Vrouwen = Peugeotquote:Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef yup het volgende:
[..]
Meer dan iemand die Toyota fapper is![]()
Serieus ik hoor van meisjes en vrouwen dat de A3 sexy mooi wat nog meer is. Ik denk juist door zijn kleine en exclusieve uitstraling.
Klein = vrouwen kunnen niet rijden, dus klein is fijn, makkelijker te parkeren enzo.
Exclusief = natuurlijk moet het duur zijn en eruitzien, want dan maak je de blits bij je vriendinnetjes.
Tot zover yup de vrouwen-guru![]()
Maar vrouwen denken daar anders overquote:Op woensdag 15 december 2004 01:55 schreef yup het volgende:
Peugeot? Dacht het niet, meestal 206 cc of normale 206 of 307 cc. Zijn die vrouwen gek op. Ik vind ze gewoon leuk uitzien meer niet
Nee in zo'n supra heb je ook echt lekker veel ruimte en zoquote:Op woensdag 15 december 2004 08:38 schreef zBus het volgende:
Recent genoeg?
http://zoek.autotrader.nl(...)bb63217f&did=1001240
Sterfquote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuk als je op een woonwagenkamp woont
Wat ik zo meegekregen heb van vrouwen is dat ze een auto willen die "lief kijkt"quote:Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef yup het volgende:
[..]
Meer dan iemand die Toyota fapper is![]()
Serieus ik hoor van meisjes en vrouwen dat de A3 sexy mooi wat nog meer is. Ik denk juist door zijn kleine en exclusieve uitstraling.
Klein = vrouwen kunnen niet rijden, dus klein is fijn, makkelijker te parkeren enzo.
Exclusief = natuurlijk moet het duur zijn en eruitzien, want dan maak je de blits bij je vriendinnetjes.
Tot zover yup de vrouwen-guru![]()
En ze moeten snel zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ik zo meegekregen heb van vrouwen is dat ze een auto willen die "lief kijkt".
En dan heb ik onder andere 3 zussen als referentie materiaal.
Jah want wij hebben nu een stuk of 10 auto's getest en zoeken een beetje naar de beste opties. we hebben overal ongeveer een uurtje ingereden en hier op Fok! zijn een hoop mensen die ook eenzelfde soort auto hebben. Dus waar ik naar opzoek ben zijn mensen die auto's in deze klasse rijden en graag hun ervaringen en plus en minpunten over de auto's willen delen of zelfs nieuwe NUTTIGE suggesties kunnen geven voor wat voor auto we nog over het hoofd hebben gezien aangezien we toch al even bezig zijn met kijken kunnen er nog wel een paar bij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef blieblie het volgende:
En waarom denkt de TS dat een stel pubers die bij lange na geen auto kunnen betalen en ook allemaal geen moeder zijn weten wat voor auto het beste is voor je moeder?
kies toch zelf man, hier krijg je toch alleen PK geblaat, en ik ken maar weinig moeders die zich daar druk om maken. Wat zijn de eisen van je moeder? Hoeveel mensen moeten er in kunnen, ga je der mee op vakantie, hoeveel boodschappen doet ze wekelijks? etc. etc.
Maak een lijstje met plus en minpunten van de auto's die je getest hebt, de auto met de meeste plusjes EN waar je het beste gevoel bij krijgt koopt je ma.
Maar asjeblieft tief op met dit soort patstopics.
Ksnap niet waarom het zin heeft om op Fok! te gaan vragen wat je ma of pa moet gaan kopen.
Waarschijnlijk heb je der zelf niet eens inspraak op.
Maar goed.... dat denk ik.
Maar da's een ouwe auto, en ze willen geen ouwe auto;s dus dat gaat nietquote:Op woensdag 15 december 2004 10:10 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zou een volvo 850 T5R nemen, ben je voor 13.000 euro klaar.
Waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef GWD het volgende:
[..]
Maar da's een ouwe auto, en ze willen geen ouwe auto;s dus dat gaat niet
ps.
Voor alle mensen die dit een "aandachtschreeuw topic vinden" .. ga je eens afvragen wat het me intresseerd wat een forum vol volslagen onbekenden die ik waarschijnlijk nooit tegen zal komen van me denkt, ik denk dat dit meer wat over jullie zelf zegt. als dit topic je niet bevalt dan zijn er genoeg andere waar je op kan reageren hoor. Ik zal juliie opmerkingen nu verder ook negeren daar heb ik nu even geen zin in .. sorry![]()
Verkeerde Topique dudequote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef yup het volgende:
Die Impreza's hebben verder ook plastic fantastic interieur dus die vallen ook af. Zoals de TS zei pa van TS heeft al een Legacy 3.0R spec b getest.
Audi is ook niet bepaald waardevast...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:01 schreef Catch22- het volgende:
vertel je er ook bij dat hij over 3 jaar gezien FLINK in waarde daalt
Neem een audi, lekker betrouwbaar en waardevast
Das ook geleuter. Oftewel appels met peren vergelijken. Net of een S-klasse (en die mag je wel vergelijken met een A8) lekker waardevast is. Daar schrijf je minstens zoveel (zoniet meer, aangezien ie standaard wat duurder was) op af als een A8 over diezelfde periode.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:12 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Audi is ook niet bepaald waardevast...
Als je een waardevaste auto wil moet je benz of toyota rijden.
Een audi a8 4.2 uit 1997 krijg je bij inruil nog maar 9.000 euro voorMet iets meer als 100.000km whaha... brengt netzoveel op als een Corolla uit 99 hehe
Niet alleen de Corolla's.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef DIJK het volgende:
[..]
Toyota is dan nog wel een aardig voorbeeld omdat die een betrouwbaar imago hebben en daardoor 2ehands populair zijn. Dat drijft de prijs enigzins op. Maar ook in dat geval gaat het alleen om de kleinere modellen die goedkoop in het gebruik zijn. (zoals die corolla)
Als je in occasiontabellen kijkt (ANWB e.d) en ook gewoon naar verkoopprijzen zul je zien dat een S stukken meer oplevert dan een A8quote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef DIJK het volgende:
[..]
Das ook geleuter. Oftewel appels met peren vergelijken. Net of een S-klasse (en die mag je wel vergelijken met een A8) lekker waardevast is. Daar schrijf je minstens zoveel (zoniet meer, aangezien ie standaard wat duurder was) op af als een A8 over diezelfde periode.
Hou je ook ff rekening met de nieuwprijs van (vanaf) 104.574 euri voor de S420 in 97 en ¤ 83.491 in 97 voor de A8 4.2? Wat de afschrijving voor de Merc in keiharde euro's veel hoger maakt, en procentueel gezien practisch hetzelfde. (77% voor beide).quote:Op woensdag 15 december 2004 17:18 schreef RedArrow68 het volgende:
Als je in occasiontabellen kijkt (ANWB e.d) en ook gewoon naar verkoopprijzen zul je zien dat een S stukken meer oplevert dan een A8Kijk naar de 'koerslijst' en neem een:
A8 4.2 uit 1997 = € 19.000,-
en een S420 uit 1997: € 24.000,- (oude vierkante tank-model nog)
Ja want de S zit standaard al alles inquote:Op woensdag 15 december 2004 18:49 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hou je ook ff rekening met de nieuwprijs van (vanaf) 104.574 euri voor de S420 in 97 en ¤ 83.491 in 97 voor de A8 4.2?
Quatsch. Zoveel verschil zat daar zeker niet in. Op de 4.2 quattro was practisch alles standaard wat ook op die s420 zat. Ik heb het net ff nagekeken. De merc had wel een stereo en electrische stoelverstelling standaard die de audi niet had. Maar daarintegen had de audi wel een boardcomputer en een alarm, waar bij mercedes gewoon voor gelapt moest worden. Voor dingen als verwarmde stoelen of leren bekleding moest je bij beide wagens gewoon nog bij lappen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef RedArrow68 het volgende:
Ja want de S zit standaard al alles inBij de A8 mag je alles er nog bijkopen... (optie in pakketen, en zon paket kost wel wat meer dan een paar duizend euro
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |