Als het goed is kan je die Wide Body Kit nog gewoon winnen. En als je op 'T' drukt kan je zien hoe ver je bent. Met de pijltjestoetsen kan er ook nog doorheen bladeren.quote:Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef El-Rico het volgende:
ff voor de duidlijkheid, moet je die outruns allemaal in 1 keer winnen? Of mag je er best een paar verliezen? Ik heb er namelijk al 2 verlorenKrijg ik nu nooit meer die bodykid? En hoe kan ik zien op hoeveel procent ik zit?
klopt en als hij dan ook nog werkt dan zou het mooi zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 15:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij heeft een X800Pro dus dat zal wel meevallen. Ik denk dat hij de ontwerpen bedoeld.
Kleur van de auto kan je veranderen in de Paint Shop (Rood rondje, rood licht).quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:08 schreef Chepke het volgende:
Hoe kan je de kleur van de auto veranderen?
Wat zegt die meter van de turbo eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:42 schreef viz het volgende:
eerlijk gezegd begon het spel mij een beetje te vervelen, maar nu ik die auto's van jullie zo zie wil ik weer spelen!! waar kan je trouwens zien hoever (in %) je bent in het spel??
quote:Op maandag 20 december 2004 18:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als het goed is kan je die Wide Body Kit nog gewoon winnen. En als je op 'T' drukt kan je zien hoe ver je bent. Met de pijltjestoetsen kan er ook nog doorheen bladeren.
precies.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De audio in je kofferbak heeft dat ook nog nut of is dat gewoon voor je sterclassificatie?
Het is dus niet zo dat je gewoon lekker je subwoofers ofzo aan kan zetten? thnx
Eenmaal uitspelen en verder ga ikquote:Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef ZigoSOS het volgende:
Overnieuw beginnen? En vind je het dan nog leuk?
Ik heb geen corsaquote:Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ben nu overnieuw begonnen. Nu met de Opel Corsa 1.8
Wil je dat danquote:
als je gewoon rond rijdt, zie je als het goed is ook van die oranje pijltjes... dat zijn andere snelle auto's die moet je eruit rijden... is erg lastig !!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:58 schreef Chepke het volgende:
Wat zijn die outruns?
Lastig? 1 tik en ze zijn verlorenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als je gewoon rond rijdt, zie je als het goed is ook van die oranje pijltjes... dat zijn andere snelle auto's die moet je eruit rijden... is erg lastig !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |