alleen de ontsteking opensnijden denk ik, verdoving heeft weinig zin en is erg pijnlijk om in de ontsteking te verdoven. of gan ze een deroofing doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef lindseytje het volgende:
Ik weet wel dat ze het gaan lossnijden en dan laten ze het open, om verder de rotzooi eruit te laten lopen, maar verder weet ik niks , van hoe of wat ???
Heb wel een brochure meegekregen over de zweetklierontsteking en een brochure of de plaatselijke verdoving .
Brrrrrrr als ik er aan denk al brrrrrrrrr
Ik heb me resorcinol in lanette creme laten voorschrijven door de huisarts (ik hoop dat ik het zo goed heb geschreven). Beetje vergelijkbaar met trekzalf. Ik krijg ze daar meestal binnen 1 a 2 dagen mee open. Ik smeer dan alleen 's ochtends en 's avonds. Door de dag smeer ik er niet meer extra op als het eraf is gegaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:26 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag even naar de huisarts geweest met een wel érg grote paarse bobbel. Normaal zet ik er dan zelf wel een naald inMaar deze zat vrij diep en ik ben zwanger, dus ik durfde het niet zo goed aan.
Nou, de huisarts durfde het ook niet aanVolgens hem moet je geen wonden gaan creeëren in zwangere vrouwen
Dus hij zit er nog steeds. Nog een dag of drie aanzien en als hij er dan nog steeds zit en niet verminderd of doorgebroken is, moet ik er weer heen en prikt hij hem wel door.
Hij raadde mij wel aan om de boel na mijn zwangerschap eens poliklinisch te laten weghalen (dus de hele klier daar) iemand ervaring mee?
En heeft nog iemand tips om hem misschien iets sneller te laten 'rijpen' ? Want hij is echt behoorlijk gespannen en pijnlijk.
Ik prik ze normaal ook zelf open, desnoods zet ik er een scalpeltje inquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben echt heel erg maar ik prik ze 9 van de 10 keer zelf open en dat is vaak niet geheel pijnloos,maar kan het gewoon niet uithouden zo'n bult.Gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan.Maar omdat je zwanger bent moet je idd wel extra uitkijken.Hopelijk ben je er snel van af.
Ze hebben bij mij zowel links als rechts de hele boel weggehaald en dat zorgde aan beide zijden voor een paar jaar rust. Omdat de wonden open bleven heeft het me wel beide keren 2 maanden gekost voor de boel helemaal genezen was, maar ik zou er zo weer voor kiezen. Inmiddels is het bij mij relatief rustig, vorig jaar mei hebben ze nog een keer wat losse ontstekingen weggehaald en sindsdien heb ik er af en toe nog eentje zitten die na een paar dagen wegtrekt of vanzelf open gaat. Mijn ervaringen zijn dus goed, maar dat is niet bij iedereen zo, ik geloof dat Roeij/Shakti er wat meer problemen mee heeft gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:26 schreef freecell het volgende:
Hij raadde mij wel aan om de boel na mijn zwangerschap eens poliklinisch te laten weghalen (dus de hele klier daar) iemand ervaring mee?
Jep, ik ben het probleem-gevalquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij zowel links als rechts de hele boel weggehaald en dat zorgde aan beide zijden voor een paar jaar rust. Omdat de wonden open bleven heeft het me wel beide keren 2 maanden gekost voor de boel helemaal genezen was, maar ik zou er zo weer voor kiezen. Inmiddels is het bij mij relatief rustig, vorig jaar mei hebben ze nog een keer wat losse ontstekingen weggehaald en sindsdien heb ik er af en toe nog eentje zitten die na een paar dagen wegtrekt of vanzelf open gaat. Mijn ervaringen zijn dus goed, maar dat is niet bij iedereen zo, ik geloof dat Roeij/Shakti er wat meer problemen mee heeft gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |