Sterk was misschien niet het goede woord... ik dacht eigenlijk dat je een regisseur of iets dergelijks zochtquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Klopt hoor
Eluc +1
waarom lijkt het je sterk?
Danny Elfman
Qua locatie.. ja!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Tribal-feud... Oosterse film?
Je kan ook mijn vraag nu beantwoorden, hij mag nu niet meer moeilijk zijn... Gaan we door met die van jou...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
Hallo lieve FMT-ers,
Mijn vraag staat nog open maar FOK! gaat voor mij zo heel erg langzaam en eerdat ik een antwoord kan plaatsen of zelfs op het forum kijken dan wel antwoord plaatsen ben ik alweer een paar uur verder. ;{ Ik stel voor mijn vraag te bewaren voor een andere keer nu toch iedereen al door is gegaan. Ik haal hem dus weg. Akkoord?
Djeez...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Eluc het volgende:
[..]
[afbeelding]
BwennieBren +1
Prachtige film!
Ja, echt irritant traag is tquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Djeez...![]()
Ik wil met alle liefde mijn vraag doen, ware het niet dat het ECHT, ECHT heel erg lang duurt eer ik een antwoord kan plaatsen, zo langzaam gaat FOK! bij mij. Hebben jullie dat trouwens ook
Als je het niet erg vindt hou ik mijn vraag nog even geparkeerd want ik wordt echt GEK van die traagheid met postenquote:
Geeft niets!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt hou ik mijn vraag nog even geparkeerd want ik wordt echt GEK van die traagheid met postenIk probeer het dan liever morgen weer eens op FOK! sorry Eluc..... fijne avond iig
Voor zover ik weet speelt ze maar in 1 sequel, niet de moeite om die te verbieden vond ikquote:Op woensdag 15 december 2004 10:38 schreef Ket_Ais het volgende:
Legally Blonde
Legally Blonde 2
Pleasant Ville
American Psycho
Cruel Intensions
Sweet Home Alabama
Election
SFW
Fear
The Importance of Being Earnest
Hopelijk mogen sequels, anders weet ik geen andere meer…..
X-menquote:Op woensdag 15 december 2004 11:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blackadders Christmas Carol
The Santa Clause
The Nightmare Before Christmas
The Santa Clause 2
Bad Santa
Santa Barbara
Die film met Hulk Hogan als kerstman geloof ik, die ergens in de Bottom 100 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |