quote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef GLO het volgende:
Ricardo Villalobos - Thé Au Harem d'Archimède
Je wist er ook veel.quote:Op maandag 13 december 2004 23:40 schreef ranja het volgende:
het helpt toch wel als je een beetje thuis bent in de voorkeuren bij zo'n vraag
overigens hoef ik nu niet meer aangezien ik er al 10 van die lijst van jou heb
Daar hebben we het wel 's over gehad, vanwege de gelijknamige film. Schoot me ineens te binnen. Maar natuurlijk weer te laatquote:
Heyquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
- het aapje heeft dat pak niet voor niets aan
- dat mannetje gaat trouwens ook maar door, he?
Tin Man vond ik nog beter. Nieuwe vraag:quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:55 schreef ranja het volgende:
Better is wel een goeie binnenkomer, maar ook zeker goed zijn Tin man en Please you
El, toch? Of toch niet...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tin Man vond ik nog beter. Nieuwe vraag:
Met welke DeBarge was Janet Jackson getrouwd?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:10 schreef ranja het volgende:
Tja hoe heten al die malloten
Wordt toch tijd om te gaan slapen, eigenlijk wel.
quote:
Illeana Douglas is de actrice die de hoofdrol speelt...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:26 schreef Neva het volgende:
ik zie een naam illeana douglas maar da zal wle verkeerd zijnkep echt geen flauw idee...
![]()
Het was eerst een webplaatje van de filmposter dat na een minuut in dat hokjesgedoe veranderde. Beveiligd wschlk. Dus maar ff in m'n photobucket gemiktquote:ik zag bij je foto eerst allemaal vakjes van films.. dus dacht hmm componist van film mzueik vandaar dat het zo;n vreemd antwoord is denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |