couldn't agree morequote:Op maandag 13 december 2004 16:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Ja, eigenlijk is het zo wel goed qua afwisseling van vragen
mijn opmerkingen sloegen dus eigenlijk nergens op![]()
Laatste opmerking van mijn kant is dan wel dat ik vind dat bij moeilijke vragen wat sneller hints moeten worden gegeven of duidelijk aangeven dat de vraagsteller weg gaat, want het wil nog wel eens voorkomen dat vragen een dag of zelfs langer blijven staan. En dat is niet echt bevordelijk voor het spel
Nam het spelletje in mijn redeneringen eigenlijk serieuzer dan het is en ik het in het echt neemquote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
couldn't agree more
On both issues
Oh, dat zou nou eigenlijk wel moeten (vind ik).quote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef ranja het volgende:
En wat dat hints betreft, je moet natuurlijk wel het idee hebben dat er überhaupt iemand de vraag bekeken heeftAls ik een vraag stel en na een uur is er nog geen enkele reactie geweest dan ga ik niet (altijd) een hint geven, zeker in het weekend niet.
Ik vind dat die verplichting toch wel bij de vraagsteller ligt, maar daar verschillen de meningen over..quote:Op maandag 13 december 2004 16:30 schreef ranja het volgende:
Is wel zo, van de andere kant zou ook iemand kunnen posten dat hij/zij het niet weet zodat vragensteller weet dat er iemand bezig is met nadenkenkip/ei-probleem
1 van die 2 welquote:Op maandag 13 december 2004 16:23 schreef EricusMaximus het volgende:
Zaten Diane Keaton en/of Martin Sheen er nou in
niet boos wordenquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien een wilde gok :
Apocalypse now ?
Kun je de regisseur aangeven ?quote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef ranja het volgende:
Welke film bevat onder andere de 5 acteurs (m/v) en regisseur die ik hier heb afgekort?
DB =
DK =
GCS =
HL =
MLL =
MS = Martin Sheen
Ik heb de film maar opgezocht op imdb, maar ik zou er niet zijn opgekomen, sterker nog, ik ken hem niet eensquote:
De karakters inderdaadquote:Op maandag 13 december 2004 17:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de film maar opgezocht op imdb, maar ik zou er niet zijn opgekomen, sterker nog, ik ken hem niet eens
DKHL => DB ---> ik hoop toch echt dat je daarmee de karakters bedoeld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |