quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:13 schreef HuHu het volgende:
* HuHu komt hallo_mensen helpen en gooit ook nog wat sneeuwballen naar de rest van de crew.
Het lijkt wel of je poppetje op je plaatje steeds harder gaat lopenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:02 schreef AnnekeM het volgende:
* AnnekeM sluipt naar userfort om ijsschotten te jatten voor eigen fort <:), gaat dan rondje rijden en komt terug om SUSF te bekogelen
* DarkFly heeft ondertussen rondom het hele user-fort ASSS-units geplaatst (inclusief een backup systeem).quote:Wat is het?
ASSS (Automatic Snowball Shooting System) is een volledig automatisch verdedigingssysteem. Elke ASSS-unit is uitgerust met bewegingssensors, camera's, hitte-sensors, sonar en radar. Als ASSS een object detecteert zal dat object automatisch bestempelt worden als vriend of vijand. Als het object wordt geidentificeert als vijand zal ASSS deze vijand volledig automatisch bekogelen met sneeuwballen, om zo de toegang tot het user-fort onmogelijk te maken.
Hoe identificeert ASSS objecten?
Objecten worden door middel van bewegingssensors, camera's, hitte-sensors, sonar en radar opgespoort. Door deze combinatie is het onmogelijk om aan het oog van ASSS te ontsnappen. De identificatie methode is geheim, echter uit uitvoerige testen blijkt dat het onmogelijk is om het systeem te misleiden en elk individu wordt altijd juist geidentificeert.
Welke projectielen worden gebruikt door ASSS?
Er worden normale sneeuwballen mee afgevuurt (we willen de tegenstanders natuurlijk niet doden). Eventueel kan worden ingesteld om de sneeuwballen extra samen te laten persen, zodat er ijsballen worden afgevuurt.
Hoe komt ASSS aan zijn munitie?
De munitie komt gewoon uit de omgeving. De sneeuw wordt door middel van een ingenieus systeem opgezogen van de grond en samengeperst tot een sneeuwbal. Ook heeft elke ASSS-unit een backup systeem (om voldoende munitie te hebben als de toevoer gehinderd zou worden), echter de specificaties van dit backup systeem zijn geheim.
Hoe snel en nauwkeurig schiet ASSS?
Er kunnen tot 6 sneeuwballen per seconde afgevuurt worden. De sneeuwballen worden met een snelheid van 90 km/u afgeschoten, zodat ontwijken zo goed als onmogelijk is. Het kanon is lasergestuurd en is tot op de millimeter nauwkeurig.
Wat is de actie-radius van ASSS?
De actie-radius van ASSS is een ruime 150 meter. Door deze grote actie-radius is het onmogelijk voor een vijandig individu om een ASSS unit zo dicht te benaderen om het uit te kunnen schakelen.
Wat is de energiebron van ASSS?
Elke ASSS-unit werkt op zijn eigen, volledig onafhankelijke kerncel, hierdoor is het systeem ongevoelig voor stroomstoringen of dergelijken.
Welke beveiliging heeft ASSS?
Natuurlijk is de precieze beveiliging van elk ASSS geheim. Echter enkele beveiligingen zijn niet geheim, deze zijn bescherming tegen: sneeuwballen, ijsballen (alle varianten), water, EMP (electro magnetic pulse) aanvallen, vuur en ouderwets vuurwapens. Bovendien is ASSS uitgerust met een zelfvernietigingsmechanisme, dat geactiveert wordt als het wapen in de handen komt van een vijand.
Is er een draagbare versie van ASSS beschikbaar?
De draagbare versie van ASSS heet P-ASSS, Portable Automatic Snowball Shooting System. Dit systeem heeft een vergelijkbare werking als ASSS. P-ASSS is ontwikkelt voor allerlei soorten aanvallen. Het huidige model is bovendien uitgerust met een geluidsdemper (speciaal voor geheime operaties). Alleen het SUSF is uitgerust met dit ultra-moderne wapen.
Update 't lijstje zelf maar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:44 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly] heeft zijn vinding af!!![/me]
...Lang verhaal....
[me=DarkFly] heeft ondertussen rondom het hele user-fort ASSS-units geplaatst (inclusief een backup systeem).[/me]
[me=DarkFly vindt dat hij nu wel de positie van weapon-specialist binnen SUSF heeft verdiend.
Niet veel aan 't handje op 't strijdveld he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:30 schreef Twinky het volgende:
* Twinky stapt voorzichtig het strijdveld op...
Ondanks de voorzichtigheid wordt Twinky belaagd met sneeuw en gevangen genomen in het crewfort, met blinddoek natuurlijk, want ze mag niet zien hoe het eraan toe gaat!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:30 schreef Twinky het volgende:
* Twinky stapt voorzichtig het strijdveld op...
nee, een crewlid gegeijzeld.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef Goldboy het volgende:
Hebben we 't crewfort gekaapt?
Haha! boobytrap!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:42 schreef gr8w8 het volgende:
Leuk hoor, dat ASSS.
* gr8w8 trekt simpelweg de stekker eruit.
Als filmreviewer ziet gr8w8 genoeg films en weet zich ook uit deze penibele situatie te bevrijden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Haha! boobytrap!
ASSS explodeerd in gr8w8's gezicht!
gr8w8 is vewusteloos, we nemen gijzelen hem ook, ook vastgebonden en met blinddoek!
Ze worden natuurlijk heel goed bewaakt, dus de crew moet niks komen proberen!
Ik, maar dat had je vast wel door na die sneeuwbal op je achterhoofdquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:35 schreef AnnekeM het volgende:
[afbeelding]
Wie was dit bij AnnekeM-fort?
* AnnekeM staat klaar met d'r sneeuwkanon
Jammer dat elke ASSS unit op z'n eigen kernenergie werkt en dus geen stekker heeft, maar zoals je al door had was die ASSS een valquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:42 schreef gr8w8 het volgende:
Leuk hoor, dat ASSS.
* gr8w8 trekt simpelweg de stekker eruit.
Dat was een pop!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:45 schreef AnnekeM het volgende:was jij dat?
* AnnekeM rent achter pc-freak aan, duwt hem voorover in 't sneeuw, springt bovenop hem en pepert hem in
Probleem:quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:46 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Jammer dat elke ASSS unit op z'n eigen kernenergie werkt en dus geen stekker heeft, maar zoals je al door had was die ASSS een val!
* DarkFly] heeft echt goed nagedacht over ASSS en stelt de ASSS units nu in op ijsballen.[/me]
Trouwens ASSS is niet te herprogrameren! Als je wilt herprogrameren wordt je beschoten en als het herprogrameren om de een of andere manier toch mocht lukken vernietigd die zichzelf! Bovendien is het knap dat je zo dichtbij kon komen (kijk maar naar de specificatie's!).
[me=DarkFly kijkt even hoe het gaat bij de gegijzelde crewleden en ziet dat freak ze goed heeft vastgebonden en opgesloten!
We hebben geen eisen, we gijzelen gewoon heel de crew!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:52 schreef Twinky het volgende:
* Twinky ziet in een keer dat ze gegijzeld is! Oh nee! vanmiddag kom ik mezelf bevrijden, de computer hier op school kan mijn ijzingwekkende (:D) tempo helaas niet bijhouden.
Lieve mensen die dit horen/bekijken.
Inderdaad, jullie zien het goed. Het allerschattigste crewlid van heel Fok! is gegijzeld. De eisen van de ontvoerders zijn nog niet bekend, wel is het zo dat ik nu al ernstige honger lijd, en ook nogal last heb van onderkoeling. Ik vraag jullie: help mij! Mijn nieuwe wwkw is nog niet af en mijn vingers bevriezen een voor een. Over een paar uur kan ik niet mee typen. Alstublieft, vorm een deligatie en red mij!
Was getekend,
uw aller Twinky.
Ok.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Nee, we houden het lekker centraal in het topic.
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben geen eisen, we gijzelen gewoon heel de crew!
* pc-fr34k stelt luchtafweermachines aan darkfly voor om te ontwerpen.
* DarkFly heeft ASSS-AS geinstalleerd en aangezet.quote:ASSS-AS (Automatic Snowball Shooting System - AirShield)
Korte omschrijving van ASSS-AS
ASSS-AS is ontworpen om alle bedreigingen, van uit de lucht, voor het userfort uit te schakelen. Dit gebeurt geheel automatisch (vergelijkbaar met ASSS). ASSS-AS herkent vijandige vliegtuigen en objecten vanaf een straal + hoogte van 15 km/u. Door speciale ijsballen met een superhoge snelheid (boven geluidssnelheid!) af te schieten kan ASSS-AS elk vliegtuig en object uit de lucht halen. ASSS-AS schiet zodra een vijandig vliegtuig of object is gedetecteert een ijsbal af met zo'n snelheid dat het object wordt uitgeschakeld. De angstaanjagende snelheid en precisie van ASSS-AS zorgt dat alle projectielen met een zekerheid van 100% worden uitgeschakeld.
Voor verdere specificaties: zie ASSS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |