Ik ben 22.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:26 schreef bermuda17 het volgende:
[..]
uhm hoe oud ben jij? is 15 niet een beetje weinig op een avond, Als record?
Och, 15 pilsjes op een avond is een mooi record... Herinner me een feestje waar ik er 13 gedronken had (ik was nl. de enige die daar bier dronk vreemd genoeg, dus konden ze het mooi tellen haha), en dan ben ik de volgende dag toch niet erg veel waard moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:38 schreef Shagster het volgende:
[..]
Ik ben 22.
En blijkbaar nogal een prutser als het op drinken aan komt.
Ik gok dat het door de whisky komt... dat moet ik alvast nooit tussen andere dingen en al zeker niet na bier drinken, dan heb ik gegarandeerd hoofdpijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef sexymofo het volgende:
Zat een keer een gast straalbezopen aan de bar en als je hem cola gaf dacht ie dat het baco was. En dan gaf ie je dus <watjemaarwou> voor terug...
Dit leverder na de al genuttigde biertjes i.i.g. het volgende op:
-??x bier
-2x goldstrike
-1x wodka 7up
-1x dubbele wiskey
-2x baco
-een gigantische kater
denk dat de knal vooral door het gecombineer kwam
Je hebt gelijk hoor. De sterke drankverhalen over meer dan een fles op ik weet niet wat voor korte tijd geloof ik ook niet. Ik heb genoeg onervaren gasten buiten westen geweten na één of driekwart fles, en dan kan je nog oefenen wat je wil, zon'n grote hoeveelheid is gewoon onmogelijk binnen te krijgen. (Nou ja, wat sterke drank betreft: dan heb je het waarschijnlijk gewoon te laat door en voor je het weet lig je in het ziekenhuis.)quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:30 schreef tommy123456 het volgende:
geloof er allemaal niets van, als je 2 flessen sterke drank in 20 minuten opdrinkt krijg je zo'n ontzettende klap op je lever dat je buiten westen raakt. heb het zien gebeuren.
Denk dat mensen als snel iets een hele fles noemen. als je bijvoorbeeld met vrienden drinkt en die drinken ook gewoon mee maar men is zo dronken om dat niet door te hebben.
Als je het aan je vrienden vraagt ben ik ervan overtuigd dat die bij wijze van spreken alle 3 diezelfde fles ook helemaal op hebt....
20 tot 30 bier op een lange avond kan ik nog wel geloven. overigens ook niet als het allemaal halve liters zijn die men ff in de kroeg weg tikt, werk maar even 10 to 15 liter vocht weg. dat kan je maag niet aan, zo groot is tie namelijk helemaal niet.
stoere onzin dus
Dat is echt onzin. Iedereen heeft andere grenzen. Sommige mensen raken buiten westen van vijf biertjes en een baco (dat heb ik zien gebeuren), andere mensen drinken een fles whiskey of rum leeg op een avond zonder problemen. Je moet het gewoon goed kunnen aanvoelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:39 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. De sterke drankverhalen over meer dan een fles op ik weet niet wat voor korte tijd geloof ik ook niet. Ik heb genoeg onervaren gasten buiten westen geweten na één of driekwart fles, en dan kan je nog oefenen wat je wil, zon'n grote hoeveelheid is gewoon onmogelijk binnen te krijgen. (Nou ja, wat sterke drank betreft: dan heb je het waarschijnlijk gewoon te laat door en voor je het weet lig je in het ziekenhuis.)
Op een avond ok.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Iedereen heeft andere grenzen. Sommige mensen raken buiten westen van vijf biertjes en een baco (dat heb ik zien gebeuren), andere mensen drinken een fles whiskey of rum leeg op een avond zonder problemen. Je moet het gewoon goed kunnen aanvoelen.
En dat bijhouden gaat vrij gemakkelijk als je thuis drinkt i.p.v. in de kroeg. Een fles is een fles enzo.
Het tempo is wel belangrijk, ik geloof dat het anderhalf uur duurt om een normale hoeveelheid alcohol door je lever heen te werken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:57 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Op een avond ok.
Dan krijg ik misschien ook wel een fles sterke binnen. Ik heb het gelukkig nog nooit geprobeerd.
Maar ik had het over mensen die hier zitten te beweren dat ze anderhalve fles sterke of zo op een uur of zelfs minder binnenwerken. Sorry, maar dat kan volgens mij dus NIET. (Enfin, misschien kan het, maar ik denk dat je meer kans hebt op een acute alcoholvergiftiging dan op een leuke avond.)Zoals je weet wordt het effect van alcohol voor een groot deel bepaald door het tempo waarop je drinkt, niet alleen door de hoeveelheid.
Eh, toevallig heb ik de ochtend daarna de shit opgeruimt. Ik zat gewoon in een huisje op centerparcs en ja we konden het op de man terugrekenen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:32 schreef tommy123456 het volgende:
bovendien, als iedereen precies kan bijhouden hoeveel het was...ook onzin! als je zo ontzettend lam bent dat je zingend door de straten loopt geloof ik nooit dat je de dag erna precies bij kan houden wat je wanneer gedronken hebt!
bijvoorbeeld 57 biertjes, alsof je ze terug kan tellen
:S
Godogodogod ... echt een lamer ben jij zeg. Gelijk mekkeren over de geloofwaardigheid en dan kom je op de proppen met 1 extreem geval. Echt heel handig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die hoeveelheden die hier genoemd worden zijn niet echt geloofwaardig en ook niet stoer. Ik heb ooit een volkomen gezonde vriend van me naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij "iets" teveel gedronken had. En dan haalt ie de hoeveelheden die enkelen van jullie hier noemen nog niet. Maar hij kon wel gelijk in het ziekenhuis blijven, infuus in zijn arm en om de paar minuten iemand die hem controleerde. Het had niet zo heel veel gescheeld of hij was dood geweest. Drinken is prima, dronken worden ook. Maar excessief drinken is gewoon ontzettend dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |