Dat had ik ook dusquote:Op maandag 13 december 2004 21:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Als ik nu deleteten verstond als "lieten", hoeveel strafpunten krijg ik dan?
Mijn versie ... 34 fout ...quote:Normen en waarden
1. Ondanks zijn chronische ingewandsziekte, begon de komicus zijn dagelijks cadans
met een eigenzinnige gedachte-exercitie over normen en waarden, oftwel gedragingen
die hij graag geïmplanteerd zag bij vreemde vogels in zijn niet-geseculariseerde
santekraam.
2. Een desperate zwaluw zwenkte zonder egards rakelings langs zijn rechterooglid;
wat behelste deze even precieze als steile duikvlucht van dit creatuur, gracieus als
een libellenkind?
3. De gecraqueleerde deur van zijn werkkamer ging open; het was drs. Mallebrootje, Tweede-
Kamerlid uit Elst, tevens uitvinder van de geluiddemper tegen gerommel in de maag, die
een exceptioneel goed humeur op 's mans gelaat fourneerde.
4. Het was ijzingwekkend kil in het in oud-Hollandse stijl gedecoreerde vertrek;
het jonge ding uit de achterban gooide nog wat anthraciet in de kachel, voor aleer
zij de hooggeplaatste confrères met hun modieuze molières meetroonde naar de katacomben
waar gebrusqeerde armlasting bijkans bij Pampus lagen.
5. In deze macabere ambiènce klonk in een sinistere hoek opeens een ridicuul gerijmel; een
kwetterende kwibus SMS'te met een vinkeslag een geïmproviseerde rap naar het mobiele nummer
van de primus interparus pleitbezorgers.
6. Verifieer en royeer, linieer en prioriteer, maar ik interumpeer, ik stuur jou naar het
hellevuur, jij komische karikatuur met je quasi-boeddhistisch surrogaat in je korrelerend
cosmetisch internaat.
7. De heren keken beiden uit hun ogen als paleozomen die op het Internet waren terechtgekomen;
ze deden schie'lijk een schietprevelentje en lieten onverwijld pats-boem het villijne SMS-je uit
het elektronische bestand.
8. Het jonge ding droeg ook een steentje bij aan de recusistatie van de sfeer en friemelde
wat aan haar kousenband, zo dat van onder haar pliseérok een glimp van haar verleidelijk getattoëerde
dijtje tevoorschijn kwam; Mallebrootje verijsde, de komicus hield op met prakkizeren en de wereld
was weer een heerlijke likkepot!
Dat dacht ik ook altijd.quote:Op maandag 13 december 2004 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zit dat nu met het woord internet? Bij een ouder dictee moest dat met een hoofdletter?
Omdat het inmiddels net zo is ingeburgerd als spoornet.quote:Op maandag 13 december 2004 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zit dat nu met het woord internet? Bij een ouder dictee moest dat met een hoofdletter?
He, die had ik ook, ik heb 3 fouten gerekend, 1 voor de k, moet c zijn, een voor tweede k, moet q zijn, en een voor de gemiste u.quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef Murray het volgende:
"Gekrakeleerde" i.p.v. gecraqueleerde, hoeveel fout is dat?
Nee, alleen libellen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef wonderer het volgende:
Trouwens... het meervoud van libelle is toch zowel libellen als libelles? Of zit ik daar fout?
Ja, had ik nu ook fout. Dacht ook dat het met hoofdletter moest (staat immers zo in groene boekje)quote:Op maandag 13 december 2004 21:52 schreef Isabeau het volgende:
2 fout, je schrijft nooit een u achter een k dus dat reken ik als 1 fout.quote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef Sasandra het volgende:
[..]
He, die had ik ook, ik heb 3 fouten gerekend, 1 voor de k, moet c zijn, een voor tweede k, moet q zijn, en een voor de gemiste u.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |