Als in : weber !quote:Op maandag 13 december 2004 18:00 schreef Zwansen het volgende:
Pierewiet?
Als in: Johan en Pierewiet?
Ja dat ken ikquote:Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Johan en Pierewiet, ken je dat nog? Was vroeger een tekenfilm.
Ik ken ze ook nog wel, al is het lang geledenquote:
Goedenavondquote:Op maandag 13 december 2004 18:48 schreef Cynic het volgende:
Avond!
geen probleemquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja![]()
PP als ik de pinas overtyp .. maak jij hem dan weer online ?
*typen gaat !quote:
hee voske !quote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef FlyingFox het volgende:
*Ijsbeert.
Bij de I isquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 20:40 schreef Nouk het volgende:
Robbie Willams![]()
. Ik sop bijna van m'n stoel.
Ik nu ookquote:Op maandag 13 december 2004 20:55 schreef SuperWeber het volgende:
Ik moet nog ergens een word document hebben van de PINAS
Ik lijk op hem! Ik heb ook ogen. En een mond. En oren. En haar. Oh nee, dat niet.quote:Op maandag 13 december 2004 21:02 schreef Nouk het volgende:
Ach man. Je zou willen dat je ook maar een beetje op hem leek.
Ik had het tegen SWquote:Op maandag 13 december 2004 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik lijk op hem! Ik heb ook ogen. En een mond. En oren. En haar. Oh nee, dat niet.
Ik heb me al 8 dagen niet geschoren. Lijk ik er nu op?quote:Op maandag 13 december 2004 21:02 schreef Nouk het volgende:
Ach man. Je zou willen dat je ook maar een beetje op hem leek.
Neuh ik denk het niet. Haal het er maar snel af, tenzij je op een zwerver wil lijken natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 21:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb me al 8 dagen niet geschoren. Lijk ik er nu op?
Jij hebt er geen verstand van, 't is namelijk rete-sexy.quote:Op maandag 13 december 2004 21:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Neuh ik denk het niet. Haal het er maar snel af, tenzij je op een zwerver wil lijken natuurlijk.
Dat schijnt ja. Ik vind het echt heel ranzig staan, maar ik heb er inderdaad vast geen verstand van.quote:Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van, 't is namelijk rete-sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |