vrij?quote:Op maandag 13 december 2004 12:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ga dat dan leren
Je bent vandaag de heule dag vrij om de spelregels door te nemen!!
neen wel videoquote:Op maandag 13 december 2004 10:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Beetle, heb je een dvd speler ofzo daar, dan neem ik wel wat filmpjes mee, want ik kan heul nie risken of catannen
[tellsell mode] lees nu een boek van 5 cm dik in 5 min uit !quote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef Nouk het volgende:
Huil huil, jank jank.
Tja of je moet in de kast gaan zittenquote:
Thats lifequote:Op maandag 13 december 2004 15:13 schreef Zwansen het volgende:
het kutte van risk is het begin als de opdrachten verdeeld worden... Sommige opdrachten zijn onhaalbaar en anderen zijn vrij goed te doen.
quote:Op maandag 13 december 2004 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Alleen ik kan vrij slecht tegen me verlies.
waarom ?quote:Op maandag 13 december 2004 10:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik vrees dat ik dat weleens kan worden
*afzegt!quote:Op maandag 13 december 2004 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mijn moeder vroeg nog "jullie doen toch geen gekke dingen" en "als ze de boel er maar niet onderkotsen"
dus !!
trouwens SM komt waarschijnlijk ookquote:
heb jij moederlief weleens over a'dam vertelt dan?quote:Op maandag 13 december 2004 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mijn moeder vroeg nog "jullie doen toch geen gekke dingen" en "als ze de boel er maar niet onderkotsen"
dus !!
ja, preciesquote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef Zwansen het volgende:
SM, ja dat zegt me net zoveel als een Tierce of Querk...
ermquote:Op maandag 13 december 2004 16:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij moederlief weleens over a'dam vertelt dan?
quote:
Hij wordt nu een beetje warmquote:Op maandag 13 december 2004 17:08 schreef JaWi het volgende:
Je kachel heeft je in de kou laten staan.
Ik moet nog 9 dagen.quote:
jazeker vrijdag alquote:
Van het ontwijken van tentamens leren kan je zeer creatief wordenquote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Oeh Jawi is scherp vandaag!
Het lijkt me verstandig dat je in de tussentijd wat aan je taalvaardigheden werktquote:Op maandag 13 december 2004 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
lekker vrij tot 8 januarie
ja idd misschien dat het in februari beter gaat ?quote:Op maandag 13 december 2004 17:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig dat je in de tussentijd wat aan je taalvaardigheden werkt.
oh ohquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Weber is toch al jaren bezig met de flash uitvoering van de PINAS?
ohjaquote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Weber is toch al jaren bezig met de flash uitvoering van de PINAS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |