abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23968526
herinner me nog wat meer dingen

halve fles malibu + halve fles smirnof puur in 2 uurtjes
3 liter red bull rooie wodka in 2.5 uurjtes (ongeveer)
hardcoholic
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:38:01 #102
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23968591
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:26 schreef bermuda17 het volgende:

[..]

uhm hoe oud ben jij? is 15 niet een beetje weinig op een avond, Als record?
Ik ben 22.

En blijkbaar nogal een prutser als het op drinken aan komt.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23968614
gewoon elke week goed oefenen

hoe vaker je oefent hoe beter je er in word
hardcoholic
pi_23968706
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:38 schreef Shagster het volgende:

[..]

Ik ben 22.

En blijkbaar nogal een prutser als het op drinken aan komt.
Och, 15 pilsjes op een avond is een mooi record... Herinner me een feestje waar ik er 13 gedronken had (ik was nl. de enige die daar bier dronk vreemd genoeg, dus konden ze het mooi tellen haha), en dan ben ik de volgende dag toch niet erg veel waard moet ik zeggen.

Tussen de vijf à tien is voor mij al een heel leuke avond. En tenzij ik echt ga racen heb ik ook gewoon de tijd niet om veel meer te drinken.
pi_23968740
Ik heb eigenlijk geen idee, maar uit naberekeningen van het verschil tussen met hoeveel geld ik begon en hoeveel geld ik de volgende ochtend nog had (en dat dus delen op de bierprijs ) is gebleken dat mijn record 20 glazen bier (pils eigenlijk) is.

Andere dranken drink ik niet.
pi_23968801
Zat een keer een gast straalbezopen aan de bar en als je hem cola gaf dacht ie dat het baco was. En dan gaf ie je dus <watjemaarwou> voor terug...

Dit leverder na de al genuttigde biertjes i.i.g. het volgende op:

-??x bier
-2x goldstrike
-1x wodka 7up
-1x dubbele wiskey
-2x baco
-een gigantische kater

denk dat de knal vooral door het gecombineer kwam

verder vervelende dingen als een biertap wedstrijd op koninginne dag, voor 5 euro onbeperkt zuipen en dan een halve liter jonge jenever winnen en die ook meteen op maken....
pi_23968881
ik denk dat dit topic over de ts gaat Mijn gothic drinkmaatje.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:05:22 #108
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23969025
O jee. Het zal toch niet? Ik weet wel dat m'n gothic drinkmaatje graag internet...
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:10:27 #109
101852 kokos
mividaloca
pi_23969128
K HeB WaH EenZ SeuMTieN BReEzUrz GeDronKeH.

2 Flessen apfelkorn op een avond. Maw Maw Maw .
Viva los Vatos Locos
pi_23969130
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef sexymofo het volgende:
Zat een keer een gast straalbezopen aan de bar en als je hem cola gaf dacht ie dat het baco was. En dan gaf ie je dus <watjemaarwou> voor terug...

Dit leverder na de al genuttigde biertjes i.i.g. het volgende op:

-??x bier
-2x goldstrike
-1x wodka 7up
-1x dubbele wiskey
-2x baco
-een gigantische kater

denk dat de knal vooral door het gecombineer kwam
Ik gok dat het door de whisky komt... dat moet ik alvast nooit tussen andere dingen en al zeker niet na bier drinken, dan heb ik gegarandeerd hoofdpijn.

Kweet niet of ik de enige ben daarin, though.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:10:54 #111
108960 Dhr-Frijlink
Go's down under!
pi_23969141
Ik heb laatst een half pilsje gedronken... ben nog nooit zo dronken geweest en een leeuw de volgende ochtend...
Eat well, stay fit, die anyway!
pi_23969406
Mijn records zijn
qua hoeveelheid:
vanaf 07.00 tot 02.00 57bierjes (33cl, gemiddeld 3 per uur) en daarnaast nog 1 fles pisang ambon gemixt met 7up.

qua bizarre mix / combinatie
2 flessen Canei (met rietje), 3 dubbele wisky's, 1 Grand Marnier, 14 bier, 1 glas ammaretto, 1 glas bessenjenever, 1 glas flugel, 2 witte wijn en als laatst de een wisky likeur puur.

qua promillage
4 flessen Canei (vanaf de middag), 10 bier, kwart fles wodka met jus en daarna was ik echt van de kaart. Oorzaak: Gewoon stomweg feestvieren

Ik heb behoorlijk wat ervaring (helaas) met alcohol en ik weet men grenzen prima, vind het alleen ook leuk om er soms gewoon overheen te gaan.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_23969552
geloof er allemaal niets van, als je 2 flessen sterke drank in 20 minuten opdrinkt krijg je zo'n ontzettende klap op je lever dat je buiten westen raakt. heb het zien gebeuren.
Denk dat mensen als snel iets een hele fles noemen. als je bijvoorbeeld met vrienden drinkt en die drinken ook gewoon mee maar men is zo dronken om dat niet door te hebben.
Als je het aan je vrienden vraagt ben ik ervan overtuigd dat die bij wijze van spreken alle 3 diezelfde fles ook helemaal op hebt....
20 tot 30 bier op een lange avond kan ik nog wel geloven. overigens ook niet als het allemaal halve liters zijn die men ff in de kroeg weg tikt, werk maar even 10 to 15 liter vocht weg. dat kan je maag niet aan, zo groot is tie namelijk helemaal niet.

stoere onzin dus
pi_23969593
bovendien, als iedereen precies kan bijhouden hoeveel het was...ook onzin! als je zo ontzettend lam bent dat je zingend door de straten loopt geloof ik nooit dat je de dag erna precies bij kan houden wat je wanneer gedronken hebt!
bijvoorbeeld 57 biertjes, alsof je ze terug kan tellen

:S
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:34:37 #115
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_23969644
euh... ik kan alleen maar in de categorie onverantwoorde combinaties meedoen
van 21:00 - 01:00 uur
3 pints lager (pint = 568ml)
1 pint stout
3 Bailey's
6 Tequila (straight)

volgende dag van 17:00 tot 05:00 uur
2 pints lager
8 Bailey's
1 vodka-mix (cranberrysap)
stuk of 10 Black Russians
2 blikjes lager
1 Strohrum-cola (normale verhouding)
1 Strohrum-cola (50/50)
En toen moest ik nog naar m'n eigen hut toe, drie dekken lager. Blij dat ik niet straalbezopen was

[ Bericht 5% gewijzigd door Curchulain op 14-12-2004 16:48:52 ]
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_23969739
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:30 schreef tommy123456 het volgende:
geloof er allemaal niets van, als je 2 flessen sterke drank in 20 minuten opdrinkt krijg je zo'n ontzettende klap op je lever dat je buiten westen raakt. heb het zien gebeuren.
Denk dat mensen als snel iets een hele fles noemen. als je bijvoorbeeld met vrienden drinkt en die drinken ook gewoon mee maar men is zo dronken om dat niet door te hebben.
Als je het aan je vrienden vraagt ben ik ervan overtuigd dat die bij wijze van spreken alle 3 diezelfde fles ook helemaal op hebt....
20 tot 30 bier op een lange avond kan ik nog wel geloven. overigens ook niet als het allemaal halve liters zijn die men ff in de kroeg weg tikt, werk maar even 10 to 15 liter vocht weg. dat kan je maag niet aan, zo groot is tie namelijk helemaal niet.

stoere onzin dus
Je hebt gelijk hoor. De sterke drankverhalen over meer dan een fles op ik weet niet wat voor korte tijd geloof ik ook niet. Ik heb genoeg onervaren gasten buiten westen geweten na één of driekwart fles, en dan kan je nog oefenen wat je wil, zon'n grote hoeveelheid is gewoon onmogelijk binnen te krijgen. (Nou ja, wat sterke drank betreft: dan heb je het waarschijnlijk gewoon te laat door en voor je het weet lig je in het ziekenhuis.)
pi_23969945
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:39 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. De sterke drankverhalen over meer dan een fles op ik weet niet wat voor korte tijd geloof ik ook niet. Ik heb genoeg onervaren gasten buiten westen geweten na één of driekwart fles, en dan kan je nog oefenen wat je wil, zon'n grote hoeveelheid is gewoon onmogelijk binnen te krijgen. (Nou ja, wat sterke drank betreft: dan heb je het waarschijnlijk gewoon te laat door en voor je het weet lig je in het ziekenhuis.)
Dat is echt onzin. Iedereen heeft andere grenzen. Sommige mensen raken buiten westen van vijf biertjes en een baco (dat heb ik zien gebeuren), andere mensen drinken een fles whiskey of rum leeg op een avond zonder problemen. Je moet het gewoon goed kunnen aanvoelen.

En dat bijhouden gaat vrij gemakkelijk als je thuis drinkt i.p.v. in de kroeg. Een fles is een fles enzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23970060
Halve fles fiero, veel bier, daarna champagne, daarna bier, daarna nog meer bier, daana dropshot, daarna bier en verder weet ik het niet meer. Werd iig de volgende ochtend in een plas kots wakker
Jupiler is goed
pi_23970124
nee hoor, iedereen heeft grenzen idd, maar in 20 minuten 2 flessen achteroverslaan lukt niet... dan komt er een hoeveelheid alcohol in je waaraan iedereen bezwijkt. Ik geloof wel dat het zou lukken over een vrij lange tijd. want dan heeft iedereen zo zn grenzen. maar binnen het uur ofzo is scheikundig niet mogelijk. (heb er een scriptie over geschreven)
pi_23970156
om megavaond van te maken drink ik ongeveer 10-15 bietjes en paar joints smoken met vrienden, ja weinig he?!?
bullshit al die mensen die hier rond opscheppen.
HLS member
pi_23970167
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Iedereen heeft andere grenzen. Sommige mensen raken buiten westen van vijf biertjes en een baco (dat heb ik zien gebeuren), andere mensen drinken een fles whiskey of rum leeg op een avond zonder problemen. Je moet het gewoon goed kunnen aanvoelen.

En dat bijhouden gaat vrij gemakkelijk als je thuis drinkt i.p.v. in de kroeg. Een fles is een fles enzo.
Op een avond ok.
Dan krijg ik misschien ook wel een fles sterke binnen. Ik heb het gelukkig nog nooit geprobeerd.

Maar ik had het over mensen die hier zitten te beweren dat ze anderhalve fles sterke of zo op een uur of zelfs minder binnenwerken. Sorry, maar dat kan volgens mij dus NIET. (Enfin, misschien kan het, maar ik denk dat je meer kans hebt op een acute alcoholvergiftiging dan op een leuke avond.)Zoals je weet wordt het effect van alcohol voor een groot deel bepaald door het tempo waarop je drinkt, niet alleen door de hoeveelheid.
pi_23970923
Hou het nooit zo bij, drink gewoon tot het op is, en op vakantie wat ik mee kan nemen.
Dan koop je gewoon van elke een paar kratten en dan neem je dat 's avonds mee en dan zuip je je lekker klem.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:40:24 #123
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23971122
Bunch of pussies.

1 fles strohrum op een avond (de goeiste... dus niet die wannabe 50 of 60% flessen :S)

Meer hoef ik niet te zeggen.

(Heb me daarna overigens wel 3 dagen kut gevoeld )
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23971416
Die hoeveelheden die hier genoemd worden zijn niet echt geloofwaardig en ook niet stoer. Ik heb ooit een volkomen gezonde vriend van me naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij "iets" teveel gedronken had. En dan haalt ie de hoeveelheden die enkelen van jullie hier noemen nog niet. Maar hij kon wel gelijk in het ziekenhuis blijven, infuus in zijn arm en om de paar minuten iemand die hem controleerde. Het had niet zo heel veel gescheeld of hij was dood geweest. Drinken is prima, dronken worden ook. Maar excessief drinken is gewoon ontzettend dom.
pi_23971872
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:57 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Op een avond ok.
Dan krijg ik misschien ook wel een fles sterke binnen. Ik heb het gelukkig nog nooit geprobeerd.

Maar ik had het over mensen die hier zitten te beweren dat ze anderhalve fles sterke of zo op een uur of zelfs minder binnenwerken. Sorry, maar dat kan volgens mij dus NIET. (Enfin, misschien kan het, maar ik denk dat je meer kans hebt op een acute alcoholvergiftiging dan op een leuke avond.)Zoals je weet wordt het effect van alcohol voor een groot deel bepaald door het tempo waarop je drinkt, niet alleen door de hoeveelheid.
Het tempo is wel belangrijk, ik geloof dat het anderhalf uur duurt om een normale hoeveelheid alcohol door je lever heen te werken.

Op zich is het de ideale manier als je snel zat wilt worden (er zijn van die mensen) om heel snel heel veel te drinken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23972954
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:32 schreef tommy123456 het volgende:
bovendien, als iedereen precies kan bijhouden hoeveel het was...ook onzin! als je zo ontzettend lam bent dat je zingend door de straten loopt geloof ik nooit dat je de dag erna precies bij kan houden wat je wanneer gedronken hebt!
bijvoorbeeld 57 biertjes, alsof je ze terug kan tellen

:S
Eh, toevallig heb ik de ochtend daarna de shit opgeruimt. Ik zat gewoon in een huisje op centerparcs en ja we konden het op de man terugrekenen...
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die hoeveelheden die hier genoemd worden zijn niet echt geloofwaardig en ook niet stoer. Ik heb ooit een volkomen gezonde vriend van me naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij "iets" teveel gedronken had. En dan haalt ie de hoeveelheden die enkelen van jullie hier noemen nog niet. Maar hij kon wel gelijk in het ziekenhuis blijven, infuus in zijn arm en om de paar minuten iemand die hem controleerde. Het had niet zo heel veel gescheeld of hij was dood geweest. Drinken is prima, dronken worden ook. Maar excessief drinken is gewoon ontzettend dom.
Godogodogod ... echt een lamer ben jij zeg. Gelijk mekkeren over de geloofwaardigheid en dan kom je op de proppen met 1 extreem geval. Echt heel handig.
BTW, als je een regelmatige drinker bent dan went je lijf er aan. En als jouw volkomen gezonde vriend "iets" op heeft en dan van zijn stokje gaat spelen er dus een aantal zaken:
1. Hij is gewoon ziek geworden van iets (wellicht in combinatie met ,bepaalde, alcohol) zoals eten
2. Het is gewoon een mietje
3. Jouw "iets" was wel degelijk IETS MEER... dan je doet overkomen.
4. Medische afwijking.

Simpel.

Maar ik ben het helemaal met je eens dat excessief drinken ontzettend dom is. In je delerium doe je nl alles in onbewuste modus en is je controle er niet meer, ook niet je motorieke niet.
Maar feit is, is dat iedereen op een andere manier beinvloed word door alcohol en dat het type drank, de hoeveelheid, de gemoedstoestand, de externe factoren en niet te vergeten, de gezondheid van de persoon allemaal variabel zijn en dan beperk ik het nog. Dus je kan nooit zomaar zeggen:"Ja, dat kan nooit." of "Dat is niet slim".
Er zijn uiteraard wel een aantal dranken die je niet moet mixen zoals Baileys geloof ik, maar het onzin om te zeggen dat bijvoorbeeld wijn en bier mixen gelijk fout is. Alsof het een fukkin absoluut is.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_23973056

Jammer. Kennelijk kan het gewoon niet, een beetje normaal doen, ook al is het een fout topic. Dan niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')