Een neukertje in de crek doet meestal ook wel wonderenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te laat maar ach.. een laatkomertje doet het altijd goed bij de crew.
Peper het er maar in, straks ben ik weer zwart en is Anosmie pleiterik.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef mvt het volgende:
[..]
Een neukertje in de crek doet meestal ook wel wonderen
Waarom denk je dat ik zo graag blauw wil zijn, Jogy.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Peper het er maar in, straks ben ik weer zwart en is Anosmie pleiterik.
*veto doet op bepaalde sollicitant*quote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo graag blauw wil zijn, Jogy.
jij wilt niet dat RealKnuckels een vriendin krijgt?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:38 schreef jogy het volgende:
[..]
*veto doet op bepaalde sollicitant*
Bij het RIAGG.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef PDD het volgende:
Waar meld ik me aan?
god die disclaimer, hoe politiek correct altijd ookquote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij het RIAGG.
Grapje, om ff te peilen of ik het zelf ook een beetje in me heb.
te soft mên, te softquote:Op woensdag 15 december 2004 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, zo ben ik dan ook wel weer. Kansloos zeker?
Ik vermaak me welquote:
Zo'n kunstmatige rel, waarna Yvonne toch wel bepaalt wie de drie genomineerden zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef DaMook het volgende:
Als yvonne zich vermaakt zijn ze aan het rellen over wie het word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |