Hij is 23.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:16 schreef fs180 het volgende:
anders geef je hem makeup voor zn 14e verjaardag
Trekt wel bij. Jonge mensen denken altijd alles wel te weten en hebben principes!quote:
Oftewel: homoquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
"Ik weiger een vriendin te zoeken alleen maar omdat de maatschappij dit van mij verwacht! Ik weiger een meisje te nemen alleen maar omdat dat 'normaal' is. Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen! Een mens hoeft niet zijn hele leven met dezelfde te delen! Jullie laten je allemaal leiden door hormonen en de mening van anderen!"
Als ie daar dan eens mee zou beginnen ipv iedereen al 23 jaar er mee lastig te vallen!!! (dit geldt trouwens voor als die wandelende lijken uit de gothische tijdquote:Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen
Precies! Hij heeft zelf niet door hoe ongelukkig ie wordt van z'n eigen debiele standpunten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:59 schreef meranto het volgende:
[..]
Als ie daar dan eens mee zou beginnen ipv iedereen al 23 jaar er mee lastig te vallen!!! (dit geldt trouwens voor als die wandelende lijken uit de gothische tijd)
Het klinkt eigenlijk alsof hij gewoon niemand kan krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Shagster het volgende:
"Ik weiger een vriendin te zoeken alleen maar omdat de maatschappij dit van mij verwacht! Ik weiger een meisje te nemen alleen maar omdat dat 'normaal' is. Ik heb schijt aan normaal! Ik doe wat ik zelf wil, en ik kan mij best gelukkig voelen zonder vriendin, ik hoef mij niet aan te passen! Een mens hoeft niet zijn hele leven met dezelfde te delen! Jullie laten je allemaal leiden door hormonen en de mening van anderen!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |