OP Aangepastquote:Op maandag 13 december 2004 19:14 schreef AnnekeM het volgende:
* AnnekeM gooit sneeuwbal terug naar Goldboy en bouwt een eigen fort (als ze toch bij niemand welkom is)
Ben jij uberhaupt aardig/sociaal aangelegd?quote:Op maandag 13 december 2004 19:14 schreef AnnekeM het volgende:
* AnnekeM gooit sneeuwbal terug naar Goldboy en bouwt een eigen fort (als ze toch bij niemand welkom is)
quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy onthuld: De SUSF: Special Users Snow Forces.
Leden: Goldboy (General)
PC-fr34k (Sneeuw veteraan)
S-U-S-Fquote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Spreken we het trouwens uit als suu-sf of S-U-S-F
* AnnekeM vraagt zich af of de voorbereiding al begonnen is.. 3 SUSF'ersquote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef Goldboy het volgende:
S-U-S-F
Agenda Punten
- Het uitroeien van AnnekeM
Reden: Het bijna vermoorden van susf'res
Datum: Morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
mooizo..quote:
Zie jij ramen? Ik zie geen ramen. Even tjekken. Nope, geen ramen. Geen raam te zien. Niks. Noppes. Helemaal dicht. Ah, daar toch een raam.... In het usersfort.quote:Op maandag 13 december 2004 22:59 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly] komt onder de berg sneeuw vandaan (van de kerstboom van gr8w8).[/me]
[me=DarkFly komt meteen in actie en gooit een sneeuwbal door het raampje van het crew-fort recht op gr8w8 snufferd!
Als echte sneeuwveteraan solliciteer ik openlijk naar een positie in 'special Users Snow Forces'.
* NFSUndergroundII accepteert uitnodiging.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:08 schreef pc-fr34k het volgende:
DarkFly is aangenomen en gerecruteerd tot fortbouwer, en verdediger.
* pc-fr34k nodigt NSFUUndergroundII uit om SUSF te joinen.
Kom maar naar mijn forumquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:37 schreef gr8w8 het volgende:
Lachen dit. De users verenigen zich. Nu nog een eigen forum.
PAS OP VOOR DAT...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef DeHeldjes het volgende:
*deHeldjes rent met een Sneeuw-bom-gordel het crew-fort in...
whahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
PAS OP VOOR DAT...
*KNOTS*
atuin-hek.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:07 schreef Goldboy het volgende:
De SUSF: Special Users Snow Forces
Goldboy (General)
PC-fr34k (Sneeuw veteraan)
HuHu (Speciale eenheid)
NFSUndergroundII (??? Artilerie ofzo?)
Darkfly (SneeuwBalGooier Fortbouwer en verdediger)
* Goldboy Opent als echte leider de aanval op anneke M (PatsPatsPats doen de sneeuwballen)
* gr8w8 gooit sneeuwbal op de zwake plek.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k gooit sneeuwbal op zwakke plek van het crewfort wat in elkaar stort.
Even for the record, ons fort heeft geen zwake plek
Users en crew verbroederen zich even om deze gast even duidelijk te maken dat hij zelf zóóóó 9-12-2004 is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:50 schreef hallo_mensen het volgende:
sneeuwballen gooien is zo 9-12-2004
Dat was maar een hologram! Het userfort staat nog, en ik heb geen bijles nodig in sneeuwvechten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
* gr8w8] gooit sneeuwbal op de zwake plek. [/me]
Er gebeurt niets.
[me=gr8w8 gooit sneeuwbal op de zwakke plek.
Usersfort stort in, op het klaslokaal na, waar pc-fr34k door de andere users wat bijles krijgt.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Users en crew verbroederen zich even om deze gast even duidelijk te maken dat hij zelf zóóóó 9-12-2004 is.
PATS PATS PATSERDEPATS
![]()
* hallo_mensen en zijn limburgse leger komen grachtwacht eventjes invriezenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Users en crew verbroederen zich even om deze gast even duidelijk te maken dat hij zelf zóóóó 9-12-2004 is.
PATS PATS PATSERDEPATS
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |