Mwoah, d'r mag wel een goede middenvelder bij hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tevez heeft al lang en breed bij Corinthians getekend dus dat had ook niet gekunt.
Lijkt me een tegenvaller voor de feyenoordfans.
Ik had echt een Desaily of Kompany verwacht, daar waar ze juist de versterking hard nodig hebben.
Middenveld van feyenoord is weinig mis mee, Boschaart, Ghaly, Ono, Castelen, Goor, Pardo, Smolarek, tal van mogelijkheden.
Ja, lach maar.quote:
Wie weet is ie echt gewoon heel goed en speelt ie over een jaar de sterren van de hemel..quote:Op maandag 13 december 2004 22:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, lach maar..
Bij Feyenoord denken ze dat het publiek na zoveel slechte wedstrijden tevreden is met Nicky Hofs..
Eerder de nieuwe vd Vaartquote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie weet is ie echt gewoon heel goed en speelt ie over een jaar de sterren van de hemel..
Maar ik denk dat de kans groter is dat het een nieuwe Lurling gaat worden..
Sure,quote:Op maandag 13 december 2004 22:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Eerder de nieuwe vd VaartAl hoop ik dat hij na z'n 1e jaar wél blijft presteren
Mwoah, zulke spelers moet je sowieso halen als ze transfervrij zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Begrijp niet wat ze met Hofs moeten. Vind het wel een goede speler, maar nodig? Nee, dacht het niet.
Want?quote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef jerryx het volgende:
[..]
Mwoah, zulke spelers moet je sowieso halen als ze transfervrij zijn.
Gewoon de vervanger voor Buffel lijkt mij.quote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Begrijp niet wat ze met Hofs moeten. Vind het wel een goede speler, maar nodig? Nee, dacht het niet.
Toch wel een van de grotere talenten van Nederland. Als PSV hem had gehaald en hij volgend jaar de sterren van de hemel speelde zaten wij ons dan af te vragen waarom wij zulke spelers altijd lieten lopen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:00 schreef Cart_man het volgende:
Want?
Ik snap niet dat Feyenoord geen constructie met een grote club doet, zoals PSV met Alex deed. Dat is onze enige redding momenteel.quote:Op maandag 13 december 2004 23:02 schreef RedGuy het volgende:
Toch he, klonk Derksen alsof het al rond was en met Hofs is nog niks rond blijkbaar.
Misschien dat er toch nog een Kompany inzit..
Ga toch man. Feijenoord is een grote club.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Feyenoord geen constructie met een grote club doet, zoals PSV met Alex deed. Dat is onze enige redding momenteel.
Verdediger komt al.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Aeroxie het volgende:
GVD IK WIL EEN VERDEDIGER!!!:(:(
Volgende wedstrijd dan toch maar een spandoek............
Op de meeste punten wel. Alleen op het belangerijkste punt helaas niet : sportief gezien.quote:Op maandag 13 december 2004 23:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga toch man. Feijenoord is een grote club.
Ja man geweldig er komen er 2 die eerst moeten bewijzen dat ze wat zijn voor Feyenoord. En we hebben er 3 nodig.quote:
Geloof mij nu maar. Ik ga geen onzin verkopen, waar ik een kwartier mee bezig ben met typen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef brighton het volgende:
Er staat in het artikel dat ie vanaf 2005/2006 gaat. Barend en Van Dorp meldt dat ie morgen gepresenteerd wordt. Wat is nu juist...?
Graag gedaan. Dit was het nachtje in spanning slapen niet waard.quote:
Idd. Anders droomde ik vannacht over Stam, Kompany, of Kone in Feyenoord-shirtquote:Op maandag 13 december 2004 23:11 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit was het nachtje in spanning slapen niet waard.
Die wilt niet meer in de verdediging spelenquote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog steeds op Oude Kamphuis. Die is ook transfervrij na dit seizoen.
Hij heeft niks te willen, gewoon verdedigen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die wilt niet meer in de verdediging spelen
Hij steekt een middelvinger richting Feyenoord en wacht lekker op een andere clubquote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen, gewoon verdedigen.![]()
Daar zullen ze op aan het w88 zijn in Rotdam, ik denk ook niet dat Mandy zelf naar Feyenoord zou willenquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:43 schreef Greetings het volgende:
Loooooooooooooooool..... Hofs de spectaculaire transfer waarvan PSV en Ajax zich achter de oren zouden krabben![]()
![]()
![]()
Dit moet een grote teleurstelling zijn voor de Feyenoord-fans... Hofs zal niet meer dan een bruikbare bankzitter/ matige basisspeler zijn! En als klap op de vuurpijl komt ie ook nog eens volgend seizoen ipv nu...![]()
Ik dacht nogwel aan Landzaat, Kromkamp, Kone, Van der Meyde, Van Hooijdonk, Boateng etc.
Ja...nogmaals bedankt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:11 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar. Ik ga geen onzin verkopen, waar ik een kwartier mee bezig ben met typen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |