Een neukertje in de crek doet meestal ook wel wonderenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te laat maar ach.. een laatkomertje doet het altijd goed bij de crew.
Peper het er maar in, straks ben ik weer zwart en is Anosmie pleiterik.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef mvt het volgende:
[..]
Een neukertje in de crek doet meestal ook wel wonderen
Waarom denk je dat ik zo graag blauw wil zijn, Jogy.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Peper het er maar in, straks ben ik weer zwart en is Anosmie pleiterik.
*veto doet op bepaalde sollicitant*quote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo graag blauw wil zijn, Jogy.
jij wilt niet dat RealKnuckels een vriendin krijgt?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:38 schreef jogy het volgende:
[..]
*veto doet op bepaalde sollicitant*
Bij het RIAGG.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef PDD het volgende:
Waar meld ik me aan?
god die disclaimer, hoe politiek correct altijd ookquote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij het RIAGG.
Grapje, om ff te peilen of ik het zelf ook een beetje in me heb.
te soft mên, te softquote:Op woensdag 15 december 2004 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, zo ben ik dan ook wel weer. Kansloos zeker?
Ik vermaak me welquote:
Zo'n kunstmatige rel, waarna Yvonne toch wel bepaalt wie de drie genomineerden zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef DaMook het volgende:
Als yvonne zich vermaakt zijn ze aan het rellen over wie het word
Er is zelfs een tweede ronde omdat die fa's en a's het niet met de uitslag eens warenquote:
Fun tochquote:Op donderdag 16 december 2004 00:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er is zelfs een tweede ronde omdat die fa's en a's het niet met de uitslag eens waren![]()
Ja, ik lek. Zuig me!
Was?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:02 schreef Blueman het volgende:
De spreekwoordelijke spanning was bijna te snijden hoor!
Neen, tuurlijk niet!quote:
Melkmietje ben jequote:Op donderdag 16 december 2004 01:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een topic van Kastanova over afvallende snikkels. Mag ik bedanken?
Nee, want jullie moeten ook nog kiezen en dan kunnen we jullie de schuld geven ':')quote:Op donderdag 16 december 2004 01:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neen, tuurlijk niet!
Als de FA's en A's er niet uitkomen, dan komt er dadelijk iemand uit en als het dan flopt is er dikke bonje in de crew!
Nieuwe verkiezingen met nieuwe kandidaten is de oplossing!
Een Mietmod!quote:Op donderdag 16 december 2004 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Melkmietje ben je
Ik bijt deze keer niet, beloofd
Vaag het vermoeden dat je met deze opmerking achter de feiten aanloopt.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:04 schreef Blueman het volgende:
Als de FA's en A's er niet uitkomen, dan komt er dadelijk iemand uit en als het dan flopt is er dikke bonje in de crew!
Blame it on the boogie Fokkers!quote:Op donderdag 16 december 2004 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want jullie moeten ook nog kiezen en dan kunnen we jullie de schuld geven ':')
Ik lees me niet meer in. Volg het allemaal toch niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2004 01:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vaag het vermoeden dat je met deze opmerking achter de feiten aanloopt.
Wiequote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik lees me niet meer in. Volg het allemaal toch niet meer...
Las net dat ene Snakey mod is geweest ?
Wie?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik lees me niet meer in. Volg het allemaal toch niet meer...
Las net dat ene Snakey mod is geweest ?
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:12 schreef DaMook het volgende:
Maak nou maar gewoon bekend dat jogy blijft en insoSwets terug komtDan is iedereen tevreden
[inside info] Er heeft werkelijk iemand op je gestemdquote:Op donderdag 16 december 2004 10:43 schreef Kreator het volgende:
Ben ik al benaderd via mail voor de functie of moet ik nog even wachten?
...da's toch knap. Misschien zat ik in een LSD flashback toen ik solliciteerde, maar ik kan het me nauwelijks herinneren...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[inside info] Er heeft werkelijk iemand op je gestemd![]()
Jij krijgt waarschijnlijk wel een wild-cardquote:Op donderdag 16 december 2004 10:54 schreef NiNi het volgende:
Ben ik te laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |