koop gewoon een tweedehands grijskenteken jeep; die dingen worden nu massaal door particulieren gedumped en zijn niet meer te verkopen; dan heb je je oplossing voor een prikkie èn voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:16 schreef mistraldk het volgende:
Het gaat hier om de volgende situatie:
Mijn vader heeft nu een (kleine) auto, en is daar erg tevreden mee. Echter, vanwege de noodzaak om regelmatig (1x per 1 á 2 weken) een trailer te slepen van ca. 1950 kg is is hij op zoek naar een nieuwe auto. Hij rijdt nu een audi S3, en het liefst wil hij in zijn volgende wagen hetzelfde soort kwaliteit. Ook vierwielaandrijving (zoals nu Quattro) is een pré, en natuurlijk moet de wagen 2000KG kunnen slepen. Opties waar hij al naar heeft gekeken zijn de nieuwe a4 3.0tdi, topwagen alleen té duur met een prijs van 65000e.. Ook de Subaru legacy3.0R spec.B heeft ie bekeken. Was te plastic allemaal en was hij dus niet echt van overtuigd.
Wie o Wie weet er de ultieme optie?
Een andere mogelijkheid is de audi gewoon houden en een tweede 'sleepwagen' te kopen. Ook advies/opties daarbij ben ik erg blij mee. Nissan patrol, toyota 90, mitsubishi pajero, of gewoon een oude mercedes Eklasse diesel kampbak/taxi...???
Again: wie weet de beste optie, of heeft een auto die zeker het overwegen waard is?
Naar mijn weten wordt de passat w8 niet meer gemaakt...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef M5 het volgende:
VW Passat W8. is wel duur a 58.000, maar kan 2100 kg trekken en heeft 4 wiel aandrijving. plus dat het een degelijke auto is
Trouwens, een A4 3.0 TDI quattro is nieuw 49.000 en geen 65.000 of bedoel je de A6 3.0 TDI quattro? De A4 3.0 TDI mag namelijk 2000 kg trekken.
Ik zie niet in waarom je 20.000 euro aan opties op je A4 zou nemen. ik weet niet wat je er dan allemaal in wilt hebben? een standaard A4 3.0 TDI is best compleet dacht ik zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:45 schreef mistraldk het volgende:
probleem met espace, 530d en audi is dat ze inderdaad te duur zijn, audi start op 48, maar kies je een paar opties, zit je 20000 hoger, zelfde probleem met bmw...
met een eventuele 2e wagen zal ca 15000km per jaar gereden worden, wel fijn als deze niet ENORM zuipt en een beetje lekker rijdt..
Probleem met 2e hands audi's is dat ze te weinig mogen slepen, alleen de nieuwe 3.0tdi mag 2000.
"koop gewoon een tweedehands grijskenteken jeep; die dingen worden nu massaal door particulieren gedumped en zijn niet meer te verkopen; dan heb je je oplossing voor een prikkie èn voor het uitkiezen"
Waar kan je uit kiezen dan bv? ik heb geen idee waar ik voor deze wagens moet kijken???
Any other idea's?
moet dat dan? Ik dacht dat iedereen dat al wist.quote:
Customwagonquote:Op woensdag 15 december 2004 01:22 schreef mistraldk het volgende:
ben nog aan t twijfelen. zit een beetje rond te kijken en zo te zien betaal je tussen de 15k en 20 k voor een redelijk moderne wagen, en tussen de 10 en 15 voor wat ouderen (hoewel enorme bakbeesten als: http://zoek.autotrader.nl(...)bb4c1d98&did=1000060
ook geestig zijn maar natuurlijk wel erg zwaar, en héél duur om te rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |