abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23996349
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:22 schreef RedArrow68 het volgende:
Boordcomputer heb je niets aan
Goedkoop & slecht argument. Een boordcomputer is lang een van de meest populaire opties geweest op nieuw verkochtte auto's. Bovendien is die optie ook een poos BPM-vrij (tot een bepaald bedrag) geweest omdat de overheid er het nut ook wel van inzag.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:22 schreef RedArrow68 het volgende:
en een alarm is gewoon standaard
Ik ben dr niet 100% zeker van maar volgens mij moest je destijds toch echt 1200 gulden bijlappen voor het juiste alarm om je S alleen maar te kunnen verzekeren.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:22 schreef RedArrow68 het volgende:Maargoed we zijn het er over eens dat in dat segmetn erg veel wordt afgeschrven.
En wat ik al zei in het populaire lagere segment zien we pas echt verschillen.
Ah kijk. Met die E-klasse - A6 vergelijking begon je eindelijk eens wat hout te snijden. De E is altijd al een courant model geweest, en al helemaal als het om een diesel gaat. Ik geloof het direct als je zegt dat die het beter doet in de inruil. Goed voorbeeld.
Maar om Mercedes dan maar meteen als "minder afschrijvend" te betitelen is mij wat makkelijk. Ik kan ook wel een erg courant audi model noemen. De audi cabrio bijvoorbeeld. Ik zou zo geen mercedes kunnen noemen die procentueel zo weinig afschrijft als de audi cabrio. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat dat makkelijk is omdat cabrios altijd couranter zijn, maar als je dan bij mercedes eens bij de cabrios kijkt dan valt dat nog tegen. De CLK cabrio bijvoorbeeld (niet direct vergelijkbaar, later model, wat duurder) dan blijkt die harder af te schrijven.
  woensdag 15 december 2004 @ 19:54:54 #92
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23996461
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:01 schreef Catch22- het volgende:
vertel je er ook bij dat hij over 3 jaar gezien FLINK in waarde daalt

Neem een audi, lekker betrouwbaar en waardevast
Wat een onzin ook altijd.. waarde vaste auto. Je koop toch ook geen huis met het idee dat hij wel genoeg moet opleveren bij verkoop. Je neem een auto omdat jij hem mooi vind, lekker vind rijden etc. Hooguit neem je de waarde bij verkoop me in de kosten (afschrijving). Maar je kan de auto ook gewoon op rijden, en dan zijn ze allebei bijna niets meer waard.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  woensdag 15 december 2004 @ 20:05:32 #93
17061 mvt
blame Canada
pi_23996707
Als je moeder aan een Freelander dacht, misschien moet ze ook eens kijken naar bijvoorbeeld een Toyota RAV4.
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 15 december 2004 @ 22:37:46 #94
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_24000537
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef DIJK het volgende:

[..]

Goedkoop & slecht argument. Een boordcomputer is lang een van de meest populaire opties geweest op nieuw verkochtte auto's. Bovendien is die optie ook een poos BPM-vrij (tot een bepaald bedrag) geweest omdat de overheid er het nut ook wel van inzag.
[..]

Ik ben dr niet 100% zeker van maar volgens mij moest je destijds toch echt 1200 gulden bijlappen voor het juiste alarm om je S alleen maar te kunnen verzekeren.
[..]

Ah kijk. Met die E-klasse - A6 vergelijking begon je eindelijk eens wat hout te snijden. De E is altijd al een courant model geweest, en al helemaal als het om een diesel gaat. Ik geloof het direct als je zegt dat die het beter doet in de inruil. Goed voorbeeld.
Maar om Mercedes dan maar meteen als "minder afschrijvend" te betitelen is mij wat makkelijk. Ik kan ook wel een erg courant audi model noemen. De audi cabrio bijvoorbeeld. Ik zou zo geen mercedes kunnen noemen die procentueel zo weinig afschrijft als de audi cabrio. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat dat makkelijk is omdat cabrios altijd couranter zijn, maar als je dan bij mercedes eens bij de cabrios kijkt dan valt dat nog tegen. De CLK cabrio bijvoorbeeld (niet direct vergelijkbaar, later model, wat duurder) dan blijkt die harder af te schrijven.
Ik ben het helemaal eens met je verhaal.. al wil ik toch even zeggen (ik heb geen idee wat een audi cabrio opbrengt dus..) dat je voor een w124 cabrio soms meer dan 20.000 euro betaald!! Voor een auto van 10 jaar oud . Dit model dus:

Ik weet dat die audi'cabrio's goed geld opbrengen, mijn moeder heeft een 1800 20klepper gehad. Later ingeruild voor een andere auto, en het inruilbedrag viel idd heel erg mee. Erg mooie auto's, zeker de mooiste in zijn klasse

[ Bericht 3% gewijzigd door RedArrow68 op 15-12-2004 22:48:22 ]
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
pi_24255745
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef KeessieX het volgende:
[afbeelding]

¤ 21.500,-
Dit is veel té extreem.
Verwijderd door Admin.
pi_24256076
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:27 schreef Catch22- het volgende:
heb je geld over? Ik denk namelijk dat je voor veel minder (misschien wel zelfs de helft) ook een auto kan vinden die aan je eisen voldoet. Helemaal omdat je maar 10.000 km in het jaar gaat rijden.
Jah, zou ik ook zeggen, bv een wat ouder 2e handsje met meer km's op de teller. Zou ik m'n moeder ook adviseren, ze heeft 3 jaar geleden een nieuwe VW Polo gekocht en daar staat nu nog geen 22.000KM op de teller. Had ze eigenlijk net zo goed een 2e handse met 100.000KM op de teller kunnen hebben, kon ze nog lang mee doen.

Zeker wanneer de topicstarter naar een Golfje 4 1.6 kijkt, koop dan gewoon een wat oudere met meer km's op de teller.
pi_24256262
Me opa en oma kochten een nieuwe Micra en daar staat na 6 jaar 30k op
pi_24256421
Audi A3 of VW golf, maar liever de A3 want die is iets sjieker, de kwaliteit is van beiden toppiejoppie

Geen moeilijke keus lijkt mij.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  woensdag 29 december 2004 @ 22:13:24 #99
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_24285277
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:51 schreef GWD het volgende:

Motor maakt niet zo heel erg veel uit aangezien ze nog geen 10.000 km per jaar rijdt
Klinkt niet erg logisch, als je allemaal sportieve auto's in je post zet natuurlijk....

Zou trouwens, als tweede auto, voor de Mini Cooper S gaan. Lekker beetje gooien en smijten met dat ding....
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_24289365
Mijn vader heeft altijd Alfa gereden. Ze mogen dan niet waardevast zijn, voor de liefhebber maakt dat niets uit. Ik zit nu ook te azen op een mooie Alfa. Ik ben er mee opgegroeid en ik vind ze nu nog steeds bloedmooi...
Maar persoonlijk vind ik Alfa's meer mannen auto's.

Mijn moeder had tot vorige week een peugeot 206 en dat beviel erg goed. Ik heb er zelf ook nog in gereden en ik vond het ook helemaal geen onaardige auto. Nu heeft ze een Volkswagen polo, ze vind hem lekkerder rijden maar ze kan er minder boodschappen in kwijt zegt ze. Als mijn moeder zou moeten kiezen uit jou rijtje zou ze voor Volkswagen gaan, puur om het rijgenot en een Golf is een beetje groter dan een Polo dus je kan er wat meer in kwijt.
  donderdag 30 december 2004 @ 01:08:48 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_24289771
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:22 schreef VanDread het volgende:

[..]

Sterf
Psies
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_24289851
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:51 schreef GWD het volgende:
- Chrystler PT Cruiser Cabrio 2.4T - Waardeloze auto, leuk uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')