Hij schijnt zelfs gezegd te hebben dat hij een hekel had aan Feijenoord.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zit nog steeds op die topper te wachten die danklzij Gullits connecties onze verdediging komt versterken...
Had Hofs niet een maandje geleden nog gezegd binnen NL alleen naar psv te willen?
quote:
quote:En de doelpunten van Nicky zijn nog mooier ook
Nee, dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb je een goede jonge talentvolle Nederlandse speler bij je selectie zonder dat je ervoor hoeft te betalen, krijg je dit gezeur...
Er is een topic over voetbal insite, daar kan het dus ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef rotskibo het volgende:
Open dan een topic over Derksen en ga daar op 'em zeiken ?
Toch stond ie ook in de belangstelling van beide clubs. (Hofs dan, Derksen niet denk ik)quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was het punt niet.
Het punt is dat die kneus van een derksen zei dat f'noord een topaankoop had gedaan waar Ajax en psv van zouden schrikken.
Ik denk dat de enige schok de lachkick is waar beide teams nu niet meer uitkomen.
Hofs,
,
!.
Meningen kunnen snel veranderen blijkt...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Had Hofs niet een maandje geleden nog gezegd binnen NL alleen naar psv te willen?
Hij wil carnaval vieren en knuffelen met de kinderen op de tribunes daarquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meningen kunnen snel veranderen blijkt...
Knuffelen met kinderen? Is het familie van Kees B. dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij wil carnaval vieren en knuffelen met de kinderen op de tribunes daar
Wat vind jij er van, Methodmich? groot talent of nieuwe Lurling?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ajax had geen interesse in Hofs. Vitesse bood hem destijds aan toen ze een paar Ajacieden wilden hebben, maar Ajax hoefde Hofs niet. Alleen PSV wilde hem dolgraag hebben.
Uiteraard, van de andere twee kan 'ie het niveau namelijk niet aanquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef rotskibo het volgende:
Ik zag em net op TV zeggen dat ie vind dat Feyenoord van de top-3 clubs het best bij hem past...
Oprotten kneus.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, van de andere twee kan 'ie het niveau namelijk niet aan
-kquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef jerryx het volgende:
Oprotten kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |