Ik heb HET ookquote:Op maandag 13 december 2004 21:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik had het tegen SW. En Robbie heeft HET gewoon.
Leef nou mee ! Dat is pure nostalgie van toen weber nog piereweed heette en ik nog joco ono dead man voederbietelquote:Op maandag 13 december 2004 22:28 schreef Nouk het volgende:
Ha.
Mooie tijd!quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Leef nou mee ! Dat is pure nostalgie van toen weber nog piereweed heette en ik nog joco ono dead man voederbietel![]()
Briljante tijd idd...quote:
quote:
er was leven voor PP!quote:Op maandag 13 december 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
pre-mij zelfs
Ik doe meequote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef Cynic het volgende:
Zaterdag?
toch ?quote:
en ik denk dat we sowieso ook nog wel wat anders kunnen spelen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:59 schreef Bosbeetle het volgende:
PP je hoeft niet bang te zijn om te verliezen hoor risk is een kansspel
tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
we gaan toch niet echt risken toch?
Jij mag wel met nouk en sunbow op de bank naar een romantische thriller kijken als je dat graag wilquote:
truste !quote:
dr is vast wel een kwaliteits film op sbs6quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
is die er op dan, want aan VHS doet de videotheek/ik nie meer namelijk
meer kabel dan in rhenenquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
je hebt wel kabel daar? valt weer mee!
Dat was opvulling (kennis van vroegâh), bovendien gebruikte ik toendertijd sommige termen nog welquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:57 schreef Zwansen het volgende:
Nou origineel die pinas...
Sommige woorden komen mij wel erg bekend voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |