abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23981161
quote:
Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef yup het volgende:

[..]

Meer dan iemand die Toyota fapper is

Serieus ik hoor van meisjes en vrouwen dat de A3 sexy mooi wat nog meer is. Ik denk juist door zijn kleine en exclusieve uitstraling.

Klein = vrouwen kunnen niet rijden, dus klein is fijn, makkelijker te parkeren enzo.

Exclusief = natuurlijk moet het duur zijn en eruitzien, want dan maak je de blits bij je vriendinnetjes.

Tot zover yup de vrouwen-guru
Vrouwen = Peugeot

mijne iig
pi_23981580
Peugeot? Dacht het niet, meestal 206 cc of normale 206 of 307 cc. Zijn die vrouwen gek op. Ik vind ze gewoon leuk uitzien meer niet
pi_23981619
quote:
Op woensdag 15 december 2004 01:55 schreef yup het volgende:
Peugeot? Dacht het niet, meestal 206 cc of normale 206 of 307 cc. Zijn die vrouwen gek op. Ik vind ze gewoon leuk uitzien meer niet
Maar vrouwen denken daar anders over
Die vinden een Ford Ka ook schattig
pi_23981642
Ja. Het vreemde is een man met een X5 is natuurlijk stoer maar als eigen auto ho maar want zo een X5 parkeren is natuurlijk een hele klus
  woensdag 15 december 2004 @ 09:04:20 #66
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23983249
quote:
Nee in zo'n supra heb je ook echt lekker veel ruimte en zo
pi_23983465
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Leuk als je op een woonwagenkamp woont
Sterf
en toen.....
pi_23983473
audi a4 is een wereldwagen
pi_23983618
quote:
Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef yup het volgende:

[..]

Meer dan iemand die Toyota fapper is

Serieus ik hoor van meisjes en vrouwen dat de A3 sexy mooi wat nog meer is. Ik denk juist door zijn kleine en exclusieve uitstraling.

Klein = vrouwen kunnen niet rijden, dus klein is fijn, makkelijker te parkeren enzo.

Exclusief = natuurlijk moet het duur zijn en eruitzien, want dan maak je de blits bij je vriendinnetjes.

Tot zover yup de vrouwen-guru
Wat ik zo meegekregen heb van vrouwen is dat ze een auto willen die "lief kijkt" .
En dan heb ik onder andere 3 zussen als referentie materiaal.
  woensdag 15 december 2004 @ 09:38:52 #70
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23983670
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:34 schreef blieblie het volgende:

[..]

Wat ik zo meegekregen heb van vrouwen is dat ze een auto willen die "lief kijkt" .
En dan heb ik onder andere 3 zussen als referentie materiaal.
En ze moeten snel zijn.

Gezien de smaak van mijn vrouw en 2 zussen
pi_23983789
850 t5 R
pi_23984121
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef blieblie het volgende:
En waarom denkt de TS dat een stel pubers die bij lange na geen auto kunnen betalen en ook allemaal geen moeder zijn weten wat voor auto het beste is voor je moeder?

kies toch zelf man, hier krijg je toch alleen PK geblaat, en ik ken maar weinig moeders die zich daar druk om maken. Wat zijn de eisen van je moeder? Hoeveel mensen moeten er in kunnen, ga je der mee op vakantie, hoeveel boodschappen doet ze wekelijks? etc. etc.

Maak een lijstje met plus en minpunten van de auto's die je getest hebt, de auto met de meeste plusjes EN waar je het beste gevoel bij krijgt koopt je ma.

Maar asjeblieft tief op met dit soort patstopics .
Ksnap niet waarom het zin heeft om op Fok! te gaan vragen wat je ma of pa moet gaan kopen.
Waarschijnlijk heb je der zelf niet eens inspraak op.

Maar goed.... dat denk ik.
Jah want wij hebben nu een stuk of 10 auto's getest en zoeken een beetje naar de beste opties. we hebben overal ongeveer een uurtje ingereden en hier op Fok! zijn een hoop mensen die ook eenzelfde soort auto hebben. Dus waar ik naar opzoek ben zijn mensen die auto's in deze klasse rijden en graag hun ervaringen en plus en minpunten over de auto's willen delen of zelfs nieuwe NUTTIGE suggesties kunnen geven voor wat voor auto we nog over het hoofd hebben gezien aangezien we toch al even bezig zijn met kijken kunnen er nog wel een paar bij.

En ik kwam dus de Seat Leon tegen die hebben we inderdaad nog niet geprobeerd terwijl het een leuk ogende auto is. Die staat dus deze week nog op het programma.

De BMW 116i Executive is tot nu toe favoriet maar we zullen zien hoe die Leon bevalt.
tot nu toe bedankt.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_23984176
ik zou een volvo 850 T5R nemen, ben je voor 13.000 euro klaar.
pi_23984228
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:10 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zou een volvo 850 T5R nemen, ben je voor 13.000 euro klaar.
Maar da's een ouwe auto, en ze willen geen ouwe auto;s dus dat gaat niet

ps.

Voor alle mensen die dit een "aandachtschreeuw topic vinden" .. ga je eens afvragen wat het me intresseerd wat een forum vol volslagen onbekenden die ik waarschijnlijk nooit tegen zal komen van me denkt, ik denk dat dit meer wat over jullie zelf zegt. als dit topic je niet bevalt dan zijn er genoeg andere waar je op kan reageren hoor. Ik zal juliie opmerkingen nu verder ook negeren daar heb ik nu even geen zin in .. sorry
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_23984271
Hmmmm, een splinter nieuwe auto is geld verkwisting...
  woensdag 15 december 2004 @ 10:27:51 #76
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23984442
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef GWD het volgende:

[..]

Maar da's een ouwe auto, en ze willen geen ouwe auto;s dus dat gaat niet

ps.

Voor alle mensen die dit een "aandachtschreeuw topic vinden" .. ga je eens afvragen wat het me intresseerd wat een forum vol volslagen onbekenden die ik waarschijnlijk nooit tegen zal komen van me denkt, ik denk dat dit meer wat over jullie zelf zegt. als dit topic je niet bevalt dan zijn er genoeg andere waar je op kan reageren hoor. Ik zal juliie opmerkingen nu verder ook negeren daar heb ik nu even geen zin in .. sorry
Waarom vraag je het dan?
Je loopt te blaten over Aston Martins, audi's etc etc... Gaat helemaal nergens over, en echt geloofwaardig is het ook al niet...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_23984699
Subaru Impreza 2.0 WRX AWD (helaas geen STI ) Kosten: ¤20k

Allebei 64k op de teller. Bouwjaar: 2001 & 2002



pi_23984812
die impreza's worden nieuw bijna echt niet meer verkocht
pi_23985622
Die Impreza's hebben verder ook plastic fantastic interieur dus die vallen ook af. Zoals de TS zei pa van TS heeft al een Legacy 3.0R spec b getest.
pi_23987310
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef yup het volgende:
Die Impreza's hebben verder ook plastic fantastic interieur dus die vallen ook af. Zoals de TS zei pa van TS heeft al een Legacy 3.0R spec b getest.
Verkeerde Topique dude

Hier nieuwe auto (ook sleepwagen) moet je zijn
  woensdag 15 december 2004 @ 14:12:12 #81
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_23989301
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:01 schreef Catch22- het volgende:
vertel je er ook bij dat hij over 3 jaar gezien FLINK in waarde daalt

Neem een audi, lekker betrouwbaar en waardevast
Audi is ook niet bepaald waardevast...
Als je een waardevaste auto wil moet je benz of toyota rijden.
Een audi a8 4.2 uit 1997 krijg je bij inruil nog maar 9.000 euro voor Met iets meer als 100.000km whaha... brengt netzoveel op als een Corolla uit 99 hehe
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
pi_23991305
Laten we de Lexus IS200 niet vergeten, blijft een lekkere wagen, ook al moet je aan t uiterlijk wennen... of een Peugeot 206CC, ok al issie wat kleiner... nieuwe a-klasse is ook wel netjes... of een demo versie van een hyundai tucson/kia sportage, die moeten ook wel rond de 20d liggen nu, en lekker hip.... maarja audi a4 avant über alles, ik ben helemaal weg van de afwerking van deze automobiel (na-2001 dan...).
pi_23991997
quote:
Op woensdag 15 december 2004 14:12 schreef RedArrow68 het volgende:

[..]

Audi is ook niet bepaald waardevast...
Als je een waardevaste auto wil moet je benz of toyota rijden.
Een audi a8 4.2 uit 1997 krijg je bij inruil nog maar 9.000 euro voor Met iets meer als 100.000km whaha... brengt netzoveel op als een Corolla uit 99 hehe
Das ook geleuter. Oftewel appels met peren vergelijken. Net of een S-klasse (en die mag je wel vergelijken met een A8) lekker waardevast is. Daar schrijf je minstens zoveel (zoniet meer, aangezien ie standaard wat duurder was) op af als een A8 over diezelfde periode.

Kleine in het gebruik (en aanschaf) goedkope autotjes schrijven gewoon het minste af. (mits het een beetje om een courant model/merk gaat). Grote dure sloepen schrijven altijd veel af, of het nou om een A8 een S-klasse of een 7-serie gaat.

Toyota is dan nog wel een aardig voorbeeld omdat die een betrouwbaar imago hebben en daardoor 2ehands populair zijn. Dat drijft de prijs enigzins op. Maar ook in dat geval gaat het alleen om de kleinere modellen die goedkoop in het gebruik zijn. (zoals die corolla)
  woensdag 15 december 2004 @ 16:27:52 #84
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23992229
heb je geld over? Ik denk namelijk dat je voor veel minder (misschien wel zelfs de helft) ook een auto kan vinden die aan je eisen voldoet. Helemaal omdat je maar 10.000 km in het jaar gaat rijden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23992711
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef DIJK het volgende:

[..]
Toyota is dan nog wel een aardig voorbeeld omdat die een betrouwbaar imago hebben en daardoor 2ehands populair zijn. Dat drijft de prijs enigzins op. Maar ook in dat geval gaat het alleen om de kleinere modellen die goedkoop in het gebruik zijn. (zoals die corolla)
Niet alleen de Corolla's.
Ook b.v. de Land Cruisers, Hiace, Camry's en Carina's omdat deze zeer populair zijn voor de export. Helaas is het straks zeldzaam om b.v. een '91er Carina te hebben.
  woensdag 15 december 2004 @ 17:18:29 #86
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_23993251
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef DIJK het volgende:

[..]

Das ook geleuter. Oftewel appels met peren vergelijken. Net of een S-klasse (en die mag je wel vergelijken met een A8) lekker waardevast is. Daar schrijf je minstens zoveel (zoniet meer, aangezien ie standaard wat duurder was) op af als een A8 over diezelfde periode.
Als je in occasiontabellen kijkt (ANWB e.d) en ook gewoon naar verkoopprijzen zul je zien dat een S stukken meer oplevert dan een A8 Kijk naar de 'koerslijst' en neem een:

A8 4.2 uit 1997 = € 19.000,-
en een S420 uit 1997: € 24.000,- (oude vierkante tank-model nog)

Mercedes is in zijn klasse altijd al de meest waardevaste geweest.
Kijk naar de W124 serie (ook bekent als 200serie). Voor een Combi-model uit 1992 betaal je gauw over de 10.000 euro. Voor een taxi!

[ Bericht 14% gewijzigd door RedArrow68 op 15-12-2004 18:03:50 ]
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
pi_23995037
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:18 schreef RedArrow68 het volgende:
Als je in occasiontabellen kijkt (ANWB e.d) en ook gewoon naar verkoopprijzen zul je zien dat een S stukken meer oplevert dan een A8 Kijk naar de 'koerslijst' en neem een:

A8 4.2 uit 1997 = € 19.000,-
en een S420 uit 1997: € 24.000,- (oude vierkante tank-model nog)
Hou je ook ff rekening met de nieuwprijs van (vanaf) 104.574 euri voor de S420 in 97 en ¤ 83.491 in 97 voor de A8 4.2? Wat de afschrijving voor de Merc in keiharde euro's veel hoger maakt, en procentueel gezien practisch hetzelfde. (77% voor beide).

[ Bericht 5% gewijzigd door DIJK op 15-12-2004 18:59:32 ]
  woensdag 15 december 2004 @ 18:58:32 #88
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_23995221
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:49 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hou je ook ff rekening met de nieuwprijs van (vanaf) 104.574 euri voor de S420 in 97 en ¤ 83.491 in 97 voor de A8 4.2?
Ja want de S zit standaard al alles in Bij de A8 mag je alles er nog bijkopen... (optie in pakketen, en zon paket kost wel wat meer dan een paar duizend euro )

Als je een klasse lager kijkt (A6 vs E) dan zijn de verschillen ook duidelijk aanwezig: Een diesel uitvoering stationcar met nieuwprijs van 56.000 euro. Men neme een A6 2,5tdi en een E270cdi... zelfde nieuwprijs, inruil van een 4 jaar oude scheelt meer als 4.000 euro in inruil

[ Bericht 16% gewijzigd door RedArrow68 op 15-12-2004 19:06:30 ]
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
pi_23995435
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef RedArrow68 het volgende:
Ja want de S zit standaard al alles in Bij de A8 mag je alles er nog bijkopen... (optie in pakketen, en zon paket kost wel wat meer dan een paar duizend euro )
Quatsch. Zoveel verschil zat daar zeker niet in. Op de 4.2 quattro was practisch alles standaard wat ook op die s420 zat. Ik heb het net ff nagekeken. De merc had wel een stereo en electrische stoelverstelling standaard die de audi niet had. Maar daarintegen had de audi wel een boardcomputer en een alarm, waar bij mercedes gewoon voor gelapt moest worden. Voor dingen als verwarmde stoelen of leren bekleding moest je bij beide wagens gewoon nog bij lappen.

Bovendien komt daarbij dat dat boekje waar jij in kijkt voor de prijzen geen rekening houdt met opties. Dat is gebaseerd op de standaardprijzen.
  woensdag 15 december 2004 @ 19:22:58 #90
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_23995748
Boordcomputer heb je niets aan en een alarm is gewoon standaard Ik weet niet waar je kijkt maar als je bij autoweek kijkt kan je stoppen want daar klopt geen bout van

Maargoed we zijn het er over eens dat in dat segmetn erg veel wordt afgeschrven.
En wat ik al zei in het populaire lagere segment zien we pas echt verschillen. Verder is er nog een verschil tussen het boekje en wat je er écht voor krijgt. Wed maar dat 90% van alle dealers liever een Benz verkoopt dan een Audi... Die benz is veel sneller weg --> dus hogere inruil.
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')